Beppu Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Wat houdt jullie tegen dat ding te verkopen en een One te kopen? Heerlijk ding man ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Omdat niemand die ik ken (Maldini van hier uitgezonderd) er een heeft en ik toch wel graag op dezelfde console speel als vrienden enzo. ;c Wou ook dat het anders was geweest huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 Wat houdt jullie tegen dat ding te verkopen en een One te kopen? Heerlijk ding man ;c. De enige reden dat ik het heeel erg jammer vind dat ik geen XboxOne heb is vanwege Halo. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 19 november 2014 Share Geplaatst 19 november 2014 (bewerkt) We zijn ook eens naar de mediamarkt geweest :cab: Far Cry 4, GTA V, Assasins Creed Rogue en Assasins Creed Unity. Goed voor 205 euro ;e En einde deze week komt de nieuwe Dragon Age ook nog uit :< Wordt een dure week :( :-D 19 november 2014 bewerkt door Vdb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 19 november 2014 Share Geplaatst 19 november 2014 GTA V dan neem ik aan? Denk dat ik zelf ook Far Cry 4 ga halen ipv COD AW. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 19 november 2014 Share Geplaatst 19 november 2014 GTA V dan neem ik aan? Denk dat ik zelf ook Far Cry 4 ga halen ipv COD AW. Grr, derde keer vandaag dat ik IV typ.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Gta 5 of far cry 4 of beide ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Beide allicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Gta 5 of far cry 4 of beide ? Als je GTA 5 al eens gespeeld heb sowieso Far Cry 4. Anders sowieso beide :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Dubbel. Excuus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Geeft niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 22 november 2014 Share Geplaatst 22 november 2014 Damn, wat een game aanbod zeg... De nieuwe Dragon Age, Far Cry en Assassins Creed zou ik allemaal wel willen spelen. Maar heb geen tijd :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Ik geef je tijd, jij mij geld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Keuzes... -Call of Duty Advanced Warfare, heb het tegenwoordig eigenlijk niet zo meer op de Call of Duty reeks maar dat is wel het enige spel die online goed is en waar je lekker hersenloos kan knallen. -GTA 5, heb het nooit kunnen uitspelen op mijn Xbox omdat de CD stuk ging, maar was wel al bijna bij het einde. - Far Cry 4, Ziet er heel erg vet uit en zo klinkt het ook. - NBA 2k15, basketball nuff said. Welke moet ik kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 NBA en GTA uiteraard Ga zelf ook gta oppikke als ik m voor 30 op marktplaats zie denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Keuzes... -Call of Duty Advanced Warfare, heb het tegenwoordig eigenlijk niet zo meer op de Call of Duty reeks maar dat is wel het enige spel die online goed is en waar je lekker hersenloos kan knallen. -GTA 5, heb het nooit kunnen uitspelen op mijn Xbox omdat de CD stuk ging, maar was wel al bijna bij het einde. - Far Cry 4, Ziet er heel erg vet uit en zo klinkt het ook. - NBA 2k15, basketball nuff said. Welke moet ik kopen. Doe Far cry 4 kunnen we coop spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 NBA sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Far Cry :D zag een demo. Gasten met machinegeweren tegenover je en jij met pijl en boog slacht ze allemaal af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 1. Far Cry 4 2. NBA 2k15 3. GTA V 4. CoD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Far Cry :D zag een demo. Gasten met machinegeweren tegenover je en jij met pijl en boog slacht ze allemaal af. AI is best wel dramatisch inderdaad. Compleet veranderd ten opzichte van deel 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 26 november 2014 Share Geplaatst 26 november 2014 Ga toch maar GTA halen denk ik. Haal later die andere games wel, al vind ik dat de prijzen niet snel dalen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 26 november 2014 Share Geplaatst 26 november 2014 Als je PS Plus hebt, kun je dikke kortingen krijgen in de PS Store nu. Heb Infamous Second Son voor 25 euri gekocht een paar dagen terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 26 november 2014 Share Geplaatst 26 november 2014 Najaa Platina32, het voordeel van PS4 is is dat je verplicht bent om PS Plus te hebben anders kan je niet online haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 november 2014 Share Geplaatst 27 november 2014 Ga toch maar GTA halen denk ik. Haal later die andere games wel, al vind ik dat de prijzen niet snel dalen. :cab: Same. Wou ook dragon age halen maar mn controller raakt meer en meer verneukt (terwijl ik er oprecht heem zuinig op ben) dus ipv die game maar controller halen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 27 november 2014 Share Geplaatst 27 november 2014 Ik hoor wel meer de laatste tijd over de slechte kwaliteit van de PS4-controllers. Dat voorspelt weinig goeds voor mij en mijn woede-uitbarstingen. Kun je niet terugsturen naar Sony dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten