Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The League

Glenn08

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 199
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kijk hem zelf ook, eerste 2 seizoenen gehad. Vind Pete en Ruxin geniaal, mooiste aan de serie zijn telkens die gesprekken en alle grapjes erin en erna. 'Andre why are you dressed like a Russian House DJ?' Of elke keer als Taco binnenkomt 'What are you doing here?' Of dat ze met die brackets komen bij de reünie. :-D

Meest grappige van de serie vind ik wel het feit dat ze gewoon een 8-man league hebben, maar 2 man elk jaar autodraften en zo in de middenmoot belanden. :-D :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Amerikaanse stand up-comedian en acteur Stephen Rannazzisi beweerde veertien jaar lang dat hij tijdens de aanslagen op het World Trade Center in New York wist te ontsnappen uit een van de brandende wolkenkrabbers. Nu biecht hij op dat hij dit verhaal verzonnen heeft.

Volgens de New York Times beweerde Rannazzisi al die tijd dat hij tijdens de aanslagen op de 54ste verdieping van de zuidelijke toren van het WTC werkte. Deze toren werd geraakt, waarna hij naar buiten zou zijn gerend. ,,Ik droom er nog steeds over'' beweerde hij naderhand in interviews.

Nu blijkt dat hij het verhaal al die tijd uit zijn duim zoog. De comedian heeft op Twitter spijt betuigd aan nabestaanden van slachtoffers. ,,Ik weet niet waarom ik dit zei. Hier is geen excuus voor. Het is respectloos naar alle nabestaanden en ik vraag om vergeving.''

rannazzisi.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha jezus wat een enorm raar verhaal, ook echt niet iets wat ik achter die acteur zou zoeken, ook omdat ie een brave vader speelt in deze serie natuurlijk.

Ben ook weer begonnen met alles opnieuw te kijken, net de laatste aflevering van seizoen 4 gezien, en het is echt niet normaal wat er allemaal gebeurde haha

[spoiler=aflevering 13 seizoen 4]Vooral het einde, dat ze nieuwjaar vieren en dat Taco vuvuzela's heeft ontworpen die zo laag kunnen dat ze 'the brown note' raken waardoor mensen die hem horen allemaal last van hun darmen krijgen en moeten poepen :-D dat een orkest dan precies tijdens de jaarwisseling op die vuvuzela's begint te spelen en iedereen ineenkrimpt, haha echt te grappig

Hoop dat ik ongeveer bij ben als seizoen 7 eindigt, kan ik lekker alles achter elkaar door kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites