La Pulga Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 1 minuut geleden zei neva: Dit tik je dan wel weer snel, dus je gaat vooruit. Ik zal je met rust laten Toch maar een kleine uitleg, ik opende dit/deze topic maar ondertussen ging ik een potje Valorant. Daarna pas kunnen reageren. Wie spelen er morgen eigenlijk? Moet wel on-topic blijven van @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 54 minuten geleden zei La Pulga: Dat weet ik ook niet eigenlijk, als iemand dat even kan vertellen dan wil ik dat best doen. Je kan het maar op één device tegelijkertijd kijken, zeiksite. Het is ook echt alleen Verhoeven vs. Ben Saddik waarvoor je die 20 euro moet betalen, want het voorprogramma is gratis. 5x3 minuten. 15 minuten. Meer dan een euro per minuut. Moet je voorstellen dat je 110 euro moet betalen puur om Ajax - PSV te kunnen kijken. Afijn, ik stel de kapper wel een maandje uit voor die afzetterij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 4 uur geleden zei La Pulga: Toch maar een kleine uitleg, ik opende dit/deze topic maar ondertussen ging ik een potje Valorant. Daarna pas kunnen reageren. Wie spelen er morgen eigenlijk? Moet wel on-topic blijven van @Kyrill Wat ben je in godsnaam aan het doen? Wtf is dit voor rare post van jou ... Btw ik kijk nooit naar boksen Totale onnodige mention naar mij toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 6 uur geleden zei Socrates: Je kan het maar op één device tegelijkertijd kijken, zeiksite. Het is ook echt alleen Verhoeven vs. Ben Saddik waarvoor je die 20 euro moet betalen, want het voorprogramma is gratis. 5x3 minuten. 15 minuten. Meer dan een euro per minuut. Moet je voorstellen dat je 110 euro moet betalen puur om Ajax - PSV te kunnen kijken. Afijn, ik stel de kapper wel een maandje uit voor die afzetterij. Ben wel benieuwd hoeveel mensen zoiets nou zouden doen. Dat wordt dus een illegale stream opzoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 De UFC heeft elke maand een grote ppv waar je 60 euro voor betaald (geloof ik). Zijn nog genoeg gekken die dat betalen ook en ze vinden het doodnormaal. Idem voor boksen. Die ppv's zijn een waanzinnig vreemd model die in Nederland gelukkig nooit de norm zullen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 9 uur geleden zei La Pulga: Ben wel benieuwd hoeveel mensen zoiets nou zouden doen. Dat wordt dus een illegale stream opzoeken. Zijn er zat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Verdomme, die Kroaat. Adegbuyi is normaliter toch een degelijke vechter, maar nu was hij een speelpop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 8 minuten geleden zei Rossi: Zijn er zat Kan je mij een PM sturen? Echt niet te vinden voor mij namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Typisch gevecht weer, jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Jeetje Jamal heeft de eerste 2 rondes huisgehouden zeg. Dat hij op het einde conditioneel er doorheen zat, jammer maar Rico zat toch weer in het nauw. Probs voor beide, dit was eindelijk een waardig gevecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Vitesse88: Jeetje Jamal heeft de eerste 2 rondes huisgehouden zeg. Dat hij op het einde conditioneel er doorheen zat, jammer maar Rico zat toch weer in het nauw. Probs voor beide, dit was eindelijk een waardig gevecht. Vond t ook een mooi gevecht. Jamal had misschien wel meer kunnen doen in de eerste twee rondes, Rico z'n verdediging was niet best. Tja en dan istie op en is het klaar met hem. Ozcaglayan en Saki waren ook goed 23 oktober 2021 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Zojuist zei 007mark: Typisch gevecht weer, jammer. Lol.. Wat? Dit was geweldig. Hard tegen hard. Jammer dat Ben Saddik kapot was vanaf ronde 3, maar toch, Verhoeven had er zomaar aan kunnen zijn. Wel heel veel karakter laten zien, kwam goed terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 1 uur geleden zei Socrates: Lol.. Wat? Dit was geweldig. Hard tegen hard. Jammer dat Ben Saddik kapot was vanaf ronde 3, maar toch, Verhoeven had er zomaar aan kunnen zijn. Wel heel veel karakter laten zien, kwam goed terug. Nou zolang Rico de eerste 2 rondes doorkomt wint hij altijd toch? Vaak genoeg laten zien. Beetje op pubten vechten en daarna op conditie de partij naar zich toe trekken. Niks mis mee verder, maar toch trap je er elke keer weer in en verwacht je meet van zo'n partij. Saddik knap dat hij deze partij heeft aangenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Dan heb je niet helemaal door wat er gebeurde, sorry hoor. Verhoeven begon met Ben Saddik uit de tent lokken, waar hij niet erg op in ging. Toen Ben Saddik daarna begon uit te delen, heeft Rico echt puur op karakter gevochten. Op een gegeven moment was het gewoon een open gevecht. Daar zat niets berekenends meer in. En dat Ben Saddik niet fit genoeg is om het wat langer vol te houden is niet de schuld van Rico hè? Ben helemaal geen fan van Verhoeven, maar vandaag kan ik toch niets anders dan respect voor 'm hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Jammer dat deze partijen op pay-per-view zijn en dat weiger ik te betalen. Straks maar ergens de beelden bekijken. Toch mooi dat Rico weer heeft gewonnen. Hij is ook met recht de King of Kickboxing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Bam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 (bewerkt) Hartstikke leuk @Mansveld, maar die Poolse voetbalfans zijn agressiever dan de boksers zelf. Gaat nog wat worden na afloop. 19 maart 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 13 minuten geleden zei Socrates: Hartstikke leuk @Mansveld, maar die Poolse voetbalfans zijn agressiever dan de boksers zelf. Gaat nog wat worden na afloop. Wat's loos? Ik kijk niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 3 minuten geleden zei Mansveld: Wat's loos? Ik kijk niet Die Poolse voetbalfans kunnen niet blijven zitten en smijten met stoelen. Gevecht is nu ook gepauzeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Wat een puinzooi.. Agressieve idioten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Gecanceld... droeftoeters joh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Dat de Marokkaanse Badr-fans zulk tuig zijn wisten we al, maar met de Poolse voetbalfans hebben ze dus een ware tegenstander gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Sport is toch al jaren niet meer wat het geweest was. Kijk ook veel liever naar gewoon boksen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Je zou er maar 20 eurootjes voor hebben neergelegd. Main event moest nog beginnen toch? Gelukkig trapt deze gierige Nederlander daar niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 6 minuten geleden zei Mansveld: Sport is toch al jaren niet meer wat het geweest was. Kijk ook veel liever naar gewoon boksen. Ah ja, dan maar lekker de boel afbreken idd. 5 minuten geleden zei Beppu: Je zou er maar 20 eurootjes voor hebben neergelegd. Main event moest nog beginnen toch? Gelukkig trapt deze gierige Nederlander daar niet in. Wrijf het er even in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten