Pietert Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Haha die Kees is de oom van een van mijn huisgenoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Goh wat heerlijk, Wietze er direct uit. Tot ziens hè :D. Sowieso vond ik dat een hele irritante gozer. Ik kan Elle Bandita steeds meer waarderen trouwens. Wel geinig om in zo'n groep te hebben. Zitten wel weer een aantal figuren bij die tot op dit moment nog helemaal niets toevoegen. Amara, Anna, Sandra, Ronnie en Teske wat mij betreft. Beetje kleurloze figuren nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Wat ik jammer vond bij die proef was dat het hele deel waarbij je moet samenwerken teniet wordt gedaan door wat ringetjes op een bord gooien waar vooral wat geluk bij komt kijken. Team dat veel beter samenwerkte en het parcours beter aflegde ging er daardoor alsnog aan. Vorige week ook, ene ploeg ligt continu op voorsprong, duurt het laatste onderdeeltje dusdanig lang dat de hele voorsprong die je hebt opgebouwd niet zoveel waard is. Ook verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Wat ik jammer vond bij die proef was dat het hele deel waarbij je moet samenwerken teniet wordt gedaan door wat ringetjes op een bord gooien waar vooral wat geluk bij komt kijken. Team dat veel beter samenwerkte en het parcours beter aflegde ging er daardoor alsnog aan. Vorige week ook, ene ploeg ligt continu op voorsprong, duurt het laatste onderdeeltje dusdanig lang dat de hele voorsprong die je hebt opgebouwd niet zoveel waard is. Ook verloren. Daar heb je wel een goed punt ja. Is in die finales ook vaak zo. Laten ze die gasten eerst helemaal kapot gaan met bijv. roeien. Om vervolgens iets te moeten doen waarbij de factor geluk zo'n grote rol speelt, dat het eigenlijk allemaal voor niets is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 24 september 2015 Share Geplaatst 24 september 2015 Heerlijk hoe die Danny dit speelt :D En Teske eruit, zat er wel aan te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 25 september 2015 Share Geplaatst 25 september 2015 Die Ryanne is ook steeds leuker aanwezig in de groep :D Danny wordt onderhand de nieuwe Wytze. En is er ooit zo'n kleurloze deelnemer als Sandra geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 september 2015 Share Geplaatst 25 september 2015 Die Sandra, die praat net zoals ze zingt. Traag en zeurderig, wat een kut stem heeft die zeg :cab:. Voegt inderdaad ook helemaal niets toe. Teske eruit zat er aan te komen. Vond ze volgens mij ook helemaal niet erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 26 september 2015 Share Geplaatst 26 september 2015 Die Marian :cab: Waarom doe je hier aan mee joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 26 september 2015 Auteur Share Geplaatst 26 september 2015 Betaalde vakantie denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 september 2015 Share Geplaatst 26 september 2015 Wat een ongelofelijk passief, verwend, gebrekkig en saai wijf zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 #teamdanny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Eerste weken vond ik het nieuwe concept niet zo leuk, nu is het wel een heerlijk spelletje geworden. Hoe ze gisteren die teams stonden te verdelen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Danny vindt ik persoonlijk ook wel een heldje. Mooi dat Ronnie eruit is, voegde niets toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Prachtig hoe verbaasd ze waren dat Oskar niet naar dat enge kliekje wilde. Vind Tim, Sander en Amara echt helemaal niets. Die mogen ze er van mij 1 voor 1 uitwerken. Ryanne daarentegen valt me echt heel erg mee. Echt een prachtige toevoeging :D #TeamDanny&Ryanne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Mwah die Ryanne, deed op het begin helemaal alsof niemand er ooit mag en ze altijd helemaal zichzelf blijft, ongeacht de rest van de mensen in de groep. Maar dat strookt echt niet met het beeld dat ik van dr heb, ze zegt de hele tijd shit die je echt niet zou zeggen als je niet graag in de smaak zou vallen. Dus dat vind ik een beetje apart, verder heeft ze zeker wel humor, maar bijvoorbeeld dat brilletje dat ze vindt en ophoudt, echt zoiets wat je gedaan zou kunnen hebben in groep 8 zodat mensen je grappig vinden, heel kinderachtig. Die Amara is ook echt extreem irritant, volgens mij boeit het spel haar echt helemaal geen flikker maar ziet ze dat de rest zo fanatiek is dus doet zij lekker mee, krijg je teksten als 'nu willen we ze natuurlijk extra graag een poepie laten ruiken!' met zo'n blik alsof ze iets heel agressiefs heeft gezegd :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Is die Ryanne trouwens omgebouwd? Gewoon serieuze vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 (bewerkt) hoe kom je daar bij? heeft toch totaal geen mannelijk lichaam hmm trouwens net gekeken en dat heeft ze wel een beetje, maar denk het nog steeds niet 3 oktober 2015 bewerkt door De Stroot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Ik dacht daar ook aan idd, zou zomaar kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 oktober 2015 Share Geplaatst 8 oktober 2015 Danny :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 oktober 2015 Share Geplaatst 9 oktober 2015 Die Marian ;e. Die doet echt helemaal geen flikker. De eerste de beste kans om de proef te skippen greep ze ook met beide handen aan. Waarom doe je dan mee :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 9 oktober 2015 Share Geplaatst 9 oktober 2015 Japie :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 9 oktober 2015 Share Geplaatst 9 oktober 2015 Die ene chick van Feuten is ook fucking irritant he, komt echt geen zinnig woord uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 Die ene chick van Feuten is ook fucking irritant he, komt echt geen zinnig woord uit Haha viel me ook al op. Wel een beetje ongelukkig geknipt en geplakt denk ik, alles wat zij heeft gezegd komt er gewoon niet in voor (bijv met dat gesprek met Ryanne). Maarja ze is wel liev :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 Danny 'Ik kan wel aardig zwemmen' Ghosen :mrg: Wat was dat erg zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 Haha viel me ook al op. Wel een beetje ongelukkig geknipt en geplakt denk ik, alles wat zij heeft gezegd komt er gewoon niet in voor (bijv met dat gesprek met Ryanne). Maarja ze is wel liev :love: Haha ja man, dat gesprek met Ryanne, elke keer vertelde die Ryanne iets heel gevoeligs en dan kwam er gewoon geen reactie :-D of met Jaap dat ze t awkward vond... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten