Vitesse88 Geplaatst 1 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2011 :-D was wel geniale aflevering, zat ff stuk te gaan. Ook die chick bij de balie, zat ook helemaal stuk te gaan. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Haha weer gelachen ja. Die woordgrappen blijven geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Haha, was idd mooi. Die dame was overigens niet verkeerd. Op dag 2 leek het wel alsof ze een ander beroep beoefende :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Deze net gekeken. Stukgaan: http://sites.bnn.nl/page/klusjesmannen/video/ed9f3e3633b525660365aaa4e4a4fcb4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 'Zit er nog iemand in?'. Toen ging ik al helemaal stuk, omdat je wist wat er ging komen. Geniaal. Hahaha ja. 'Was dat het?' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Die Hitler vond ik vorige keer grappiger, nu wist je dat ie ging komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Mwa, nu was het ook vooral grappig omdat je van tevoren denkt 'gaat ie het doen?'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 Nee dat was het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 tQi3kAx1yFw Gewoon plaatsvervangende schaamte bijna. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 'Goed trekken. En dan? Ik denk even dat ik je kussen sloop.' :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Wat een ontzettend treurig programma zeg ;e beetje snoeihard om je 'eigen grappen' lachen en vaak zijn het 'grappen' die je 2 minuten van tevoren al aan ziet komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Nee man, zo zwaar briljant. Dubbelliggen gegarandeerd. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Het is maar wat je humor vindt, ik kan er niet om lachen. Zo geforceerd naar 'grappen' zoeken is niet voor mij besteed. Ja, dan kijk je toch gewoon niet meer, dat doe ik dan maar ook, maar gezien de commotie rondom dit programma sta ik verbaasd dat het zo leuk gevonden wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Dan...kijk...je...toch...niet... Misschien is zomergasten op Nederland 2 meer van jouw niveau. Net ook weer lekker gelachen om die prei-liedjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Hehehe mooi weer met die ouwe vent met zijn aanstekelijke lach :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Hehehe mooi weer met die ouwe vent met zijn aanstekelijke lach :D Inderdaad. Ook dat ze voor het eerst bij die kraam hun fruit aan staan te prijzen met dat harde geschreeuw. :D @Obasil: gewoon onderbroekenlol man, verstand op nul en lekker lachen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Mooie aflevering, mijn vader ook nog nooit zo hard zien lachen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Handzeep Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Ik vond het geniaal dat er op dat bordje bij hun kraam 'Lekkere natte pruim' stond :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Hahah ja idd. Sowieso prachtig programma _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Niet hoogstaand inderdaad, maar het is wel fijn om eens lekker te lachen om zulke grappen. Verstand op nul. edit; haha ik kijk hem nu terug. Tranen om die oude man. Eerst lachen, en dan: "Nah hij ken beter." :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Die gast, haha ik vroeg me af of hij ze niet gewoon allemaal in de zeik nam de eerste keer, maar dat was dus niet zo... 'Kan ik wat geld lenen? Ik zit een beetje krap.' en dan laat hij zo'n krab zien... :D Maar ik vind het wel steeds minder worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Bril Collins :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Ein Meloen, Ein ****! Je wist gewoon dat het er weer in zou komen:D! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Legging, Legging youuuuu :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten