Urbeto Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Groningen uit 15/16. Geen Masita meer maar Robey. Net als Roda dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Wel mooie shirtjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Die 'nieuwe' paarse dingen van PSV, wat een ellende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Die 'nieuwe' paarse dingen van PSV, wat een ellende. Carnaval valt laat in Eindhoven. Dit is toch gewoon een kopie van Man. City uit? Beetje vreemde actie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Is een zgn afscheidskit van Nike. Laat gelijk zien waarom we daar afscheid van nemen. Omdat het fucking lelijk is. Gewoon standaard template. Geel PSV logo. Rot op man. En dan komt zo'n rampshirt wat ze 1x (1 teveel) gaan dragen nog voor de volle 60 euro in de fanshop te hangen. Hoop dat ze niks verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Ik vind paarse tenues altijd wel mooi maar een geel PSV logo.. :p Nee, ze zitten er hier net mee naast Maar Umbro zal het wel mooier maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 /url] RSC Anderlecht volgend seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Was al bekend van begin maart hoor. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Dat logo van de sponsor :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Dat keepersshirt, dat trek je toch niet aan?!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Is een zgn afscheidskit van Nike. Laat gelijk zien waarom we daar afscheid van nemen. Omdat het fucking lelijk is. Gewoon standaard template. Geel PSV logo. Rot op man. En dan komt zo'n rampshirt wat ze 1x (1 teveel) gaan dragen nog voor de volle 60 euro in de fanshop te hangen. Hoop dat ze niks verkopen. Inderdaad. En dan vind ik de kleur van City (net iets donkerder, beetje donker blauw) nog mooier ook. /url] RSC Anderlecht volgend seizoen Moet zeggen dat ik ze niet mooi vind. Bij de gewone shirts kan het komen door de sponsor, het keepersshirt vind ik gewoon niet mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Was al bekend van begin maart hoor. ;c Wist ik niet. Komt nu in het nieuws dus ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanAZ99 Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 (bewerkt) AZ in zee met Amerikanen en kiest voor geheel rood shirt Met ingang van komend seizoen zal AZ de sportkleding van Under Armour gaan dragen. Het snel groeiende Amerikaanse merk verbindt zich voor langere tijd aan de Alkmaarders, die in een volledig rood shirt gaan spelen. Hmm, ben benieuwd, vond het altijd wel jammer dat ze ineens witte mouwen hadden. Vond dit altijd wel een mooi shirt 12 mei 2015 bewerkt door DaanAZ99 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Danny Koef : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Die nieuwe shirts van Utrecht. :<:<:<:<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Afgelopen weekend voor het eerst gedragen, maar dit zijn de nieuwe speciale shirts van Valencia. Vanaf juli te koop en ik ga deze zeker halen met # 20 / Rodrigo de Paul erop. Lelijk dat die dan bijna 100,- gaat kosten, maar dit shirt en dan zonder sponsoren erop (behalve GolT) ga je niet snel meer vinden gok ik. Zeker niet als Valencia vanaf volgend seizoen wellicht een sponsor vindt. [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; weet jij toevallig of deze als uit-shirt of weer als 3e shirt gebruikt gaan worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; weet jij toevallig of deze als uit-shirt of weer als 3e shirt gebruikt gaan worden?Naar mijn weten word dit het uit-shirt voor volgend seizoen, maar 100% zeker ben ik niet. Alleen waarom met De Paul?;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Wel het uit-shirt ja _O_. Oh wat heerlijk man. Werd ook wel eens tijd!! Rodrigo de Paul, omdat ik dat zo'n toffe speler vind. Heerlijke techniek, heeft iets fels in zich, echte Zuid-Amerikaanse speler gewoon met lef, een speler die het leuk vindt om te voetballen. Enige reden dat ik hem niet zou nemen achterop is als Charles Aranguiz naar Valenz zou komen en dat zie ik (helaas) niet gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Ik vind het eigenlijk een beetje clownesk, maar het zal allicht een traditioneel shirt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Wat een heerlijk shirt zeg : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Vind hem tof ja. Otamendi achterop en gaan : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Hier de meer dan waarschijnlijk nieuwe shirts van Benfica ... Vind dat witte met de lichte strepen erin wel iets hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Nieuwe tenue van Bayern vind ik wel mooi, alleen de versie met lange mouwen niet :Ox Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Die van Benfica is clean [MENTION=12890]Peterzinho[/MENTION];, maar komt er niet nog een shirtsponsor op dan? En ja, Bayern heeft ieder jaar gewoon wonderschone tenues, al is dat bordeaux randje wel wat apart, maar niet lelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten