Bogatyr Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Ex-nummer 1 Simona Halep is voorlopig geschorst vanwege doping Simona Halep, tweevoudig grandslamwinnares en voormalig nummer 1 van de wereld, heeft op de US Open een positieve dopingtest afgeleverd. De Roemeense is voorlopig geschorst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 enkel de tieten verkleinen was blijkbaar onvoldoende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Classy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 Nog iemand die AO volgt op dit moment? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Nog iemand die AO volgt op dit moment? Zie weinig matchen, maar volg wel de uitslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 Wordt de ABN AMRO Open hier nog beetje gevolgd? Vd Zandschulp heeft het nu (heel) lastig tegen Halys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 3 uur geleden zei Lenstra: Wordt de ABN AMRO Open hier nog beetje gevolgd? Vd Zandschulp heeft het nu (heel) lastig tegen Halys. Met de nadruk op een beetje, vooral als bewegend behang via het Ziggo tenniskanaal. Dat wel vaker aanstaat als er 's avonds niet zoveel op tv is en ik alleen thuis ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Knappe zege van Griekspoor op Zverev! Zorgt ervoor dat hij weer terug in de top 50 komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 4 minuten geleden zei Elano: Knappe zege van Griekspoor op Zverev! Zorgt ervoor dat hij weer terug in de top 50 komt. Zverev is niet meer wie hij was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Griekspoor stond goed te spelen. Helaas kans in de 4de set niet gepakt en dan toch in de 5de sey verloren. Zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Alle Nederlanders liggen al uit het toernooi, zie ook voorlopig niemand die echt mee kan doen in de (sub) top. Vanuit de jeugd komt ook weinig aanwas namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Kijkt iemand Alcaraz - Djokovic nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 10 minuten geleden zei Lenstra: Kijkt iemand Alcaraz - Djokovic nu? Mooie partij tot nu toe. Moet alleen om 19.30 trainen en ben bang dat ik einde ga missen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Vreemde situatie net met die kramp. Verliest 'ie toch gewoon een punt + game (break) daardoor. Hoop dat dit niet terugkomt. Stiekem hoop ik dat je het einde gaat missen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 1 minuut geleden zei Lenstra: Vreemde situatie net met die kramp. Verliest 'ie toch gewoon een punt + game (break) daardoor. Hoop dat dit niet terugkomt. Stiekem hoop ik dat je het einde gaat missen Ik hoop dat ik om 21.00 klaar ben met trainen en dat ik dan het eind van de 5e set kan kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Zo ga ik het einde wel zien maar dit is niet wat ik gehoopt had... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Nee, doodzonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 Wat verwachten jullie van Alcaraz tegen Djokovic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 16 minuten geleden zei Hakai: Wat verwachten jullie van Alcaraz tegen Djokovic? Hoop Alcaraz maar vermoed Djokovic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 Had het Jabeur wel gegund bij de dames. Beetje a-typische speelster, wel grappig. Bij de heren wordt het gewoon Djoko. In vier sets. GOAT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 Gok ook Djoko, maar vind Alcaraz wel genadeloos goed laatste tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Mij is het gelijk. Gun het beide wel. Als Djokovic wint, ga ik Alcaraz troosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Djokovic lijkt het een beetje kwijt te zijn. Ben benieuwd hoe dit gaat eindigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Wat een maf publiek zeg. Go Novak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 21 uur geleden zei 19CH98: Hoop Alcaraz maar vermoed Djokovic. Had het gelukkig fout. Maar wat een wedstrijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten