Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Zo. Vanaf het begin de leiding genomen, niet meer uit handen gegeven. Dit gaan we vaker doen.

Dat deed je ook tegen mij. De manier waarop ik Ber en Steijns pakte werd tegen mij gebruikt... Meteen heel leger voor mijn deur, waarvan ik me afvraag hoe je zoiets zo snel kon maken. Precies dezelfde vraag die ik van Steijns kreeg, maar jij doet dus gewoon eventjes de overtreffende trap bij mij.... Te merken dat je weer in je vorm van vroeger komt, terwijl ik het spel nooit gespeeld had...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die mod ff verwijderd, en nu met de normale Conqueror versie ff steeds sneller alles op proberen te bouwen. Die AI in die mod. Kan niet meer. :-D Die game toen met Dans en Bart. Hadden ze 20k wood enzo. Ik 1k :)

Je kunt de oude AI ook gewoon in de mod instellen hoor ;)

Je hebt iets van 7 keuzes:

- Computer - random nieuwe AI

- iets van 5 verschillende nieuwe AI's met speciale namen Principality, barbarian, ...

- Standaard AI = oude AI.

Als ik offline speel, zet ik de AI gewoon altijd op de standaard AI. Voor de oude AI hoef je dus de mod niet eraf te halen ;)

ff screentje van gemaakt:

89Cnsd9.png

Selecteren gaat gewoon zoals je ook een volk kiest. Dus gewoon standard AI kiezen.

Met welke versie spelen jullie?

AoE2+Conqueror en dan beide versies gepatched?

AoE2+Conquerors+Forgotten Empires Mod, Magikarp heeft link al gegeven zie ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt de oude AI ook gewoon in de mod instellen hoor ;)

Je hebt iets van 7 keuzes:

- Computer - random nieuwe AI

- iets van 5 verschillende nieuwe AI's met speciale namen Principality, barbarian, ...

- Standaard AI = oude AI.

Als ik offline speel, zet ik de AI gewoon altijd op de standaard AI. Voor de oude AI hoef je dus de mod niet eraf te halen ;)

ff screentje van gemaakt:

89Cnsd9.png

Selecteren gaat gewoon zoals je ook een volk kiest. Dus gewoon standard AI kiezen.

AoE2+Conquerors+Forgotten Empires Mod, Magikarp heeft link al gegeven zie ik.

Ooooooooooooh huhu, wist ik niet. Bedankt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn ook ooit gemaakt voor degene die de standard AI te simpel vinden. De meeste AI's zijn idd agressieve rushers. Dat klopt. 3 van de 5 zijn echte rushers, 1 is boomer en 1 heeft veel verschillende tactieken en zou zowel kunnen rushen als boomen.Maar wel erg dat ie gewoon op gaat geven, omdat ie er niet echt door komt. Ik had alleen niet verwacht dat ze zo snel op gaven... Al konden jullie zeker wel 3 easiest CPU's aan. Ik heb een game gespeeld 3 vs 3 cpu's en dat was een van de eerste potjes sinds lange tijd van Curly, die duidelijk nog in moest komen. Ik weet nummer 3 eigenlijk geen eens meer, maar zou best iemand als Steijns kunnen zijn geweest. Zonder echte moeite wisten we de rushes tegen te houden. Zelf ben ik na het optrekken van een goede defensie gewoon gaan boomen en hoefde zelfs amper meer te letten op de CPU's aan mijn kant. Ik weet niet meer waarom, maar die game hebben we op bepaald moment gestopt, maar ik had geen moment het idee dat we echt gingen verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is de easiest CPU toch een lachertje. Net een potje 1 vs 1 tegen gedaan. Totaal geen enkele tegenstand. Ik deed geen eens mijn best, omdat ik vanaf de eerste aanval eigenlijk al wel zeker was dat ik ging winnen (kwamen totaal geen militaire units op mij af, terwijl ik heel wat villegers slachtte). Uiteindelijk ben ik al wel 4 hele units verloren in de gehele game, kwam de CPU geen eens in de Imperial Age en achteraf bleek dat 3 units zijn grootste leger is geweest :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gewoon echt het gevoel dat we twee heel verschillende games aan 't spelen zijn. Hier regende het in alle potten tegen easiest aan aanvallen en konden we ze of niet eens of ternauwernood afstoppen. Wij krijgen gewoon allemaal van die elite armies op ons af die volledige upgrade outfits hebben en alleen gestopt kunnen worden door muren en zware towers met aan de flanken schepen en als ik die game van jou aan 't lezen ben.. onbegrijpelijk. Maar voel me sowieso al een noob als ik de 18 pagina's aan 't doorspitten ben en de teksten van je lees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

edit: [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Streep door wat ik eerder zei: De AI die ik waarschijnlijk tegenover me had is wel een rusher, denk ik na wat gegoogle. Maar wel een die aan Knigthrushes doet. Ik had alleen al snel zijn goldmine gevonden en vernietigd met een rush. Hij heeft wel een paar knights aangemaakt, niet veel later zag ik hem bij een andere gold mine bezig, en daarna heb ik weinig knights gezien, want zijn goud was natuurlijk op. Het lijkt erop dat ik zonder het te weten precies de zwakke plek van de AI raakte. Als ik gewacht had met het maken van een rush, was het duel denk ik anders verlopen en had ik mogelijk verloren ;) En waarschijnlijk was deze AI precies de minst flexible AI, waardoor hij geen antwoord had op de rush, terwijl er ook AI tussen zitten die gebruik kunnen maken van veel meer verschillende units etc. Wat dat betreft had ik blijkbaar veel geluk met deze zwakke AI die ik per ongeluk precies op zijn zwakke plek wist te pakken... Volledigg geupgrade elite special units klinkt als een van de lastigste AI's die je op dat moment tegen je had... Er zit namelijk wel verschil tussen de verschillende nieuwe AI's.

Ik voel je juist zo nu en dan een noob als ik tegen jullie speel. Als ik b.v. geen antwoord heb op die *** olifanten ofzo. Wat dat betreft moet je je zeker geen noob voelen op basis van mijn posts. Ik weet zeker dat je een betere speler bent. Dat staat voor mij vast ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites