Zawisza Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Tickets voor Cracovia Derby en bekerfinale van Polen zijn binnen voor einde vd maand. Vrijdagavond waarschijnlijk vullen met Górnik Zabrze - Radomiak Radom. Zaterdagmiddag misschien naar Miédz Legnica - Glogów, derby waar ze kampioen kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 15 minuten geleden zei Sundgot: Tickets voor Cracovia Derby en bekerfinale van Polen zijn binnen voor einde vd maand. Vrijdagavond waarschijnlijk vullen met Górnik Zabrze - Radomiak Radom. Zaterdagmiddag misschien naar Miédz Legnica - Glogów, derby waar ze kampioen kunnen worden. Lekker man, hopen op een overwinning van Radomiak. Helaas geen Legia in de finale, anders was ik er heen gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 1 minuut geleden zei Mansveld: Lekker man, hopen op een overwinning van Radomiak. Helaas geen Legia in de finale, anders was ik er heen gegaan. Vanwaar Radomiak? Legia heeft het niet zo met Górnik? Drama man die site voor de finale. Via VPN kaarten moeten kopen, konden ook alleen naar een Pools adres gestuurd worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Heerlijke wedstrijd gezien zondag (6-1). Sfeer was er helaas niet, omdat harde kern de wedstrijd boycotte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Op 18-4-2022 om 13:23 zei Sundgot: Vanwaar Radomiak? Legia heeft het niet zo met Górnik? Drama man die site voor de finale. Via VPN kaarten moeten kopen, konden ook alleen naar een Pools adres gestuurd worden... Legia en Radomiak zijn bevriend. Gister aangekomen in het regenachtige Boedapest, heftig nachtje achter de rug en op naar deel twee. Kan niet wachten op de derby morgen, lekker in het uitvakkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 (bewerkt) Wat een wedstrijd. Helaas verloren nadat de gelijkmaker diep in blessuretijd werd afgekeurd na ingrijpen van de var. Ferencvaros hierdoor ook zeker van het kampioenschap. Kwam deze vlog/dit verslag zojuist tegen: 25 april 2022 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Gister Zabrze - Radom. Zaaddodende wedstrijd maar een prima warming up voor de Krakow derby. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 Cracovia - Wisla en Lech Poznan - Raków. Veel verwachtingen, viel tegen. Derbysfeer was niet meer zo agressief als tijd terug en de bekerfinale was een deceptie eerste klas nadat de harde kern van Poznan boycotte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Op 4-5-2022 om 09:38 zei Sundgot: Cracovia - Wisla en Lech Poznan - Raków. Veel verwachtingen, viel tegen. Derbysfeer was niet meer zo agressief als tijd terug en de bekerfinale was een deceptie eerste klas nadat de harde kern van Poznan boycotte. Nog een rondleiding gepakt in het Naradowy? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 2 uur geleden zei Mansveld: Nog een rondleiding gepakt in het Naradowy? Nee man, ben niet zo van de rondleidingen haha. Liever gewoon potje pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 (bewerkt) Lech Poznan - Qarabag. Morgen Lechia Gdansk op de planning 6 juli 2022 bewerkt door Zawisza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Ben je @Danielsen..... op Twitter @Zawisza? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 8 minuten geleden zei Sophomore: Ben je @Danielsen..... op Twitter @Zawisza? Nee, ik heb geen twitter (dat ik hiervoor gebruik). Alleen Instagram Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 8 minuten geleden zei Zawisza: Nee, ik heb geen twitter (dat ik hiervoor gebruik). Alleen Instagram Okok(y) Iemand die ik volg was ook bij die match (en is Nederlands) dus dacht 1 en 1 is 2, maar dus niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 9 minuten geleden zei Sophomore: Okok(y) Iemand die ik volg was ook bij die match (en is Nederlands) dus dacht 1 en 1 is 2, maar dus niet. Denk dat ik weet wie je bedoelt. Woont/studeert in Wroclaw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 9 minuten geleden zei Zawisza: Denk dat ik weet wie je bedoelt. Woont/studeert in Wroclaw? Si! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 3 minuten geleden zei Sophomore: Si! Ah paar keer contact mee gehad. Zou hem meeten bij Slask Wroclaw, maar toen haalde ik het niet met mijn vlucht helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Nou nog een groundhopje dan maar… Lechia Gdansk 4-1 Akademija Pandev. Prima wedstrijd, na 7 minuten gestaakt door rellen op de tribune. Met houten/ijzeren staven even 100 man die de tribune op komen IMG_2210.MOV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 10 juli 2022 Share Geplaatst 10 juli 2022 @FlyD bestaat een kans dat ik zaterdag naar Chojnice ga. Wil ne een shirtje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 10 juli 2022 Share Geplaatst 10 juli 2022 42 minuten geleden zei Zawisza: @FlyD bestaat een kans dat ik zaterdag naar Chojnice ga. Wil ne een shirtje? Yes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 10 juli 2022 Share Geplaatst 10 juli 2022 44 minuten geleden zei FlyD: Yes! even afhankelijk van wat de vrouw wil. Maar grote kans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 10 juli 2022 Share Geplaatst 10 juli 2022 1 minuut geleden zei Zawisza: even afhankelijk van wat de vrouw wil. Maar grote kans Stuur me dan even een PM als je wilt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 1e wedstrijd in Polen is een feit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 25 juli 2022 Share Geplaatst 25 juli 2022 Het touwtje van je helm hangt steeds voor je lens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 Op 24-7-2022 om 23:28 zei Djurovski: 1e wedstrijd in Polen is een feit Wielkie wielkie wielkie, Zaglebie! . Aan alle mooie dingen komen langzaam een eind (voor nu). Donderdag Lechia Gdansk - Rapid Wien op de planning, en volgende week zaterdag Slask Wroclaw - Widzew Lódz. Hopelijk eind oktober naar paar derby's in Silesië. Ook maar weer een keer Zawisza zelf meepakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten