Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nieuwe shirts

Vegas

Aanbevolen berichten

Is een zgn afscheidskit van Nike. Laat gelijk zien waarom we daar afscheid van nemen. Omdat het fucking lelijk is. Gewoon standaard template. Geel PSV logo. Rot op man.

En dan komt zo'n rampshirt wat ze 1x (1 teveel) gaan dragen nog voor de volle 60 euro in de fanshop te hangen. Hoop dat ze niks verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is een zgn afscheidskit van Nike. Laat gelijk zien waarom we daar afscheid van nemen. Omdat het fucking lelijk is. Gewoon standaard template. Geel PSV logo. Rot op man.

En dan komt zo'n rampshirt wat ze 1x (1 teveel) gaan dragen nog voor de volle 60 euro in de fanshop te hangen. Hoop dat ze niks verkopen.

Inderdaad. En dan vind ik de kleur van City (net iets donkerder, beetje donker blauw) nog mooier ook.

11193371_10153363135849271_613539801862001141_n.jpg?oh=40ea26916ebd1cedd71807f5294c4644&oe=55D41383/url]

RSC Anderlecht volgend seizoen

Moet zeggen dat ik ze niet mooi vind. Bij de gewone shirts kan het komen door de sponsor, het keepersshirt vind ik gewoon niet mooi.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

AZ in zee met Amerikanen en kiest voor geheel rood shirt

Met ingang van komend seizoen zal AZ de sportkleding van Under Armour gaan dragen. Het snel groeiende Amerikaanse merk verbindt zich voor langere tijd aan de Alkmaarders, die in een volledig rood shirt gaan spelen.

Hmm, ben benieuwd, vond het altijd wel jammer dat ze ineens witte mouwen hadden.

Vond dit altijd wel een mooi shirt

q3.jpg

bewerkt door DaanAZ99
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen weekend voor het eerst gedragen, maar dit zijn de nieuwe speciale shirts van Valencia.

Vanaf juli te koop en ik ga deze zeker halen met # 20 / Rodrigo de Paul erop. Lelijk dat die dan bijna 100,- gaat kosten, maar dit shirt en dan zonder sponsoren erop (behalve GolT) ga je niet snel meer vinden gok ik. Zeker niet als Valencia vanaf volgend seizoen wellicht een sponsor vindt.

senyera-dos.jpg

[MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; weet jij toevallig of deze als uit-shirt of weer als 3e shirt gebruikt gaan worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; weet jij toevallig of deze als uit-shirt of weer als 3e shirt gebruikt gaan worden?
Naar mijn weten word dit het uit-shirt voor volgend seizoen, maar 100% zeker ben ik niet. Alleen waarom met De Paul?;c
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel het uit-shirt ja _O_. Oh wat heerlijk man. Werd ook wel eens tijd!!

Rodrigo de Paul, omdat ik dat zo'n toffe speler vind. Heerlijke techniek, heeft iets fels in zich, echte Zuid-Amerikaanse speler gewoon met lef, een speler die het leuk vindt om te voetballen. Enige reden dat ik hem niet zou nemen achterop is als Charles Aranguiz naar Valenz zou komen en dat zie ik (helaas) niet gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die van Benfica is clean [MENTION=12890]Peterzinho[/MENTION];, maar komt er niet nog een shirtsponsor op dan?

En ja, Bayern heeft ieder jaar gewoon wonderschone tenues, al is dat bordeaux randje wel wat apart, maar niet lelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites