Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik verdenk Tim Liesbeth en Frits eigenlijk niet.

Annemarie vind ik veel verdachter.

Die doet de fiets opdracht en duik opdracht goed mee.

Logisch gezien de opdracht die komt.

Ze weet ook wel dat iedereen er in blijft. Dus kan ze rustig groen stemmen zonder op te vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het redelijk om te stellen dat William en Marit het niet zijn? Ja toch, want ze zeiden dat dat de 2 kandidaten waren die de test het slechtste hebben gemaakt. En voor mij zijn Hadewych en Anne-Marie het ook niet lijkt me, mol zit in het groepje Liesbeth, Tim en Frits. Of willen de makers net dat we zo denken? Aaah, mindfuck.

Poll!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mol kan ook gewoon bij de 2 zitten. Dan zou degene die de test het slechtst maakte er gewoon uit liggen. Art heeft volgens mij niet letterlijk gezegd dat de 2 de test het slechtst hadden gemaakt. Maar dan vraag je je af waarom iemand groen stemde in plaats van rood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liesbeth is voor mij nog steeds de mol. Sowieso wordt zij heel vaak met het getal 1 in verband gebracht, bv eerste aflevering, eerste aan het woord, helemaal alleen, eerste in de leader etc. Maar ook bij die onderhandeling van vandaag: Liesbeth zegt eerst vol overtuiging: executie niet door. In de tweede ronde gaat ze ineens switchen naar rood. Hierdoor weet ze dat er dus nooit geld wordt verdiend, en er meer kans is op pot leeg. Dus daarom nog steeds Liesbeth op 1. Om tunnelvisie te voorkomen let ik voorlopig ook nog maar even op Marit en Tim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het redelijk om te stellen dat William en Marit het niet zijn? Ja toch, want ze zeiden dat dat de 2 kandidaten waren die de test het slechtste hebben gemaakt. En voor mij zijn Hadewych en Anne-Marie het ook niet lijkt me, mol zit in het groepje Liesbeth, Tim en Frits. Of willen de makers net dat we zo denken? Aaah, mindfuck.

Poll!?

Dit zei een van de kandidaten, niet Art.

Die jeugdfoto uit de intro, die meteen aan Hadewych gekoppeld werd, waardoor zij de mol zou zijn, blijkt dus de moeder van Frits te zijn, als ik het goed onthouden heb. Toch wel opvallend... Hem misschien toch op mijn verdachtenlijstje zetten dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij is Liesbeth overduidelijk de mol. Eerst zeggen dat iedereen unaniem moet stemmen zodat er 3000 in de pot komt, tweede onderhandeling twijfelt ze ineens. De mol zat in ieder geval bij de vijf onderhandelaars: de spelleiders stellen de mol altijd in staat om te mollen, dan is het onmogelijk dat het Marit of William is. Daarnaast: de mol heeft echt wel doorgekregen wat de rest heeft gestemd. Ze wist dat Tim en Frits de stemming door wilden laten gaan en daarop stemden, dus moest zij wel stemmen om de executie niet door te laten gaan zodat het geld uit de pot zou gaan. Als ze mee was gegaan dan was er 3000 uit de pot dacht ik.

Buiten deze onderhandelopdracht is Liesbeth gewoon teveel aan het mollen. Die tips dat ze vaak als eerste is zijn ook wel goed. Vandaag ook weer zoiets: haar bril zou ineens beslagen zijn waardoor ze slecht zeg --> mol ziet weinig.

Als Liesbeth de mol is, vind ik haar eigenlijk wel een slechte mol. Het ligt er onderhand zo dik op dat ik eraan begin te twijfelen :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites