Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

WTF!?!?!

Ik dacht dat er niemand uit zou gaan, vooral niet nadat Tania iets zei over tunnelvisie hebben op Tim. Tunnelvisie, de titel van de aflevering. Maar Tania zat vol op Tim, ze wist alles over hem zei ze. Het lijkt me sterk dat iemand die zo in zichzelf is, zulke slechte aantekeningen maakt over iemand waar ze vol op zit. Tania is voor mij dus opeens verdachte nummer één.

1+1 = 2 toch, dit viel mij ook op.

Verder in de eerste aflevering zei Art dat de mol naast iedereen kon staan en toen schudde ze haar hoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

DAGBOEK TIM (AFVALLER)

'Daar sta je dan met je blije hoofd, net te doen alsof je hier vrede mee hebt.'

plaatje

Daar sta je dan met je blije hoofd, net te doen alsof je hier vrede mee hebt en jezelf het gevoel te geven dat het “ok” is dat je eruit ligt.

Daar sta je dan vriendelijk te lachen en een weloverwogen antwoord te geven, terwijl je alleen maar aan Art wil vragen of hij samen dronken met je wil worden en samen plakjes augurk van onze hamburgers wil los peuteren en bij de Mc Donalds tegen het plafond wil opgooien.

Toen ik mijn rode scherm kreeg dacht ik: ”Fuck! Dit was het dan”. Op zo’n moment wil je eigenlijk alleen maar in discussie gaan en vragen of je gewoon vanaf dan mag meereizen zodat je nog meer van het fantastische Zuid-Afrika mag zien.

Want dat had ik gewild, meer van zuid Afrika zien, meer meemaken met mijn medekandidaten die na de eerste opdrachten al voelden als mensen die je al veel langer om je heen had. Natuurlijk had ik al een paar dingen mogen doen die super vet waren en was ik onder de indruk geraakt van het land en de makers van “Wie is de mol”.Maar Ik wilde daar blijven!

Daar lag ik, te staren naar het plafond van mijn hotelkamer in Nelspruit Zuid Afrika, mijn vliegtuig zou de dag erna vertrekken en zat rustig wat biertjes te doen in de hotelbar. Er stond een tv op en er was reclame te zien, ik zag een te slechte chipsreclame waarbij een chipje werd opgegeten door... ik zag in het chipje een vorm... ik zag het hoofd van mijn bondgenoot Carolien erin hahahahaha!!!!! En dan weet je het: dit spel is geniaal!

Dank voor de overweldigende hoeveelheid aan reacties en meer dan respect voor mijn medekandidaten en alle makers van #WIDM, VET!

Schijn bedriegt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Janine heeft aangegeven dat in haar stuk een grote hint naar de mol stond. Iemand er iets in kunnen vinden? Of zou het gewoon een opmerking van haar geweest zijn om mensen te laten zoeken, terwijl er niets in staat?

1+1 = 2 toch, dit viel mij ook op.

Verder in de eerste aflevering zei Art dat de mol naast iedereen kon staan en toen schudde ze haar hoofd.

Als we het toch over Tania hebben.

[spoiler=spoiler alert]De titel van de aflevering was tunnelvisie en alleen Tania heeft er over gesproken. In aflevering 2 was het spiegelbeeld en je zag twee maal in haar zonnebril een spiegelbeeld. Weet niet meer van wie. En volgens mij was het de ene keer juist van links genomen, de andere keer van rechts, Bij slecht kijken zou je haast zeggen dat haar hoofd gespiegeld was. Ik weet alleen nog niet hoe de titel van de eerste aflevering aan haar gekoppeld kan worden.

En de c is the mole hint zou ook naar haar kunnen wijzen. Check eens hoe vaak de C (als hoofdletter!) geschreven is op wieisdemol.nl -> kandidaten. Zo goed als iedere zin heeft een C met hoofdletter daarin. Te vaak voor de toeval.

Voor de zekerheid maar even gespoilerd, voordat mensen dit niet willen lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Janine heeft aangegeven dat in haar stuk een grote hint naar de mol stond. Iemand er iets in kunnen vinden? Of zou het gewoon een opmerking van haar geweest zijn om mensen te laten zoeken, terwijl er niets in staat?

Kon het gisteren ook niet vinden, zonet gelezen staat geen hint in. Alleen de onthulling dat de mol, verliezer en winnaar bij haar op bezoek zijn geweest toen ze in het ziekenhuis lag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de eerst twee afleveringen heb ik de keus gemaakt om Tania als mol aan te wijzen. En na aflevering 3 is dat alleen maar sterker geworden. Gewoon hoe zij overal op reageert enz. Wel stom trouwens dat het meest kansloze figuur in de groep vaak als mol aangewezen wordt...

Dat kloten op de boot van haar was ook al zo stom. Ze wilde wel voor jokers springen, maar omdat die op een lastige plaats waren gezet om blijkbaar heen te springen, koos ze er maar voor om helemaal niet te springen (o wee als ze natuurlijk met die opdracht geld binnenhaalde, dan maar niet springen dus). Allemaal van dat soort dingen doen mij echt naar Tania wijzen.

Om op je punt zelf terug te komen, RickV. Ze heeft idd gezegd dat ze alle antwoorden goed had en geen jokers nodig had, omdat ze wist dat Tim de mol zou zijn. Ze gaf al eerder aan in een tunnelvisie (titel aflevering, verwijst naar mol?) op Tim te zitten. Ze moest echter tijdens de executie erg lachen toen ze met Tim over bleef. Alsof ze wist dat ze toch wel door ging en dat dit expres zo geregisseerd was. Ook die uitspraak van haar slaat denk ik weer op haar zelf.

Daarnaast zijn er nog wat theorieën, en die ook eigenlijk allemaal haast naar haar (vaak kun je zo'n verwijzing ook wel aan andere deelnemers koppelen, maar eigenlijk altijd zit Tania er wel tussen, soms juist op een manier die niet voor de hand ligt, maar als je hem eenmaal ziet, zeg je eigenlijk wel dat de hint zeker op Tania kan slaan. Ik ben echter bang dat ik zelf in een tunnelvisie aan het raken ben, want meestal raad ik de mol pas goed in de finale ofzo. Meestal maak ik zelf op dit moment nog geen eens een keuze :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso fucking rare executie. Stel Tania had Daniël zijn scherm laten zien, was die dan rood?

Was btw wel raar dat in dat Krueger Resort iedereen mee deed met dat dansje, behalve Tim. Die deed rare gebaren. (miste het omdat ik op dikke Tania lette:P)

Volgende week in ieder geval iemand eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites