Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

Paulien, Tania en Kees zijn niet met de mol in één shot geweest en de rest wel. Vooral bij Kees maakten ze hier heel opzichtelijk eens verschil tussen.

Hmm, bij Paulien kwam de schim (alias de mol) niet in beeld. Hint?

Ligt het aan mij of heb ik uberhaupt helemaal niets gezien? Ik heb er nog naar gekeken, maar mij viel echt niets op... Geen schim ofzo.

Had het wel aan zien komen dat Tania eruit zou vliegen, ondanks dat het mijn mol was. Vandaar dat ik van de week ook al vroeg naar waarom sommige andere verdacht worden. Puur omdat ik het idee kreeg dat Tania niet de mol was, maar verder niemand had.

Paulien kunnen we afstrepen, aangezien Tim aangegeven heeft vol op Paulien te zijn gegaan. Daniel streep ik ook wel weg. Die is in mijn ogen ook niet de mol en volgens mij dacht iedereen dat Ewout al op hem zat. Ook een reden om hem weg te strepen. Bij de rest was allemaal meer onduidelijk. Blijven Kees, Zarayda en Carolien over. Bij Kees vraag ik me af of hij niet wat uit de pot gehaald zou hebben. Al denk ik natuurlijk ook dat hij met Daniël te maken heeft. Hij kon er niet zomaar wat uit jatten, terwijl Daniël de envelop bewaarde.

Wel tactisch als mol om nu eigenaar van de pot te worden, kun je bij de laatste opdracht zelf bepalen hoeveel geld er verdiend gaat worden. 1500 is een lastig bedrag. Is dat het bedrag voor de kandidaat? Of voor de mol? Je weet dat de penningmeester sowieso daar over na ga denken. Een verhouding van 100 euro - 5000 euro is niet echt wat je verwacht. Ik neem aan dat het sowieso wel dicht bij elkaar zou liggen, waardoor er toch weinig uit af te lezen valt. Of Carolien juist de mol of kandidaat is kan op basis van deze opdracht niet echt gezegd worden, vind ik.

Zarayda vind ik trouwens echt over komen als een Milouska-mol. Niets durven, overal te dom voor wezen etc. Echt zo'n type waaraan je je gaat ergeren. Samen met Tania, die er gelukkig uit is, iemand die zo snel mogelijk uit het spel moet, maar toch vaak de mol is.

Ik wordt trouwens gek als het uiteindelijk Kees is. Vanaf dit jaar kijkt mijn pa ook, hij begrijpt het amper, maar roept alleen maar 'Kees is de mol, Kees is de mol, dat zie je toch zo?' Als hij gelijk krijgt :B Dan zet ik nu maar in op Zarayda, denk ik. Weer zo'n mol die zich als dom iemand voordoet. Toch jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb de poll eenmalig proberen te resetten, maar echt geweldig ging dat niet... En ik geloof dat er nog wat meer moderators zijn met een fobie voor het aanpassen van polls, maar ik kan nog een keer een poging wagen. Mocht ik de poll verneuken, ben jij de verantwoordelijke bij deze ;c

Vraag niet hoe, maar volgens mij is het geluk, [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Eerst drie antwoorden weggehaald. Toen 2 nieuwe toevoegt, toen de twee die er nog stonden weggehaald, toen kon ik alles weer invullen tot vier namen. En toen nog een keer aanpassen voor een vijfde naam erbij. Heel omslachtig, maar het heeft gewerkt. Geen idee of er een snellere manier is... Maar het is gelukt...

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de poll eenmalig proberen te resetten, maar echt geweldig ging dat niet... En ik geloof dat er nog wat meer moderators zijn met een fobie voor het aanpassen van polls, maar ik kan nog een keer een poging wagen. Mocht ik de poll verneuken, ben jij de verantwoordelijke bij deze ;c

Vraag niet hoe, maar volgens mij is het geluk, [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Eerst drie antwoorden weggehaald. Toen 2 nieuwe toevoegt, toen de twee die er nog stonden weggehaald, toen kon ik alles weer invullen tot vier namen. En toen nog een keer aanpassen voor een vijfde naam erbij. Heel omslachtig, maar het heeft gewerkt. Geen idee of er een snellere manier is... Maar het is gelukt...

Dan ben ik ook verantwoordelijk dat hij klopt (d) Maar mooi dat het is gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK ging de hele tijd voor Tim... maar toen vloeg Tim er uit.. sindsdien ga ik voor Daniel als Mol. Toen Joep er nog kwijt was maakte Daniel geld kwijt.. dat van die foto papier kon hij eerder meekomen en niemand vertrouwt hem echt. HIj is tot nu toe bij geen enkel pact/groepje terecht gekomen + bij die vorige aflevering van 2 weken geleden koos niemand hem om veilig te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Daniël is volgens mij degene die het meeste geld binnen gehaald heeft. Denk aan het maken van de sleutel. Dat kon hij als mol makkelijk verpesten, zou ik zeggen. Was de sleutel niet goed en was er dus geen geld verdiend. Volgens mij is er niemand die zoveel geld binnen gehaald heeft als Daniël. Natuurlijk is dat de mol...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Daniël is volgens mij degene die het meeste geld binnen gehaald heeft. Denk aan het maken van de sleutel. Dat kon hij als mol makkelijk verpesten, zou ik zeggen. Was de sleutel niet goed en was er dus geen geld verdiend. Volgens mij is er niemand die zoveel geld binnen gehaald heeft als Daniël. Natuurlijk is dat de mol...

Het is een enorme mindfuck ;) Grote kans dat hij niet de Mol is ook uiteraard. Maar voorlopig zit hij voor als nog in het spel... dus hij is of De Mol of hij weet Wie de Mol is. Deze aflevering zei hij ook als enige ''misschien ben ik de Mol wel''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zarayda (dacht ik) zei letterlijk "ja ja, ik ben de mol." Dusja, daar gaat die theorie over wat Daniel zei ook weer he :-D zo kan je door blijven gaan ;e

Vraag aan Paulien: Hoeveel vrouwen heeft de koning van Swaziland -> 13

WIDM 13 -> Hint!!!

Ben deze aflevering geswitcht van Kees naar Paulien.

Je weet nu toch wel dat dit soort dingen totaaaaal geen waarde hebben in dit programma? Er zijn bij iedereen wel genoeg hints te vinden.

En dat mensen nog steeds uitgaan van waar de afvallers op zaten..... Kijk het pas 2 seizoenen met een half oog, maar zelfs ik weet dat dat minder betrouwbaar is dan Heleen van Rooyen in een Portugese male stripclub

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie is de Mol? 2013

Zat in het begin op Kees en Carolien. Nu alleen nog op Carolien.

Denk trouwens dat het bedrag wat bij Carolien gepakt werd best het meeste kan zijn.

Er is tot op dit moment nog niemand uit gegaan die ik ook maar een klein beetje verdacht.

Daniel en Zarayda verdenk ik nog steeds totaal niet.

Paulien en Kees zal me niks verbazen als ze het zouden zijn.

Carolien blijft voor mij nummer 1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat net nog even wat te zoeken op internet maar vond op het WIDM forum 2 momenten waarop de mol te zien zou zijn. Ik heb deze momenten even opgezocht en screens gemaakt:

[spoiler=screens]

http://gyazo.com/ff553726c9422f5388e2b67d00e101e1

http://gyazo.com/338d55037bfa1cd4416947d9f1cd48af

Je ziet op de screen duidelijk een hoofd rechts van het doek. Als je de aflevering bekijkt moet je even stilzetten bij 19.27 (eerste screen) en 24.58 (tweede screen). Je ziet het hoofd dan ook bewegen, het draait zich om. Als het daadwerkelijk de mol is die daar zit dan moet het haast wel Kees of Daniel zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites