Mr. Eko Geplaatst 26 september 2013 Share Geplaatst 26 september 2013 Kutzooi, gaan ze Geraldine eruit stemmen :( Maar ik denk dat ze erin blijft, het stopte zo abrupt. Volgens mij stapt Veronica er nu vrijwillig uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 26 september 2013 Share Geplaatst 26 september 2013 Heerlijk hoe duivelsch Geza & Sef zijn. Echt genieten, ik zou namelijk het spelletje precies hetzelfde spelen, genieten dit. Hopen dat Geraldine er via de samensmelting er weer bij komt, dan krijg je een boze Geraldine tegenover de mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 27 september 2013 Auteur Share Geplaatst 27 september 2013 Kutzooi, gaan ze Geraldine eruit stemmen :( Maar ik denk dat ze erin blijft, het stopte zo abrupt. Volgens mij stapt Veronica er nu vrijwillig uit. Mag niet meer na de stemming toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 27 september 2013 Share Geplaatst 27 september 2013 Dat deed Nega wel na de stemming? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 27 september 2013 Share Geplaatst 27 september 2013 Nee Nega ging er vrijwillig al voor de samensmelting uit. Maar het eindigde nu wel heel abrupt. Normaal gaan ze nog napraten met de verliezer en geven ze hem of haar de keuze om naar het verliezerskamp te gaan. Nu eindigde het met een verbaasde blik van Veronica die iets wil gaan zeggen. Het lijkt mij dat er dus nog een verrassing aan gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 27 september 2013 Share Geplaatst 27 september 2013 Alleen hoorde je de mannen in het voorstukje al praten over de volgende stap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 27 september 2013 Share Geplaatst 27 september 2013 Geraldine gaat strijden met Zimra denk ik? Wel een tof team heeft Paulien bij elkaar trouwens. Sef en Geza zijn helden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 september 2013 Share Geplaatst 27 september 2013 Als dat zo is zeg ik bye bye Zimra :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 27 september 2013 Share Geplaatst 27 september 2013 Mee eens. Helemaal mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 27 september 2013 Share Geplaatst 27 september 2013 Als dat zo is zeg ik bye bye Zimra :P Dat weet ik nog zo net niet. Als het weer dezelfde proef is dan heeft Zimra natuurlijk al een voorsprong. Zelfde als wat Fajah vorig jaar had, zij won toen ook alle verliezersproeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 september 2013 Share Geplaatst 28 september 2013 Klopt, is meer hoop dan realisme;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 september 2013 Share Geplaatst 28 september 2013 Geraldine blijft er wel in want volgens mij moet ze nog roepen Ik wil neuken nu!! of was dat stukje al geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 28 september 2013 Share Geplaatst 28 september 2013 Hehe even teruggekeken. Die Sef en Geza zijn wel oppermachtig hoor nu Geraldine weg is, zolang je aan hun kant staat haal je het wel, slim gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Net teruggekeken. Doodlachen om die Kranenborg, die voelt zich echt veel te goed. Wel zonde als Geraldine naar huis zou moeten, maar verwacht dat Veronica er nog uit gaat. Anders blijft Anna Alicia over :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 (bewerkt) [spoiler=Spoilertje] Wat een hypocriete trut is Veronica zeg. Gadverdamme. Zeuren over een smerig spelletje van anderen. 4 oktober 2013 bewerkt door MD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2013 :-D Echt he. Blij dat ze weg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Mwa jammer dat Geraldine nu alsnog blijft, maarja, zo is het spel nou eenmaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Lekker toch, net als anna alicia lichaampje hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Ja ze is wel leuk, dat wel. :< Haha Robert eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2013 Heb me wel aan Robert geërgerd, maar dit vat hij wel heel goed op. Komt nu ook ineens sympathiek over.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Lekker toch, net als anna alicia lichaampje hoor :< Voorkant iets te dun, maar die acherkant :<. En haar gezicht natuurlijk, poppetje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 oktober 2013 Share Geplaatst 4 oktober 2013 Heb me wel aan Robert geërgerd, maar dit vat hij wel heel goed op. Komt nu ook ineens sympathiek over.:cab: Dat viel mij ook al op. Wel mooi dat het hele team ook op hem stemt. Denk dat ze er wel sterker van worden, want laten we eerlijk wezen. Ze hebben hebben super veel eten. En hun irritatie factor is weg, maar ze hebben ook een extra zwakke schakel in het team zitten. Sanne en Valentijn vind ik super zwak namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 oktober 2013 Share Geplaatst 4 oktober 2013 Voorkant iets te dun, maar die acherkant :<. En haar gezicht natuurlijk, poppetje hoor. Lekker afgetraind man, lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 oktober 2013 Share Geplaatst 5 oktober 2013 Hahaha die persoonlijke aanval van Robert ineens. Maar idd, achteraf lijkt het dan weer een prima kerel. Overigens props voor Zimra die het nog steeds uithoudt daar, ben benieuwd naar dat duel volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Dat viel mij ook al op. Wel mooi dat het hele team ook op hem stemt. Denk dat ze er wel sterker van worden, want laten we eerlijk wezen. Ze hebben hebben super veel eten. En hun irritatie factor is weg, maar ze hebben ook een extra zwakke schakel in het team zitten. Sanne en Valentijn vind ik super zwak namelijk Vooral Valentijn is idd enorm zwak. Had haar zelf ook weggestemd eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten