sirkeith Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 Ik ben blij dat ik alleen het laatste kwartier heb gekeken. Heb alles gezien wat ik moest en wilde zien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 Tja, wil Miz bij deze nog wel ff bedanken voor de spannende finale! :huhu:Ja, volgend jaar maar niet weer doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 december 2011 Share Geplaatst 3 december 2011 @Makro Nou nou 6 dagen alleen in zo'n grot lijkt me behoorlijk kut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 december 2011 Share Geplaatst 4 december 2011 Ja. Alleen is ze niet 6 dagen op rij alleen geweest ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 4 december 2011 Share Geplaatst 4 december 2011 En daarbij hoefde ze ook geen proeven te doen etc. Die grot was zo erg nog niet voor in het spel: mensen krijgen respect voor je dat je in de grot hebt gezeten en je haalt de samensmelting gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 Nuja, Do en Deborah konden ook meestrijden voor die plek, maar deden het uit respect voor de daad van Tanja niet. Had dus ook kunnen zijn dat ze 6 dagen voor Jan Lul in de grot zou zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 Joh, Tanja wint dit met twee vingers in de neus. Berewijf hoor! :LO: En dat was voor ik in De Laatste Show (Belgische talkshow) hoorde dat Tanja had gewonnen! Jammer dat ze het daar al zeiden, zo'n dikke maand geleden. Dus ook voor mij was het geen spannende finale. En Tanja is natuurlijk een oververdiende winnaar, dacht het eigenlijk al meteen toen ik hoorde dat ze mee ging doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 Dankzij jou was het voor ons ook geen spannende finale meer, waarvoor dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 :LO: En dat was voor ik in De Laatste Show (Belgische talkshow) hoorde dat Tanja had gewonnen! Jammer dat ze het daar al zeiden, zo'n dikke maand geleden. Dus ook voor mij was het geen spannende finale. En Tanja is natuurlijk een oververdiende winnaar, dacht het eigenlijk al meteen toen ik hoorde dat ze mee ging doen. Tuurlijk joh ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Wie nog meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Op 5 juli 2012 lekte uit dat rapper Willie Wartaal en "Fukker" Tess Milne meedoen met Expeditie Robinson 2012. Maar ook dat Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra. Tess! (d) en Willie :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Gaat leuk worden: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Ziek chill seizoen wordt dit _O_ Wel jammer van die Paul Turner. Zal wel alle vrouwen mee krijgen dus die is er ook niet zo snel uit ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 7 juli 2012 Share Geplaatst 7 juli 2012 Volgend seizoen met Fajah Lourens en Fatima Mereiro de Melo :< :< Kijken dus. Die Fatima is vies man :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Nice, Willie Wartaal (d) En Tess : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Die Fatima is vies man :cab: Gaaaaast :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Ik zag der laatst in de Veronica en ik vond het bijna eng :cab: http://www.imagebam.com/image/9cde57194466847 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Fajah ''Kokosnoot'' Lourens. Daniël junior approves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 15 juli 2012 Share Geplaatst 15 juli 2012 Ik zag der laatst in de Veronica en ik vond het bijna eng :cab: http://www.imagebam.com/image/9cde57194466847 Dude wat is daar vies aan? Jammer van Paul turner inderdaad. Hopelijk er snel uit maar dat zal haast niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 15 juli 2012 Share Geplaatst 15 juli 2012 Dude wat is daar vies aan? Jammer van Paul turner inderdaad. Hopelijk er snel uit maar dat zal haast niet Niet om te haten, maar zijn hele act was eerst grappig maar nu is het gewoon kut. Hij verkocht goed met TVOH en ze hopen ook met Expeditie Robinson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 Van mij mag je haten, doe ik zelf ook. Het was grappig tot de eerste liveshow. En idd, ze hopen dat het goed scoort. Nou kijk ik het toch wel ook al doet hij niet mee. Dus hopelijk kijken mensen door die act heen en word hij snel weggestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Het begint nu, tenminste een soort van voorbeschouwing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2012 Best veel onbekenden.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Waarom begint het in NL steeds een week (of meerdere weken) vroeger? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Wanneer begint het eigenlijk dus niet de voorbeschouwing maar gewoon het echte begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten