Rogier. Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Ik weet er 0 haha :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 2 gokjes en 5 weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Ik denk dat ik er 3 heb. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Kunnen we het bij de bonus niet op het seizoen houden en niet op seizoen+aflevering? Dat laatste is volgens mij alleen bij een enorm obvious screenshot te raden, tenzij je googelt. Nu weet ik het seizoen van screen 5 bijvoorbeeld wel, maar dit is zo'n lekker algemene screen dat het iedere aflevering wel kan zijn. En idd geen makkelijke ronde. 1 en 3 weet ik niet, 2 niet zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 1 zeker, maar hoop toch dat ik er nog 1 en misschien 2 goed heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Ook maar eens mee doen. Lastige ronde denk ik wel, weet 3 en 4 niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Laatste 2 weet ik (vrij zeker) 1 heb ik een vermoeden, de andere 2 geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Kunnen we het bij de bonus niet op het seizoen houden en niet op seizoen+aflevering? Dat laatste is volgens mij alleen bij een enorm obvious screenshot te raden, tenzij je googelt. Nu weet ik het seizoen van screen 5 bijvoorbeeld wel, maar dit is zo'n lekker algemene screen dat het iedere aflevering wel kan zijn. En idd geen makkelijke ronde. 1 en 3 weet ik niet, 2 niet zeker. Daarom krijg je ook een punt voor het goede seizoen en een extra punt voor als je de aflevering ook goed weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Snapt er weer helemaal niks van die Vinny :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Godallejezus dit is weer zo'n puntje van m'n tong ronde. Nouja, 2/3 ervan dan. De rest weet ik niet. Binnenkort even goed kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Moeilijke bril. Zijn het trouwens wel 5 verschillende series? Dacht bij 2 namelijk 'He dat is ...', en bij 4 dacht ik 'He, dat is ook ...' ;) Herken in 1 trouwens Sweets uit Bones (rechts). Ken de serie wel, maar kan echt niet op de naam komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Snapt er weer helemaal niks van die Vinny :cab: Ik lees posts de laatste tijd vaak maar half. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Zegt me allemaal niks. Al herken ik de acteur van de laatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Met een beetje mazzel 2 goed, waarschijnlijk maar 1. Was er vrij zeker van dat ik 1 ook goed had, maar dat blijkt toch niet zo te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Denk maar eentje goed, lastige ronde inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Kan ik gewoon meedoen? of had ik me in moeten schrijven? Weet er minstens 1 :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Je hoeft je niet in te schrijven om mee te doen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Inderdaad een lastige. Eentje zag ik maar direct, en over nummer 2 moet ik nog even goed nadenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Ik weet er 4. Alleen screen 1 niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Ik weet er 2. Die eerste komt me echt machtig bekend voor maar kan niet op de naam komen. Zelfde als nummer 4. Nummer 3 geen idee van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Ik denk dat iedereen hier op zn minst wel eens gehoord heeft van nummer 4 of op zn minst een aflevering of seizoen van heeft gezien.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Ik heb de mijne ook doorgestuurd (als ik mee mag doen), al wist ik er maar amper 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 (bewerkt) Nog niets binnen gehad van [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION], [MENTION=343]sirkeith[/MENTION], [MENTION=6129]Daniël.[/MENTION], [MENTION=25021]Rogier.[/MENTION] en [MENTION=12165]Justin[/MENTION] :) 29 november 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Ingestuurd. Weet er maar 2. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Pff i kweet echt niks man, hoe kan dit. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten