Justin Geplaatst 17 oktober 2013 Share Geplaatst 17 oktober 2013 (bewerkt) :love: 18 oktober 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 18 oktober 2013 Share Geplaatst 18 oktober 2013 Sanne en Valentijn eruit. Beste aflevering in tijden dus. precies! de tranen hebben voor 90% het spel verlaten ;) Ben erg benieuwd naar het vervolg. Vooral hoe lang Sef en Geza zo door kunnen gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 18 oktober 2013 Share Geplaatst 18 oktober 2013 Valeeentijn eruit!!! Eindelijk werd tijd zeg potverdikkeme. Ook echt 24/7 in beeld toen ze tegen Zimra moest, met haar lelijke dramatische stem en hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Net teruggekeken. Kon ook niet anders dan dat Valentijn weer ging janken he. Blij dat zij eruit is, Sanne ga ik ook zeker niet missen. Heel benieuwd naar volgende week, volgens dat filmpje aan het eind zijn er meer dan 24 stemmen gebruikt. Heerlijke toevoeging, die extra stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Geniaal programma _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Expeditie Robinson Geniaal programma _O_ Schitterende aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2013 Benieuwd of Géza wel in het donker durft te slapen zonder Sef aan zijn zijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Heerlijke aflevering en wat een spanning _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Fantastisch. [spoiler=Niet openen voordat je hebt gekeken.]Ik had echt niet verwacht dat hij eruit zou gaan. Zo'n ontzettende verassing, met al die extra stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Shit man, dit wordt een gemis. Sef is baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Wat een geniale aflevering inderdaad :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Volgens mij heeft Zimra, Edith en Hans geen extra stemmen ingezet. Kunnen daar later in het spel een groot voordeel mee hebben denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Die Paulien is ook maar een meelopertje. eerst al Geraldien eruit stemmen en nu weer op Anna en ook nog extra stemmen inzetten :-D Ook nog zeggen dat ze elkaar niet liggen, nee ze volgde alleen maar Geza en Sef op :cab: [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; Jan en Kees niet te vergeten. Jan gaat straks denk ik wel een probleem hebben. Ze zullen hem zien als de sterkste speler in het spel, dus zou me niks verbazen wanneer hij een keer geen imuniteit heeft dat hij er gelijk uit wordt gestemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Expeditie Robinson Volgens mij heeft Zimra, Edith en Hans geen extra stemmen ingezet. Kunnen daar later in het spel een groot voordeel mee hebben denk ik. Die Paulien is ook maar een meelopertje. eerst al Geraldien eruit stemmen en nu weer op Anna en ook nog extra stemmen inzetten :-D Ook nog zeggen dat ze elkaar niet liggen, nee ze volgde alleen maar Geza en Sef op :cab: [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; Jan en Kees niet te vergeten. Jan gaat straks denk ik wel een probleem hebben. Ze zullen hem zien als de sterkste speler in het spel, dus zou me niks verbazen wanneer hij een keer geen imuniteit heeft dat hij er gelijk uit wordt gestemd. Kees heeft vier extra stemmen gedaan dacht ik. Zimra twee. Alleen Jan en Edith niet volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Kees heeft vier extra stemmen gedaan dacht ik. Zimra twee. Alleen Jan en Edith niet volgens mij Ohja je zag dat Kees ook extra stemmen heeft gegeven. Maar waarom? hij was al zeker... Even nagekeken: 18 stemmen voor Sef, van iedereen van winnaars eiland 1 = 4, 8 extra stemmen van Geraldine en 3 van Anna (als het klopt wat ze zeiden in de uitzending). Dus dan zou Kees 3 extra stemmen hebben gegeven. 15 stemmen voor Anna, van iedereen van 'verliezerseiland 1 behalve Edith = 4, 2 extra van Geza (twijfelde of hij er toch 3 zou inzetten), Sef en Paulien maakt 10. Dus dan missen daar nog 5 stemmen. Al heb je Hans en Zimra niet gehoord over misschien extra stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Expeditie Robinson Van verliezers eiland zou iedereen twee doen. Althans Zimra Paulien sef en geza sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Van verliezers eiland zou iedereen twee doen. Althans Zimra Paulien sef en geza sowieso. Hans en Zimra dus 2 extra stemmen en Geza dan misschien toch 3, dus dan kom je op 15. Jammer dat je nergens kan zien hoeveel extra stemmen ze nog hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Nee daar gaat m;n favoriet. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Fuck! Wel spektakel volgende week, Jan gaat schijnheilig lopen doen. Hopen dat Geza proef wint en dan Jan er fucking hard uitgooit #likeaboss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Laat Kees of Hans nu maar winnen. Die vind ik beide wel sympathiek en ook goede spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Deze editie _O_ Vol genieten. Edith trouwens wel als een baas buiten alle complotten blijven, alle extra stemmen op zak. Gaat nog ver komen, komende weken worden eerst de groepjes uit elkaar gespeeld. Speelt goed hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Laat Kees of Hans nu maar winnen. Die vind ik beide wel sympathiek en ook goede spelers. Zag gister een foto van Kees op twitter van na de expeditie. Maar die is extreem afgevallen, dus denk dat die er nog wel een tijdje in zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Yay bloedbad :D Mooi man, echt een mooie aflevering. Denk dat Jan zijn kansen op de eindwinst nu wel echt heeft verkleind, zou me ook niks verbazen mocht Kees of Hans nu met de bloemen gaan lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2013 Mooi ook dat ze dit jaar echt een toffe groep in de samensmelting hadden. Alle vervelende figuren lagen er al wel uit en heb nu met alle deelnemers wel iets (behalve Paulien dan). Die Belgien hadden ze er ook veel eerder uit moeten kegelen. Veruit de leukste Expeditie in jaren dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Zeker de mooiste editie, maar denk dat de finale echt een kut finale word. Als ik kijk naar wat er nu staat in de groep qua kracht en robinson zeg maar. Vind ik dat Jan, Kees en Hans de finale moeten spelen. Maar denk dat geen van 3 de finale gaat halen. Of ze moeten immuniteit blijven halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten