Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Goh wat heerlijk, Wietze er direct uit. Tot ziens hè :D. Sowieso vond ik dat een hele irritante gozer.

Ik kan Elle Bandita steeds meer waarderen trouwens. Wel geinig om in zo'n groep te hebben. Zitten wel weer een aantal figuren bij die tot op dit moment nog helemaal niets toevoegen. Amara, Anna, Sandra, Ronnie en Teske wat mij betreft. Beetje kleurloze figuren nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik jammer vond bij die proef was dat het hele deel waarbij je moet samenwerken teniet wordt gedaan door wat ringetjes op een bord gooien waar vooral wat geluk bij komt kijken. Team dat veel beter samenwerkte en het parcours beter aflegde ging er daardoor alsnog aan. Vorige week ook, ene ploeg ligt continu op voorsprong, duurt het laatste onderdeeltje dusdanig lang dat de hele voorsprong die je hebt opgebouwd niet zoveel waard is. Ook verloren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik jammer vond bij die proef was dat het hele deel waarbij je moet samenwerken teniet wordt gedaan door wat ringetjes op een bord gooien waar vooral wat geluk bij komt kijken. Team dat veel beter samenwerkte en het parcours beter aflegde ging er daardoor alsnog aan. Vorige week ook, ene ploeg ligt continu op voorsprong, duurt het laatste onderdeeltje dusdanig lang dat de hele voorsprong die je hebt opgebouwd niet zoveel waard is. Ook verloren.

Daar heb je wel een goed punt ja. Is in die finales ook vaak zo. Laten ze die gasten eerst helemaal kapot gaan met bijv. roeien. Om vervolgens iets te moeten doen waarbij de factor geluk zo'n grote rol speelt, dat het eigenlijk allemaal voor niets is geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah die Ryanne, deed op het begin helemaal alsof niemand er ooit mag en ze altijd helemaal zichzelf blijft, ongeacht de rest van de mensen in de groep. Maar dat strookt echt niet met het beeld dat ik van dr heb, ze zegt de hele tijd shit die je echt niet zou zeggen als je niet graag in de smaak zou vallen. Dus dat vind ik een beetje apart, verder heeft ze zeker wel humor, maar bijvoorbeeld dat brilletje dat ze vindt en ophoudt, echt zoiets wat je gedaan zou kunnen hebben in groep 8 zodat mensen je grappig vinden, heel kinderachtig.

Die Amara is ook echt extreem irritant, volgens mij boeit het spel haar echt helemaal geen flikker maar ziet ze dat de rest zo fanatiek is dus doet zij lekker mee, krijg je teksten als 'nu willen we ze natuurlijk extra graag een poepie laten ruiken!' met zo'n blik alsof ze iets heel agressiefs heeft gezegd :wall:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die ene chick van Feuten is ook fucking irritant he, komt echt geen zinnig woord uit

Haha viel me ook al op. Wel een beetje ongelukkig geknipt en geplakt denk ik, alles wat zij heeft gezegd komt er gewoon niet in voor (bijv met dat gesprek met Ryanne). Maarja ze is wel liev :love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha viel me ook al op. Wel een beetje ongelukkig geknipt en geplakt denk ik, alles wat zij heeft gezegd komt er gewoon niet in voor (bijv met dat gesprek met Ryanne). Maarja ze is wel liev :love:

Haha ja man, dat gesprek met Ryanne, elke keer vertelde die Ryanne iets heel gevoeligs en dan kwam er gewoon geen reactie :-D of met Jaap dat ze t awkward vond...

Link naar opmerking
Deel via andere websites