Markuss Geplaatst 9 juni 2015 Share Geplaatst 9 juni 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 9 juni 2015 Share Geplaatst 9 juni 2015 Lelijk imo. Wel goed gelachen met de uitleg dat het shirt een verwijzing is naar de oude Romeinen (bedoeld op de mouwen zeg maar), en je dan dit ziet van Nike: Oja, de prijs voor het authentieke Nike-shirt is 120 euro. Halleluja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 9 juni 2015 Share Geplaatst 9 juni 2015 Dat shirt van Roma is sowieso altijd fucking mooi, maar vind hem deze keer wel een stuk minder dan die van vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Dat shirt van Roma is sowieso altijd fucking mooi, maar vind hem deze keer wel een stuk minder dan die van vorig jaar. Is 'ie ook, die van Roma had nooit mooier kunnen worden dat dit jaar, een van de mooiste shirt van de wereld imo. Maar hij is op zich niet lelijk of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Oja, de prijs voor het authentieke Nike-shirt is 120 euro. Halleluja. Volgens mij is die prijs voor authentieke shirts altijd zo belachelijk duur. De 'normale' fanshirts (zoals in de winkel) kosten vaak € 75,00. Ook nog veel te veel geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Damn wat een mooi shirt hoor _O_. Die Totti en De Rossi lijken wel broers man. Kunnen ook zo meespelen bij zo'n Gladiator film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Celtic FC Away Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Ik moet zeggen dat die shirts van New Balance mij tot nu toe niet tegenvallen. Ik vond het maar een raar merk om de overstap te maken naar voetbal, maar ik heb een paar leuke designs voorbij zien komen. Sevilla is daarvan misschien wel de mooiste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Nette shirtjes van Besiktas, maar allemaal zwart-wit. Is dat geen probleem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Ik moet zeggen dat die shirts van New Balance mij tot nu toe niet tegenvallen. Ik vond het maar een raar merk om de overstap te maken naar voetbal, maar ik heb een paar leuke designs voorbij zien komen. Sevilla is daarvan misschien wel de mooiste. Zaten al even in het voetbal met hun dochtermerk Warrior Maar eens hoor, valt niet tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Zaten al even in het voetbal met hun dochtermerk Warrior Maar eens hoor, valt niet tegen Wist niet dat Warrior van NB was. Die maakten dan wel weer lelijke shirts overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Sunderland (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Wist niet dat Warrior van NB was. Die maakten dan wel weer lelijke shirts overigens. Warrior was/is een onderdeel van NB, maar ze willen met NB de strijd aangaan met Adidas en Nike, dat al een grote concurrent is op het gebied van hardlopen. Voor de uniformiteit dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Ik dacht juist dat NB een onderdeel is van Nike. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 De shirts waren toch speciaal ontworpen voor Feyenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) Ze hebben geen AON meer toch. Fake lijkt me. oh sponsoren het trainingsshirt, dat zal het dan zijn 14 juni 2015 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 QUOTE=Gabi.e;4995265]Ik dacht juist dat NB een onderdeel is van Nike. Voor zover ik weet niet, Google lijkt mijn gedachte te bevestigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Monaco. Echt een tijdloos design. Na 10 jaar nog steeds genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Vind ze wel iets hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Away kit is prachtig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Uit is fantastisch! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 (bewerkt) En hier het officiële thuistenue van Real: Bedrukking: Uittenue: Keepersshirt: Bochum: Zal die van PSV hier ook nog even plaatsen anders sneeuwen ze misschien wat onder. 15 juni 2015 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Leuk dat ze een pyjama erbij ontwerpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten