Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Suits

Scifo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 412
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, ben eindelijk ook helemaal up to date met deze serie, wel laf dat het nu zo lang stil ligt

Wanneer gaat dit nu weer verder eigenlijk?

Nou..

Episode 10 served as the summer finale, with the remaining six episodes set to air early in 2015.

:moop:

Heel benieuwd hoe ze verder gaan. Eerste wat ik dacht was, Jessica/Harvey hebben toch nog steeds die illegale deal van Louis met Forstmann achter de hand die ze als tegenreactie kunnen gebruiken? Ook al maken ze dan zelf geen schijn van kans als Louis hun gaat reporten (en Mike). En Jessica/Harvey blackmailen lijkt me nu ook niet meteen een geniaal plan, als je doorheen de serie ziet hoe ze élke keer toch weer manieren weten te vinden/verzinnen om uit de meest benarde posities te raken. Kan me ook nauwelijks situaties herinneren waarin één van hun succesvol geblackmailed werd. En helemaal omdat ze toch best wel neerkijken op Louis lijkt me dat ze er alles aan gaan doen om hem tegen te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=...]Hij gaat gewoon name partner worden denk ik, en daardoor is hij zelf ook schuldig aan het verzwijgen van Mike's verhaal. Een andere optie is Mike eruit kicken en de schuld op Louis schuiven, dat die bijvoorbeeld 'ontslagen' is vanwege het opnieuw aannemen van Mike. Al is dat laatste erg onlogisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel benieuwd hoe ze verder gaan. Eerste wat ik dacht was, Jessica/Harvey hebben toch nog steeds die illegale deal van Louis met Forstmann achter de hand die ze als tegenreactie kunnen gebruiken? Ook al maken ze dan zelf geen schijn van kans als Louis hun gaat reporten (en Mike). En Jessica/Harvey blackmailen lijkt me nu ook niet meteen een geniaal plan, als je doorheen de serie ziet hoe ze élke keer toch weer manieren weten te vinden/verzinnen om uit de meest benarde posities te raken. Kan me ook nauwelijks situaties herinneren waarin één van hun succesvol geblackmailed werd. En helemaal omdat ze toch best wel neerkijken op Louis lijkt me dat ze er alles aan gaan doen om hem tegen te houden.

[spoiler=Seizoen 5]

Die deal met Forstmann mag dan wel door Louis zijn gedaan, maar mocht die aan het licht komen zou die het hele kantoor treffen. Aangezien Jessica altijd roept dat ze alles doet om het kantoor te beschermen denk ik niet dat ze die daarvoor zou kiezen. Ik ga er vanuit dat Louis op de muur komt te staan. Omdat het beste manier is om het kantoor te beschermen.

Uiteindelijk zal er een partij zijn die achter Mike´s fraude komen. Misschien Scheila wel? Of de vader van Rachel? Mocht Louis zijn naam op de muur krijgen gaan er alarmbelletjes rinkelen natuurlijk.

[spoiler=Gouden sleutel]Ik heb de aflevering nog eens bekeken. Begin steeds meer te denken dat Mike expres die sleutel aanhaalde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammerlijk begin. 1 grote soap en allemaal raar gezeik nu :cab: Louis die zogenaamd zo erg van Pearson Spector houdt die nu gewoon het hele bedrijf de tyfus in wilt werken terwijl die namepartner is geworden.. Dat gedoe met Rachel en Mike is ook al 3 seizoenen bezig. Het ergste waren nog die dialogen in die dromen van Rachel over Logan :mrg:

Verder blijf ik het natuurlijk wel volgen want zit er nu toch dik in :huhu: Seizoen 1 blijft het beste. Het is nu steeds wachten op een case en advocaat die Mike zn geheimpje aan het licht brengt. Lijkt me dat we daar wel een beetje klaar mee zijn na zoveel seizoenen.

100% eens. Evil Louis is wel oke, vooral de acteur speelt het goed. Maar jezus wat ben ik klaar met Rachel. Wat een gtst gebeuren zeg. Maker van Suits had ook liever gewild dat dit laatste seizoen was, maar er komt er nog één.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor de spoilers trouwens. Kon wel iets in het wit :huhu:

Louis speelt al 4 seizoenen top. Dat ie zo is is aan de andere kant ook wel leuk en interessant voor de serie. Vind het zelf alleen niet 100% geloofwaardig maar daarvoor moet je de serie ook niet kijken eigenlijk. Hoop dat het nog 16 afleveringen interessant blijft dan

En ach. Katrina > Rachel (d)

9842190318290x liever Katrina. Die scenes waar ze connect met Mike waren goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat RTL4 na de 1e 2 seizoenen is gestopt met uitzenden van deze serie. Zelfde geldt voor 2 Broke Girls(niet door RTL maar door Veronica) kan me niet voorstellen dat dit series waren met slechte kijkcijfers in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat RTL4 na de 1e 2 seizoenen is gestopt met uitzenden van deze serie. Zelfde geldt voor 2 Broke Girls(niet door RTL maar door Veronica) kan me niet voorstellen dat dit series waren met slechte kijkcijfers in Nederland.

http://www.nwtv.nl/76610/kijkcijfers-suits-blijven-dalen/

http://www.televizier.nl/nieuws/amusement/rtl-4-stopt-tijdelijk-met-suits.3864665.lynkx

In ander nieuws, vond de ep van vandaag leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites