Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kees dus de mol. Zit anders niet 2 man op Kees. Mja, je weet 't nooit...

Uh? Paulien zit op Kees, Kees en Carolien zitten op Paulien... Ik weet niet wie de tweede is die op Kees zit? Een afvaller? De presentator? Roept u maar...

Je zou idd zeggen dat beide finalisten wel op de mol zullen zitten (al is dat niet altijd het geval) en dat zou juist naar Paulien wijzen...

Ik wist bij voorhand al dat men vandaag bekend zou maken of Carolien de winnaar of verliezer was. Want dan zou alles nog niet verraden zijn. Paulien die op Kees zit en Kees die op Paulien zit.

Ik blijf trouwens op Paulien zitten. Ik vind nog steeds alles naar haar verwijzen en Kees heeft gewoon veel te vaak geld binnen gebracht. Volgens mij heeft hij in zijn eentje meer verdiend dan de andere finalisten bij elkaar. Als hij echt de mol is, heeft hij het gewoon slecht gespeeld. De mol moet zo min mogelijk geld verdienen / zo veel mogelijk uit de pot halen. Maar Kees was bezig met zo veel mogelijk verdienen... Ik ga er dus nog steeds vanuit dat Paulien de mol is en Kees de winnaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij toch echt op Paulien hoor... Of ik heb niet goed opgelet... Even na gekeken (hij staat al op uitzendinggemist.nl) en je hebt inderdaad gelijk. Vorige week stemde ze volgens mij wel op Paulien. Ook dat even na gekeken, maar dan hoor je heel zacht een niet erachter. Als je het antwoord wat je ziet na kijkt, geldt het voor Kees en Paulien, maar blijkbaar zat ze dus op Kees. Toen al. Maar goed, ik weiger gewoon om te geloven dat Kees de mol is. Want dan heeft mijn pa gelijk, want die zei dat Kees de mol is vanaf aflevering 1 vanwege zijn uitstraling (en omdat hij de enige is die hij kende). Veel verder dan dat kwam hij niet. Dat mag gewoon geen gelijk krijgen...

Iemand mag me wel uitleggen waarom Kees zoveel geld binnen gehaald heeft als hij echt de mol blijkt te zijn... En hoe de uitspraken van de mol van vorige aflevering op hem sloegen. Een uitspraak als dat de mol Zulu kan, kun je niet heel veel mee. De mol kan het natuurlijk van te voren leren. Maar dat Janine bevriend was met de mol, is natuurlijk wel weer interessant. Volgens mij hadden Kees en Janine samen helemaal niets. Terwijl Carolien en Paulien dat wel hadden...

Iets heel anders: Vonden jullie Paulien en Kees ook geen enig stel, zo arm in arm? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Screenshot ervan staat al in dit topic, maar in de vorige aflevering stond Kees toch echt in beeld in die video. Kan me niet voorstellen dat het iemand anders was, lijkt gewoon sprekend op het deel dat je ziet. Daarna kwam ook de tip van 'hebben jullie me niet herkend?' of iets in die richting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien nog een leuke hint als Kees de mol is.

Aan de bar antwoordt hij op de vragen als volgt:

Antwoord 1: De mol

Antwoord 2: De enige

Antwoord 3: Op de berg.

Oftewel De mol, de enige op de berg. Hint?

Er is een hele sterke hint gevonden. Zet het even in een spoiler, want toeval is het iig niet.[spoiler=Hint]11qo2rn.png

Nu kan het gewoon niet meer missen he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites