Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

[YOUTUBE]dQZQg-mhwZs[/YOUTUBE]

Eerste beelden zijn ondertussen vrijgegeven. Zuid-Afrika als land _O_ Geweldige keuze, vind ik. Kan ongeveer niet beter. Ik ben echt benieuwd wat de nieuwe serie gaat brengen. met dit land kan de editie alvast niet meer stuk.

Volgens mij is er nog niet veel bekend over de kandidaten, alleen Janine Abbring (geen idee wie het eignelijk is) is bekend, aangezien zij een ongeluk kreeg tijdens de editie. Volgens mij is er meer nog niet bekend over deelnemers.

Uitzendingen zullen begin januari 2013 wel beginnen, maar nu kom het eerste nieuws al naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[YOUTUBE]dQZQg-mhwZs[/YOUTUBE]

Eerste beelden zijn ondertussen vrijgegeven. Zuid-Afrika als land _O_ Geweldige keuze, vind ik. Kan ongeveer niet beter. Ik ben echt benieuwd wat de nieuwe serie gaat brengen. met dit land kan de editie alvast niet meer stuk.

Volgens mij is er nog niet veel bekend over de kandidaten, alleen Janine Abbring (geen idee wie het eignelijk is) is bekend, aangezien zij een ongeluk kreeg tijdens de editie. Volgens mij is er meer nog niet bekend over deelnemers.

Uitzendingen zullen begin januari 2013 wel beginnen, maar nu kom het eerste nieuws al naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Daniël Boissevain: is een Nederlandse acteur en zanger, geboren op 29 juni 1969. Hij is vooral bekend van tv-hoofdrollen in All Stars, Meiden van De Wit en Gooische Vrouwen.

2. Carolien Borgers: is een Nederlandse cabaretière en zangeres, geboren in 1983 in Breda.

3. Zarayda: is geboren op 31 juli 1982. Ze is een Nederlandse presentatrice van BNN (programma’s spuiten en slikken en try before you die)

4. Janine Abbring: is een Nederlandse presentatrice en zangeres, geboren op 5 februari 1976. Ze werd bekend als Jakhals bij De Wereld Draait Door.

5. Tim Haars: is een Nederlandse acteur en presentator, geboren op 6 november 1981. Hij werd bekend als Gerrie in het programma New Kids.

6. Joep van Deudekom: is een Nederlandse cabaretier, geboren op 28 maart 1960. Met zijn collega’s van NUHR deed hij de sketches bij Spijkers met Koppen.

7. Tania Kross: is een mezzosopraan, geboren op Curaçao op 3 augustus 1976. Tania heeft drie cd’s op haar naam staan.

8. Paulien Cornelisse: is een Nederlandse schrijfster, cabaretière en columniste, geboren op 24 feb 1976. Ze schreef de bestseller Taal is zeg maar echt mijn ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aantal leuke deelnemers wel. Zoiets altijd weer de B/C-garnituur van BN'ers, maar tijdens het spel boeit dat al heel snel niet meer.

Vind ik nou ook.

Ben benieuwd wat ze nu weer als hints hebben, als je in die laatste uitzending die hints ziet, dan snap je wel dat je ze er niet uit kan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites