AjaciedBart. Geplaatst 14 mei 2015 Share Geplaatst 14 mei 2015 Best apart toch deze ''kleine'' zalen? Ziggo nog te groot?, of een bewuste keuze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 mei 2015 Share Geplaatst 14 mei 2015 Opwarmshow voor de festivals deze zomer ja, al is ze het ook twee keer toe niet gelukt om de HMH uit te verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2015 [MENTION=6131]Joep[/MENTION]; Tyler gaat niet door vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 [MENTION=6131]Joep[/MENTION]; Tyler gaat niet door vanavond. Kwam mij zo goed uit. Hadden vandaag ook bekerfinale, gewonnen ook heu, en dus uiteindelijk geen kaartje gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Gister naar Brandon Flowers (The Killers) geweest in Paradiso. Was echt héél goed, prima band eromheen. Was een drukke boel op het podiumpje van Paradiso met blazer, achtergronddames, 3 gitaristen, toetsenisten etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 juni 2015 Share Geplaatst 26 juni 2015 Net nog even voor twee tientjes een kaartje gekocht voor Kasabian in TivoliVredenburg morgen, wordt mijn tweede keer na de Oudegracht en HMH in 2012. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 6 augustus naar The Antlers en twee dagen later naar Agalloch : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2015 16 september naar Mac DeMarco in Paradiso. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2015 Even een leuk schema gemaakt met de artiesten (gesorteerd op Top 60 van mijn LastFM) die ik live heb gezien. Arctic Monkeys, mijn favoriete band aller tijden, in dit schema het vaakst gezien, maar er is één band die ik vaker heb gezien; Go Back to the Zoo. ;c Ge-upgrade en uitgebreid naar 200. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Afgelopen weekend tweede concert ooit in m'n leven gepakt, al leek het meer een festival gezien de setting en aantal mensen. :cab: Had m'n vriendin kaartjes voor Mumford&Sons @Nijmegen gekocht voor haar afstuderen, waarbij Bear's Den, Vaccines en Eaves (de laatste gemist omdat we iets later waren) tot het voorprogramma behoorden. Bear's Den en Vaccines waren al enorm tof maar M&S _O_ Geweldig optreden, kan het nieuwe album nu ook wat meer waarderen en er kwamen echt heerlijke nummers van de oude albums langs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2015 Vaccines : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Vaccines :< Ja had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, al kwamen 2 a 3 nummers me wel bekend voor. Leuke band ja, ff binnenkort wat hitjes luisteren op Spotify. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2015 Ik raad het debuut van ze aan. By far hun beste plaat. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Holy shmoly godspeed you black emperor komt spelen in deurne ik moet tickets hebben aah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Holy shmoly godspeed you black emperor komt spelen in deurne ik moet tickets hebben aah Ga je geen spijt van krijgen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 2 live acta die ik dit jaar gezien heb en uitstekend vond: Typhoon en Triggerfinger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Afgelopen weekend tweede concert ooit in m'n leven gepakt, al leek het meer een festival gezien de setting en aantal mensen. :cab: Had m'n vriendin kaartjes voor Mumford&Sons @Nijmegen gekocht voor haar afstuderen, waarbij Bear's Den, Vaccines en Eaves (de laatste gemist omdat we iets later waren) tot het voorprogramma behoorden. Bear's Den en Vaccines waren al enorm tof maar M&S _O_ Geweldig optreden, kan het nieuwe album nu ook wat meer waarderen en er kwamen echt heerlijke nummers van de oude albums langs. Dat voorprogramma is haast nog beter dan de hoofdact:cab: Bear's Den en Eaves staan bij mij op het lijstje voor Lowlands, en Vaccines had daar ook op gestaan als ze zouden komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Ga je geen spijt van krijgen :< Tickets binnen (d) In augustus Agalloch en in oktober GY!BE. Wordt een best concertjaar zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Dat voorprogramma is haast nog beter dan de hoofdact:cab: Bear's Den en Eaves staan bij mij op het lijstje voor Lowlands, en Vaccines had daar ook op gestaan als ze zouden komen. Enige sneue voor die acts vond ik wel dat bijna niemand ff gezellig meedeed, echt een tamme sfeer. Ook bij M&S op meeste plekken gewoon echt heel tam, maarja ik ben dan ook hardstyle feestjes enzo gewend dus is dit voor mij sowieso andere koek. ;c Is natuurlijk verder ook geen muziek om helemaal uit je dak te gaan, op enkele nummers na. Zag nog wel een moshpit ergens tijdens M&S, dat vind ik dan weer net té fanatiek. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Zo is het Nederlandse publiek nou eenmaal, heb het inmiddels geaccepteerd. Ging vorig jaar na Lowlands youtube beelden terugkijken van QOTSA. Zag je ook reactie van Engelstalige mensen; what the hell is wrong with the audience? Met daar weer reacties op als "everyone is stoned" of "last show of a long weekend". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 Kool Keith komt als Dr. Octagon 26 juli in de Melkweg. :< Krijg wss niemand mee maar dat kan ik echt niet missen, 15 fucking euro ook maar. :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Eindelijk weer eens een concert gepland: Rich Robinson solo akoestisch in de Joriskerk in Venlo. Exclusief concert waarvoor maar 140 kaarten zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Kaartjes binnen voor José Gonzalez in Paradiso 22 november. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2015 2 November naar Beach House. En waarschijnlijk ook nog naar Youth Lagoon. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Heerlijke avond gehad met The Antlers _O_ Schrijf misschien morgen nog wel een uitgebreider stukje, maar echt heel erg genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten