Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

Kees is de mol.

Je zag dat hij bij die vraag van hem ''als derde'' aanklikte, ging volgens mij over de volgorden van afvallen bij die helikopter opdracht. Hij viel zelf als derde af.

Daarnaast wou ie ook graag eerder in het spel die kokers openen, jatte ie er eentje uit de broek van Tim, zijn zn reacties gemaakt, blabla

De vraag ging over de volgorde waarin ze het veld ingingen.. dit klopt dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vond Daniel ook een zeer toffe kandidaat, super fanatiek. Zo'n persoon voegt toch meer toe dan die Zarayda. Irriteer me echt elke aflevering kapot aan haar. Ze voert geen flikker uit, ze haalt geen geld binnen voor de pot en ze zit elke aflevering met die kokertjes te zeiken dat ze open gemaakt moesten worden.. Ik hoop toch niet dat zij de mol is. By far de meest irritante kandidaat ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond Daniel ook een zeer toffe kandidaat, super fanatiek. Zo'n persoon voegt toch meer toe dan die Zarayda. Irriteer me echt elke aflevering kapot aan haar. Ze voert geen flikker uit, ze haalt geen geld binnen voor de pot en ze zit elke aflevering met die kokertjes te zeiken dat ze open gemaakt moesten worden.. Ik hoop toch niet dat zij de mol is. By far de meest irritante kandidaat ooit.

Die dikke Marokkaanse van 2 jaar geleden vergeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik baseer me niet op de roodshow he. En ik ga ook voor afvaller Zarayda. Uitleg heb ik al gegegeven:

Net voor de ontwikkelopdracht zie je een flashback van de safariopdracht waar ook kokers te vinden zijn. Dat is half zwart/wit en half in kleur. Weet niet meer welke kandidaten het waren, maar zou me niets verbazen als die kandidaten de finalisten + Art waren. Weet niet meer wie het waren.

Degene die dus in kleur waren, zijn Tania, Daniël, Zarayda, Tim en Art. De rest was in zwart wit.

Waarom zouden ze dat doen als er geen hint in zat? Volgende week valt Zarayda af, durf ik nu te beweren.

Dus Zarayda speelt niet haar dommigheid, maar is dus echt zo dom. Weten we dat nu ook. Wanneer verft ze haar haar blond?

Kees, Carolien of Paulien is de mol. Die hint van C is the mole die vanaf het begin circuleerde is dus zeer goed, want die sloeg voornamelijk op drie personen:

- Kees, de C was van Case, qua uitspraak lijkt Case en Kees op elkaar.

- Carolien, voornaam begint met een C

- Paulien, achternaam begint met een C

Zelfs in de finale kun je nog niets met die hint.

Al ben ik het wel eens met je over de Roodshow, vaak wel erg ver gezocht enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites