De Beul Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Vind het juist een mooi shirt. Uitshirt ziet er ook weer prachtig uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Ajax thuis 2013/2014 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Vind dat "opgeplakte" logo echt lelijk, verder wel een vet shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Ziet er behoorlijk photoshop-achtig uit hoor als ik het zo bekijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Het vermoedelijke nieuwe thuisshirt van Go Ahead Eagles. Ziet er prima uit, daarin kunnen we goed voor de dag komen in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Bordeuax ! :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Het vermoedelijke nieuwe thuisshirt van Go Ahead Eagles. Ziet er prima uit, daarin kunnen we goed voor de dag komen in de Eredivisie. Ben benieuwd welke collega dit gelekt heeft. :p Ik vind trouwens dat ze af moeten van al die chevrons op de mouwen maar weer terug moeten gaan naar 2 chevrons, zoals op de link hieronder. En eens zelf met een lettertype komen voor de rugnummers en namen in plaats van de standaard lettertype van Hummel. Verder wel een bazen tenue. http://www.freewebs.com/gaeshirts/photos/2000-2009/0203-homefrontlsnr9.jpg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Ben benieuwd welke collega dit gelekt heeft. :p Ik vind trouwens dat ze af moeten van al die chevrons op de mouwen maar weer terug moeten gaan naar 2 chevrons, zoals op de link hieronder. En eens zelf met een lettertype komen voor de rugnummers en namen in plaats van de standaard lettertype van Hummel. Verder wel een bazen tenue. http://www.freewebs.com/gaeshirts/photos/2000-2009/0203-homefrontlsnr9.jpg Kan jij dat niet even regelen dan ;) haha. Ik vind deze verder wel tof, maar zoals wel meer wordt gezegd op de diverse media Een gele baan in het midden en de buitenkant rood, dus eigenlijk net andersom. Lekker nostalgisch, maar de skyline zeker behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Dat shirt zou ook erg mooi zijn inderdaad, maar dan wel gewoon met een rode broek vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Valencia Thuis/Uit/Senyera: Keepers thuis/uit: Hebben wel betere gehad... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Thuisshirt vind ik anders best mooi hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Senyera is baas! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Alle shirts zijn awesome man Martin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Ik vind het wel mooie shirtjes. Alleen de kleur oranje is op andere foto's echt lelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Prima shirts, stuk voor stuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Alle shirts zijn awesome man Martin.Valencia shirts zijn altijd awesome, maar ik heb betere gezien de laatste jaren.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 NAC: Vitesse thuis: FC Basel thuis: Galatasaray thuis: Galatasaray uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Die shirts van NAC zien er echt niet uit zeg. Wel goed dat ze het oude logo weer hebben, ziet er veel beter uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Die shirts van NAC zien er niet uit :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Ik zeg het gewoon nog een keer: Die shirt van Vitesse. DAMN. Bewijs dat sponsors shirts zo hard verneuken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Net alsof NAC meedoet aan een miss-verkiezing ofzo joh, afschuwelijk. Gala uit ziet er daar in tegen wel vet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Pff die NAC shirts zijn echt extreem lelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Valencia Thuis/Uit/Senyera: Keepers thuis/uit: Hebben wel betere gehad... Tja, als Neymar nou naar Valencia zou gaan, kon hij nagenoeg zijn shirt aanhouden. De rest ziet er wel puik uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 NAC :r Bij Vitesse was het beter geweest om het logo met Est 1892 te wissel imo, al wordt dat natuurlijk nooit een mooi shirt :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten