Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Joh, Tanja wint dit met twee vingers in de neus. Berewijf hoor!

:LO:

En dat was voor ik in De Laatste Show (Belgische talkshow) hoorde dat Tanja had gewonnen! Jammer dat ze het daar al zeiden, zo'n dikke maand geleden. Dus ook voor mij was het geen spannende finale.

En Tanja is natuurlijk een oververdiende winnaar, dacht het eigenlijk al meteen toen ik hoorde dat ze mee ging doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:LO:

En dat was voor ik in De Laatste Show (Belgische talkshow) hoorde dat Tanja had gewonnen! Jammer dat ze het daar al zeiden, zo'n dikke maand geleden. Dus ook voor mij was het geen spannende finale.

En Tanja is natuurlijk een oververdiende winnaar, dacht het eigenlijk al meteen toen ik hoorde dat ze mee ging doen.

Tuurlijk joh ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5 juli 2012 lekte uit dat rapper Willie Wartaal en "Fukker" Tess Milne meedoen met Expeditie Robinson 2012. Maar ook dat Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.

Tess! (d) en Willie :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dude wat is daar vies aan?

Jammer van Paul turner inderdaad.

Hopelijk er snel uit maar dat zal haast niet

Niet om te haten, maar zijn hele act was eerst grappig maar nu is het gewoon kut. Hij verkocht goed met TVOH en ze hopen ook met Expeditie Robinson.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij mag je haten, doe ik zelf ook. Het was grappig tot de eerste liveshow.

En idd, ze hopen dat het goed scoort. Nou kijk ik het toch wel ook al doet hij niet mee.

Dus hopelijk kijken mensen door die act heen en word hij snel weggestuurd

Link naar opmerking
Deel via andere websites