Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

House of Cards

DubbelFris

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gewoon delen met vrienden of familie joh. Ik betaal 3 euro per maand voor Netflix en ik vind het ideaal. Gebruik het soms gerust 2 weken niet, en dan later weer iets meer. 3 euro is ook minder dan een beetje fatsoenlijk avondeten joh. En dan heb je deze serie meteen in de beste kwaliteit binnen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om deze positieve reacties te lezen. Vond seizoen 3 namelijk niet zo interessant. Eerste drie aflevering van het nieuwe seizoen waren in ieder geval te gek. Goed om te horen dat die lijn wordt doorgezet :D

Ik daag je alvast uit de link met The Sopranos te zoeken. Want die is er en ik vind hem totaal niet erg (als in dat ik het niet slecht gejat vind bijvoorbeeld).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door S1 heengeknald. Tot nu toe zeker onder de indruk, al vind ik dat FJU voor een zogenaamde Chessmaster wel veel 'fouten' maakt. Ben benieuwd of dat in de volgende seizoenen uitgespeeld wordt.

Ik ben wel enorm fan van de dictie van Spacey zeg. Die lichte Southern 'twang' is echt fantastisch :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik daag je alvast uit de link met The Sopranos te zoeken. Want die is er en ik vind hem totaal niet erg (als in dat ik het niet slecht gejat vind bijvoorbeeld).

Fervent Sopranos-fan, maar ik zie de link niet. Kan je hem even uitleggen (in een spoiler)? Net het seizoen afgerond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fervent Sopranos-fan, maar ik zie de link niet. Kan je hem even uitleggen (in een spoiler)? Net het seizoen afgerond.

Qua type hoofdpersoon was de vergelijking er altijd al - past vooralsnog prima in een rijtje met megalomane personages als Walter White, Don Draper en Vic Mackey - maar ik doel nu vooral op (spoiler vanaf S04E04) [tekst]het schot in de maag, bijna dood (heb nog maar 5 eps gezien, maar ga er vanuit dat hij het overleeft) en de bijbehorende hallucinatieve dromen[/tekst].

bewerkt door vinnypassy
Link naar opmerking
Deel via andere websites