Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Net teruggekeken. Kon ook niet anders dan dat Valentijn weer ging janken he. Blij dat zij eruit is, Sanne ga ik ook zeker niet missen. Heel benieuwd naar volgende week, volgens dat filmpje aan het eind zijn er meer dan 24 stemmen gebruikt. Heerlijke toevoeging, die extra stemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Paulien is ook maar een meelopertje. eerst al Geraldien eruit stemmen en nu weer op Anna en ook nog extra stemmen inzetten :-D Ook nog zeggen dat ze elkaar niet liggen, nee ze volgde alleen maar Geza en Sef op :cab:

[MENTION=21212]007mark[/MENTION]; Jan en Kees niet te vergeten.

Jan gaat straks denk ik wel een probleem hebben. Ze zullen hem zien als de sterkste speler in het spel, dus zou me niks verbazen wanneer hij een keer geen imuniteit heeft dat hij er gelijk uit wordt gestemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Expeditie Robinson

Volgens mij heeft Zimra, Edith en Hans geen extra stemmen ingezet. Kunnen daar later in het spel een groot voordeel mee hebben denk ik.

Die Paulien is ook maar een meelopertje. eerst al Geraldien eruit stemmen en nu weer op Anna en ook nog extra stemmen inzetten :-D Ook nog zeggen dat ze elkaar niet liggen, nee ze volgde alleen maar Geza en Sef op :cab:

[MENTION=21212]007mark[/MENTION]; Jan en Kees niet te vergeten.

Jan gaat straks denk ik wel een probleem hebben. Ze zullen hem zien als de sterkste speler in het spel, dus zou me niks verbazen wanneer hij een keer geen imuniteit heeft dat hij er gelijk uit wordt gestemd.

Kees heeft vier extra stemmen gedaan dacht ik.

Zimra twee.

Alleen Jan en Edith niet volgens mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kees heeft vier extra stemmen gedaan dacht ik.

Zimra twee.

Alleen Jan en Edith niet volgens mij

Ohja je zag dat Kees ook extra stemmen heeft gegeven. Maar waarom? hij was al zeker...

Even nagekeken:

18 stemmen voor Sef, van iedereen van winnaars eiland 1 = 4, 8 extra stemmen van Geraldine en 3 van Anna (als het klopt wat ze zeiden in de uitzending). Dus dan zou Kees 3 extra stemmen hebben gegeven.

15 stemmen voor Anna, van iedereen van 'verliezerseiland 1 behalve Edith = 4, 2 extra van Geza (twijfelde of hij er toch 3 zou inzetten), Sef en Paulien maakt 10. Dus dan missen daar nog 5 stemmen. Al heb je Hans en Zimra niet gehoord over misschien extra stemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi ook dat ze dit jaar echt een toffe groep in de samensmelting hadden. Alle vervelende figuren lagen er al wel uit en heb nu met alle deelnemers wel iets (behalve Paulien dan). Die Belgien hadden ze er ook veel eerder uit moeten kegelen. Veruit de leukste Expeditie in jaren dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker de mooiste editie, maar denk dat de finale echt een kut finale word.

Als ik kijk naar wat er nu staat in de groep qua kracht en robinson zeg maar.

Vind ik dat Jan, Kees en Hans de finale moeten spelen.

Maar denk dat geen van 3 de finale gaat halen.

Of ze moeten immuniteit blijven halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites