Vitesse88 Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Geen netflix :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Gewoon delen met vrienden of familie joh. Ik betaal 3 euro per maand voor Netflix en ik vind het ideaal. Gebruik het soms gerust 2 weken niet, en dan later weer iets meer. 3 euro is ook minder dan een beetje fatsoenlijk avondeten joh. En dan heb je deze serie meteen in de beste kwaliteit binnen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 04x05 nu, goeie shit hoor :< Nu al stuk beter dan vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Veel beter dan vorig seizoen. Goeie nieuwe characters ook. Nu al zin in volgende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Ben je er al doorheen dan? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Hier nu de eerste zeven gezien. Hoho, wat een heerlijk niveau. Spanning zit er goed op : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Ben je er al doorheen dan? :mrgy: Als je ziek thuis zit gaat het snel :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Ik kijk ze ook allemaal na elkaar. Netflix aan en gaan. Nu bij 11. Goed seizoen totnogtoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 In de download, ben echt heel benieuwd. Hoge verwachtingen, ook gezien de reacties overal maar ook gewoon benieuwd of ze niet zo 'floppen' zoals in seizoen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 In de download, ben echt heel benieuwd. Hoge verwachtingen, ook gezien de reacties overal maar ook gewoon benieuwd of ze niet zo 'floppen' zoals in seizoen 3. Same here. Ben erg benieuwd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 In de download, ben echt heel benieuwd. Hoge verwachtingen, ook gezien de reacties overal maar ook gewoon benieuwd of ze niet zo 'floppen' zoals in seizoen 3. Vond seizoen drie ook een stuk minder, maar dit is misschien wel het beste seizoen tot nu toe. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 S4 E3 dat einde. Teringgoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 [spoiler=seizoen 1, aflevering 1]Goh, net begonnen met kijken. 1 minuut 30 en we hebben al een hond gedood. disgonbegud.jpg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 [spoiler=S04E04]Meechum :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Nu bij S4 E11. Heel goed seizoen dit _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Seizoen gisteravond afgekeken. Zo :< Wat een seizoen. Vooral rond episode 03 - 08 met open mond staan kijken, fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Fijn om deze positieve reacties te lezen. Vond seizoen 3 namelijk niet zo interessant. Eerste drie aflevering van het nieuwe seizoen waren in ieder geval te gek. Goed om te horen dat die lijn wordt doorgezet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Seizoen gisteravond afgekeken. Zo :< Wat een seizoen. Vooral rond episode 03 - 08 met open mond staan kijken, fantastisch. Die seizoen was echt zoveel beter dan drie. Mega hoog niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Fijn om deze positieve reacties te lezen. Vond seizoen 3 namelijk niet zo interessant. Eerste drie aflevering van het nieuwe seizoen waren in ieder geval te gek. Goed om te horen dat die lijn wordt doorgezet :D Ik daag je alvast uit de link met The Sopranos te zoeken. Want die is er en ik vind hem totaal niet erg (als in dat ik het niet slecht gejat vind bijvoorbeeld). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Alleen de laatste nog,.. Spannend (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Door S1 heengeknald. Tot nu toe zeker onder de indruk, al vind ik dat FJU voor een zogenaamde Chessmaster wel veel 'fouten' maakt. Ben benieuwd of dat in de volgende seizoenen uitgespeeld wordt. Ik ben wel enorm fan van de dictie van Spacey zeg. Die lichte Southern 'twang' is echt fantastisch :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Ik daag je alvast uit de link met The Sopranos te zoeken. Want die is er en ik vind hem totaal niet erg (als in dat ik het niet slecht gejat vind bijvoorbeeld). :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Alle dialogen. Wat een belachelijk goed niveau weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Ik daag je alvast uit de link met The Sopranos te zoeken. Want die is er en ik vind hem totaal niet erg (als in dat ik het niet slecht gejat vind bijvoorbeeld). Fervent Sopranos-fan, maar ik zie de link niet. Kan je hem even uitleggen (in een spoiler)? Net het seizoen afgerond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 (bewerkt) Fervent Sopranos-fan, maar ik zie de link niet. Kan je hem even uitleggen (in een spoiler)? Net het seizoen afgerond. Qua type hoofdpersoon was de vergelijking er altijd al - past vooralsnog prima in een rijtje met megalomane personages als Walter White, Don Draper en Vic Mackey - maar ik doel nu vooral op (spoiler vanaf S04E04) [tekst]het schot in de maag, bijna dood (heb nog maar 5 eps gezien, maar ga er vanuit dat hij het overleeft) en de bijbehorende hallucinatieve dromen[/tekst]. 8 maart 2016 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten