Sophomore Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april (bewerkt) Ik bespeur een blauw-wit thema. Ook nog Koningsblauw op Koningsdag; passend. Was zelf afgelopen zondag bij Leverkusen - Bremen. 4 mei naar de Irish Cup final en 25 mei naar de Niederrheinpokal finale, als ik een kaartje kan krijgen. 16 april bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Duisburg is wel echt aan het afzakken helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 13 uur geleden zei Djurovski: Duisburg is wel echt aan het afzakken helaas Ja die gaan het heel lastig krijgen om nog in de 3. Liga te blijven. In eerste instantie waren we op vrijdagavond naar Arminia Bielefeld aan het kijken met dan op zaterdagmiddag Paderborn. Dat Arminia is ook een partij afgezakt hè? Die moeten al blij zijn met nog een jaartje 3. Liga. Speelden 2 jaar terug nog gewoon Bundesliga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Niks te klagen 😎 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 9 uur geleden zei Christian.: Ja die gaan het heel lastig krijgen om nog in de 3. Liga te blijven. In eerste instantie waren we op vrijdagavond naar Arminia Bielefeld aan het kijken met dan op zaterdagmiddag Paderborn. Dat Arminia is ook een partij afgezakt hè? Die moeten al blij zijn met nog een jaartje 3. Liga. Speelden 2 jaar terug nog gewoon Bundesliga. Bizar hoe clubs snel kunnen afzakken en ook klimmen in Duitsland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Naar Duisburg moet je ook niet voor de voetbal heen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Lekker hoor @Christian. & @Zawisza Hier ook Koningsdag ontvluchten. Ga naar AA Gent - Westerlo. Aardig ritje en laat weer thuis, maar heb het er voor over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Mooie voetbalweken op komst Bekerfinale Polen LKS Lodz - Slask Wroclaw Lech Poznan - Legia Warszawa Lechia Gdansk - Arka Gdynia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Zaterdag Aachen - Bocholtz mogelijke kampioenswedstrijd Aachen 10-5 Groningen Roda mogelijke kampioenswedstrijd Zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Had gehoopt op Telstar - Groningen maar ze schijnen daar weer te paniekeren helaas. Misschien volgend seizoen een potje Telstar mee pakken als ik @Beppu lief aan kijk en MVV of Roda de tegenstander zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april 2-2 bij rust hier in Gent. Gebeurt in ieder geval genoeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Ook weer terug na een weekend vol met voetbal. 4x een ploeg in het blauw-wit mogen aanschouwen en zonder een iets te ijverige VAR in Gelsenkirchen was het ook 4x winst voor de thuisploeg geworden. Bochum op de vrijdagavond was toch wel het hoogtepunt. Een heerlijk lelijk stadion, vriendelijke fans en een goede biergarten op loopafstand. Een zogenaamde ‘flutlichtspiel’ en dat kwam de sfeer ten goede. Enkele mooie goals en uiteindelijk wint Bochum met 3-2 van Hoffenheim (waarbij Wout Weghorst overigens 70 minuten lang in de clinch lag met de arbiter van dienst). Op zaterdagmiddag in de 3. Liga naar MSV Duisburg tegen Sandhausen. Het al praktisch gedegradeerde Duisburg pakte de laatste strohalm en won met 3-1. Opzich een mooi stadion, maar veel te groot voor de club (beetje Vitesse vibes). Dat kwam de sfeer niet echt ten goede. Ook weer genoten van een veel te ijverige scheidsrechter die alleen al 4x geel trok wegens praten (eindstand: 8 gele kaarten). Duisburg wint overigens de strijd om de beste curryworst. En dan op zaterdagavond nog Schalke 04 tegen Düsseldorf vanaf de Nordkurve. Een belevenis opzich, al vond ik het ten opzichte van Dortmund wat tegenvallen. Wel genoten van de sfeer en wederom vrienden voor het leven gemaakt. De nodige gratis biertjes van onze buren gehad (für die holländer!) die overigens amper meer op hun benen konden staan. Niet heel veel van de wedstrijd gezien en nadat de VAR in de 96ste minuut een penalty ongedaan maakte werd het uiteindelijk 1-1. Oh en PEC op de zondag was natuurlijk een fijne afsluiter Nog enkele foto’s: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 9 uur geleden zei Christian.: Op zaterdagmiddag in de 3. Liga naar MSV Duisburg tegen Sandhausen. Het al praktisch gedegradeerde Duisburg pakte de laatste strohalm en won met 3-1. Opzich een mooi stadion, maar veel te groot voor de club (beetje Vitesse vibes). Dat kwam de sfeer niet echt ten goede. Ook weer genoten van een veel te ijverige scheidsrechter die alleen al 4x geel trok wegens praten (eindstand: 8 gele kaarten). Duisburg wint overigens de strijd om de beste curryworst. Oef jaloers! Was ook mijn plan zaterdag om naar Duisburg te gaan, maar door vertraging van het boemeltje vanuit Ernhem besloten al in Oberhausen uit te stappen en naar de plaatselijke Rood-Witten te gaan tegen Rödinghausen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Duisburg heeft nog het stadion van de Bundesliga maar niet de prestaties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Geen recordcijfers, maar met nog tien wedstrijden te gaan zijn dit prima cijfers. kwaliteit altijd over kwantiteit 😎 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei Heb je belang bij een kaartje Aachen - Bocholt eventuele promotiewedstrijd. Zeg daar maar een nee tegen. Uitverkochte Tivoli. Net zo veel supporters dus als bij de landskampioen en dan is dit wedstrijd op het 4e niveau. Ongeveer net zo veel supporters als bij de landskampioen in Nederland. En dan spelen we hier op het 4e niveau. Speelden want Aachen was de dag ervoor al kampioen geworden omdat de Hurensohnen van Wuppertal de dag ervoor verloren bij Fortuna Köln. Groot feest in Aachen waar ook de spelers blijkbaar deel aan hebben genomen. Dacht dat het een grapje was maar blijkbaar hebben ze echt lopen feesten op de vrijdag. Dat was op de zaterdag te zien want het spel was slecht , in niets deed dit elftal te denken aan een kampioen. Boeide het iemand wat? Nee het feest werd na de 1-2 nederlaag ingezet en na 11 jaar speelt Aachen weer profvoetbal. Cop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Zelf nog op het veld gestaan? Ga morgen naar de promotie/degradatie play-off finale in N.Ierland en dan zaterdag naar de Irish Cup finale. Met Hemelvaart zit ik bij de Belgische bekerfinale met een zakje Croky chips. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei 22 uur geleden zei Sophomore: Zelf nog op het veld gestaan? Ga morgen naar de promotie/degradatie play-off finale in N.Ierland en dan zaterdag naar de Irish Cup finale. Met Hemelvaart zit ik bij de Belgische bekerfinale met een zakje Croky chips. Nee heb er zelf niet opgestaan dat is voor de mensen die al 11 jaar hier op wachten Lekker vooruitzicht hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Volgende week naar de EFL League one play-off finale op Wembley Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Wat een mazzel had ik. De week dat ik in de geboortestad was van mijn ouders, kwam niet alleen ik, maar ook mijn Galatasaray langs in het gloednieuwe Adana Demirspor stadion. Ik zag mijn ploeg easy met 0-3 winnen en een mooi feestje bouwen in het uitvak. Ook het thuisvak verraste mij, vooral met de ongelofelijke sfeeractie vooraf de wedstrijd en de felheid wat er afspatte uit de tribunes. Grote club ook die meer in zijn mogelijkheden heeft dan wat de ranglijst laat zien. Met de Turkse competitie erbij, kom ik nu volgens mij op 11 verschillende competities/landen waar ik een wedstrijd heb bijgewoond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Op 13-5-2024 om 22:52 zei cimbomcu: Wat een mazzel had ik. De week dat ik in de geboortestad was van mijn ouders, kwam niet alleen ik, maar ook mijn Galatasaray langs in het gloednieuwe Adana Demirspor stadion. Ik zag mijn ploeg easy met 0-3 winnen en een mooi feestje bouwen in het uitvak. Ook het thuisvak verraste mij, vooral met de ongelofelijke sfeeractie vooraf de wedstrijd en de felheid wat er afspatte uit de tribunes. Grote club ook die meer in zijn mogelijkheden heeft dan wat de ranglijst laat zien. Met de Turkse competitie erbij, kom ik nu volgens mij op 11 verschillende competities/landen waar ik een wedstrijd heb bijgewoond. Lekker man. Gister de play off finale, waardeloos Bolton leek net een degradatie kandidaat, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Groundhopseizoen zit erop voor mij jongens. Misschien aankomende zaterdag nog bij Chemik op bezoek, maar acht die kans klein. Zawisza - Elana in lokale bekerfinale mis ik helaas door EK- en werkverplichtingen. Gelukkig de derby al 3x meegemaakt waarvan 1x die lastig te toppen wordt. Stats voor het seizoen; 54 wedstrijden, verspreid over 5 landen. 138 goals gezien, met gelukkig slechts een handjevol 0-0's. Meest bezochte team Zawisza. Acht wedstrijden in een heel seizoen klinkt niet als veel voor je favoriete club, maar te bedenken dat ik hier niet chronisch ben, vind ik het prima statistieken. Veertig stadia, waarvan 24 nieuwe. Lijst Rijeka 4-0 Rudes Dinamo Zagreb 4-0 Astana Polonia Bydgoszcz 1-3 Sparta Brodnica Lech Poznan 2-1 Spartak Trnva Zawisza Bydgoszcz 0-0 Elana Torun Warta Poznan 2-2 Ruch Chorzów Unia Solec Kujawski 0-2 Zawisza Bydgoszcz Zawisza Bydgoszcz 2-0 Flota Swinoujscie Unia Swarzedz 2-1 Zawisza Bydgoszcz Chemik Bydgoszcz 1-0 Sparta Brodnica Borussia Dortmund 0-0 AC Milan AZ Alkmaar 1-0 Legia Warszawa Kaiserslautern 3-1 Hannover 1860 Munchen 0-0 Dynamo Dresden Preussen Münster 1-1 1860 München Hannover 96 2-1 Magdeburg Arminia Bielefeld 1-1 Hamburger SV AFC 1-3 HFC Zawisza Bydgoszcz 3-1 Notec Czarnków LKS Lódz 1-1 Legia Warszawa Zaglebie Lubin 1-2 Slask Wroclaw LKS Lódz 1-1 Ruch Chorzów FC Volendam 0-1 Almere City AZ Alkmaar 3-3 Quick Boys Standard de Liège 0-1 KV Kortrijk OH Leuven 1-1 Anderlecht Sporting Charleroi 1-4 Club Brugge KV Mechelen 3-1 RWDM STVV 1-1 Racing Genk Sporting Charleroi 1-0 Eupen Alemannia Aachen 3-1 Rot Weiss Oberhausen Sporting Charleroi 1-3 Anderlecht Lech Poznan 0-1 Pogon Szczecin Elana Torun 1-0 Zawisza Bydgoszcz Arka Gdynia 1-1 Wisla Kraków Olimpia Grudziadz 0-1 Chojniczanka Ruch Chorzów 1-2 Górnik Zabrze GKS Katowice 5-0 Podbeskidzie Eupen 1-1 KV Kortrijk Club Brugge 1-0 PAOK Mons 3-1 Stade Vervietois SK Beveren 2-0 Beerschot Beerschot 0-1 Patro Eijsden Westerlo 3-3 Standard de Liège Sporting Charleroi 1-0 Eupen Eendracht Aalst 3-0 Ninove Lech Poznan 0-0 Cracovia Pogon Szczecin 1-2 Wisla Kraków (bekerfinale) LKS Lódz 1-2 Slask Wroclaw Zawisza Bydgoszcz 1-2 Sokól Kleczew Chemik Bydgoszcz 1-1 Pogon Mogilno Lech Poznan 1-2 Legia Warszawa Zawisza Bydgoszcz 4-0 Polonia Sroda Wielkopolska Lechia Gdansk 2-1 Arka Gdynia Tot volgend seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Hier was het vooral na de winter tegenvallend toch een heerlijk jaartje gehad Alemannia Aachen - Wuppertal Eupen - Westerlo Eupen - OHL Mechelen - Eupen Eupen - Luik Jong Luik - Patro ( in Vise ) Eupen - Anderlecht Patro - RFC Luik Union - Eupen Roda Jc - Willem II Groningen - Emmen Eupen - Charleroi Eupen - Oostende Sint Truiden - Eupen Eupen - RWDM Eupen - Kortrijk Eupen - Genk Mvv - Groningen Eupen - Antwerp Charleroi - Eupen SV Hodo - Sleen Ujpest - Ferencvaros Patro - Lommel Alemannia Aachen - Bocholtz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Tot hiertoe op de trip al ongeluk gehad op gebied van voetbalwedstrijden. Altijd net 1 a 2 dagen te vroeg of laat weg met als dieptepunt de gemiste wedstrijd van Porto tegen Sturm Graz waar ik net een dag te laat voor was. Gelukkig bezoek ik altijd wel zoveel mogelijk stadions en koop ik er een sjaaltje. Verleden week dan toch de eerste wedstrijd van het seizoen 2024-2025 gezien: NK Bravo tegen Primolje. Leuke wedstrijd die traag op gang kwam maar na de rust scoorde Bravo er 4 wat de eindstand op 4-0 bracht. De wedstrijd vond plaats in het stadion van Olimpija Ljubljana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Afgelopen zaterdagavond bij Real Betis geweest tegen Al Ittihad. Daar zit een klein verhaal aan vast, want eigenlijk zou PEC Zwolle een oefenpot spelen tegen Betis. De nodige Zwollenaren hadden vervolgens direct vliegtickets geboekt en hotel geregeld, waarna enkele weken later de oefenpot werd geannuleerd door Betis. Vanwege de transfer van Luiz Felipe moest er namelijk nog een oefenpot gespeeld worden tegen Al-Ittihad. Het gevolg? Meerdere Zwollenaren die daardoor naar deze troosteloze pot mochten. We hebben ons vermaakt, al konden de Betis fans onze komst niet geheel waarderen Toch nog even wat plaatjes: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten