Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Followmy.tv

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waar ik trouwens nog naar op zoek ben is een soortgelijke site, maar dan een die meer op Nederland geörienteerd is. Zodat je bijvoorbeeld een melding krijgt als een bepaalde serie in Nederland uitgezonden wordt/gaat worden of wanneer een serie na een break weer start, dat soort dingen. Zodat je niet continu allerlei andere gidsen en websites zelf in de gaten hoeft te houden om het alsnog te missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom matig op LastFM? Ik vind het handig en heb zo zelf een paar bands ontdekt. :)

Waar ik persoonlijk moeite mee heb op LastFM is dat de tagging vaak niet klopt of misleidend is. Ik houd zelf bijvoorbeeld redelijk van Nederlandstalige kleinkunst. Omdat er bij die artiesten echter ook als tag Nederlands staat, kom ik bij het zoeken naar soortgelijke artiesten meteen terecht bij Gordon en Gerard Joling e.d. Totaal onvergelijkbaar met elkaar. Bij de grote genres werkt het nog wel redelijk, maar voor de wat kleinere muziekstijlen heb je er echt niets aan, imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar kan je dat month wasted terug vinden? :)

Onder 'Profile', daar staat het tabblad 'time wasted'. Inmiddels 3 months, 8 days, 19 hours, 30 minutes.

En daarin zitten allerlei losse afleveringen van The Simpson, South Park, Law & Order, CSI, Two and a half Men etc. niet bij. Echt alleen de series die ik volg/gevolgd heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, ik vroeg me al af wie MartijnHilhorst was

Ik doe tegenwoordig zowel follwmy.tv als mijnserie.nl.

Ik vind mijnserie.nl eigenlijk op alle facetten beter:

- Ze hebben een app voor de smartphones (!!!)

- Nederlands

- De oprichter reageert snel als er iets niet klopt bij de series

Top, heb je toegevoegd als vriend! (Edwin)

Wel zijn er nog wat verbeterpunten voor de site, wat je ook gewoon kunt aangeven bij de oprichter. Vind zelf dat er een 'nog te zien' lijst bij moet, heb nu ook alleen de series toegevoegd die ik al heb gezien of op 't moment volg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag vandaag dat Lange ook echt al 4 maanden heeft. Echt Jezus Christus man :P Dan dacht ik dat ik wel redelijk wat series keek.

Ik ook: 4 months, 3 days, 5 hours, 30 minutes. Gelukkig wel nog ruim twee weken minder dan freakshow Lange. ;sm; Series als CSI (alle versies), House en GTST niet meegenomen omdat ik geen idee heb hoeveel ik daarvan heb gezien btw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites