bril_idioot Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Dat werkt met muziek op Last.fm, imo, ook maar vrij matig. Maar als ze het goed werkend krijgen, is dat inderdaad wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Waar ik trouwens nog naar op zoek ben is een soortgelijke site, maar dan een die meer op Nederland geörienteerd is. Zodat je bijvoorbeeld een melding krijgt als een bepaalde serie in Nederland uitgezonden wordt/gaat worden of wanneer een serie na een break weer start, dat soort dingen. Zodat je niet continu allerlei andere gidsen en websites zelf in de gaten hoeft te houden om het alsnog te missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Dat werkt met muziek op Last.fm, imo, ook maar vrij matig. Maar als ze het goed werkend krijgen, is dat inderdaad wel tof. Waarom matig op LastFM? Ik vind het handig en heb zo zelf een paar bands ontdekt. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Waarom matig op LastFM? Ik vind het handig en heb zo zelf een paar bands ontdekt. :) Waar ik persoonlijk moeite mee heb op LastFM is dat de tagging vaak niet klopt of misleidend is. Ik houd zelf bijvoorbeeld redelijk van Nederlandstalige kleinkunst. Omdat er bij die artiesten echter ook als tag Nederlands staat, kom ik bij het zoeken naar soortgelijke artiesten meteen terecht bij Gordon en Gerard Joling e.d. Totaal onvergelijkbaar met elkaar. Bij de grote genres werkt het nog wel redelijk, maar voor de wat kleinere muziekstijlen heb je er echt niets aan, imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Mmm, oke. Dat probleem ben ik zelf nog niet tegen gekomen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veloso Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 http://www.mijnserie.nl , vind ik zelf iets beter & overzichtelijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Yeah, ik heb de grens van één maand overschreden gisteren met de laatste aflevering van Dexter s05 :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Ook maar een account aangemaakt! Mischavd Total time wasted: 2 months, 11 days, 15 hours, 35 minutes :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Duidelijk kijken jullie echt mega veel series. Ik zit nog maar op 15 dagen. En dat komt ook nog is omdat ik veel series met me vriendin mee kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 SilentHomicide Total time wasted: 1 month, 1 day, 22 hours, 30 minutes Is enkel wat ik vrij recentelijk heb gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Total time wasted: 2 months, 17 days, 23 hours, 8 minutes Nja met The Simpsons, South Park, DBZ en House, Criminal minds heb je al snel 32 dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Ik zag vandaag dat Lange ook echt al 4 maanden heeft. Echt Jezus Christus man :P Dan dacht ik dat ik wel redelijk wat series keek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2012 :D En dan heb ik sommige series (Law and Order bijvoorbeeld) niet eens toegevoegd ;c. Maar dat gaat de aankomende tijd wel heel wat minder worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Voeg me toe kyrill86 :) Ik zit op ongeveer 1 month wasted Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Waar kan je dat month wasted terug vinden? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Waar kan je dat month wasted terug vinden? :) Onder 'Profile', daar staat het tabblad 'time wasted'. Inmiddels 3 months, 8 days, 19 hours, 30 minutes. En daarin zitten allerlei losse afleveringen van The Simpson, South Park, Law & Order, CSI, Two and a half Men etc. niet bij. Echt alleen de series die ik volg/gevolgd heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Total time wasted: 19 days, 16 hours, 30 minutes Bijna even veel als de rest. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Total time wasted: 1 month, 20 days, 23 hours, 15 minutes Add: Justinvdk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Maldini = MartijnHilhorst ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 1 month, 2 days, 16 hours, 30 minutes Voeg maar toe: Kevverkaik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Ah, ik vroeg me al af wie MartijnHilhorst was Ik doe tegenwoordig zowel follwmy.tv als mijnserie.nl. Ik vind mijnserie.nl eigenlijk op alle facetten beter: - Ze hebben een app voor de smartphones (!!!) - Nederlands - De oprichter reageert snel als er iets niet klopt bij de series Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veloso Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Ah, ik vroeg me al af wie MartijnHilhorst was Ik doe tegenwoordig zowel follwmy.tv als mijnserie.nl. Ik vind mijnserie.nl eigenlijk op alle facetten beter: - Ze hebben een app voor de smartphones (!!!) - Nederlands - De oprichter reageert snel als er iets niet klopt bij de series Top, heb je toegevoegd als vriend! (Edwin) Wel zijn er nog wat verbeterpunten voor de site, wat je ook gewoon kunt aangeven bij de oprichter. Vind zelf dat er een 'nog te zien' lijst bij moet, heb nu ook alleen de series toegevoegd die ik al heb gezien of op 't moment volg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Time wasted is 22 dagen en 4 uur, valt mee dus. Accountnaam is Lars overigens :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik zag vandaag dat Lange ook echt al 4 maanden heeft. Echt Jezus Christus man :P Dan dacht ik dat ik wel redelijk wat series keek. Ik ook: 4 months, 3 days, 5 hours, 30 minutes. Gelukkig wel nog ruim twee weken minder dan freakshow Lange. ;sm; Series als CSI (alle versies), House en GTST niet meegenomen omdat ik geen idee heb hoeveel ik daarvan heb gezien btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik loop inmiddels tegen de 2 maanden aan, maar dan heb ik ook echt elke serie die ik me maar kan bedenken die ik ooit gezien heb erop gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten