JanVertonghen Geplaatst 9 april 2016 Share Geplaatst 9 april 2016 Joshua hohohoho _O_ Wat ziek en zo snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 april 2016 Share Geplaatst 9 april 2016 Joshua fucking baas _O_ Wat heerluk dit zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 9 april 2016 Share Geplaatst 9 april 2016 Zo eenvoudig. Niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 april 2016 Share Geplaatst 9 april 2016 Wat een tank joh :-D Zo snel, zoveel kracht, technisch zo goed. Die pakt Fury en Klitschko ook wel, dus ondanks dat ik eigenlijk hoopte dat Klitschko van Fury zou winnen, bespaar ik hem liever een pot tegen Joshua. Verheug me nu al op die pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 april 2016 Share Geplaatst 9 april 2016 Wat een tank joh :-D Zo snel, zoveel kracht, technisch zo goed. Die pakt Fury en Klitschko ook wel, dus ondanks dat ik eigenlijk hoopte dat Klitschko van Fury zou winnen, bespaar ik hem liever een pot tegen Joshua. Verheug me nu al op die pot. Kunnen die tegen elkaar dan? Is dat niet andere bond ofzo..Weet niet precies hoe dat zit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 april 2016 Share Geplaatst 9 april 2016 Kunnen die tegen elkaar dan? Is dat niet andere bond ofzo..Weet niet precies hoe dat zit :D Je hebt inderdaad heel wat verschillende bonden, maar hier staat het een en ander uitgelegd. Zal het straks zelf ook eens doorlezen, want ik snap er ook maar weinig van. Anthony Joshua heeft nu in elk geval de Commonwealth Heavyweight title en de IBF World Heavy Weight title, terwijl Tyson Fury de kampioen is van de lineal, WBA (Super), IBF, WBO, IBO and The Ring magazine titles. Dan heb je ook nog de WBC heavyweight champion en dat is dan weer Deontay Wilder, ook echt een zieke tank. Het is in elk geval wel mogelijk voor die gasten om tegen elkaar te vechten, denk dat Joshua het op mag gaan nemen tegen de winnaar van het gevecht tussen Klitschko en Fury. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Je hebt inderdaad heel wat verschillende bonden, maar hier staat het een en ander uitgelegd. Zal het straks zelf ook eens doorlezen, want ik snap er ook maar weinig van. Anthony Joshua heeft nu in elk geval de Commonwealth Heavyweight title en de IBF World Heavy Weight title, terwijl Tyson Fury de kampioen is van de lineal, WBA (Super), IBF, WBO, IBO and The Ring magazine titles. Dan heb je ook nog de WBC heavyweight champion en dat is dan weer Deontay Wilder, ook echt een zieke tank. Het is in elk geval wel mogelijk voor die gasten om tegen elkaar te vechten, denk dat Joshua het op mag gaan nemen tegen de winnaar van het gevecht tussen Klitschko en Fury. Je zegt nu dus eigenlijk dat ze beide kampioen zijn bij IBF :cab:? Nou ga morgen inderdaad wel even lezen dan. Misschien dat dan e.e.a. duidelijk wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Je zegt nu dus eigenlijk dat ze beide kampioen zijn bij IBF :cab:? Nou ga morgen inderdaad wel even lezen dan. Misschien dat dan e.e.a. duidelijk wordt. Heb het ook maar van Wikipedia ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Lees net op zijn Facebook dat Anthony Joshua aankomende zaterdag zijn titel vededigt tegen Dominic Breazeale in de O2. RTL7 zendt het uit vanaf 23.30. Vraag me alleen of, is dit wel live? Anyhow, die Breazeale schijnt ook ongeslagen te zijn na 15 partijen (Joshua 17). Denk alleen dat Joshua hem ook gewoon gaat pakken :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Die Breazeale is niet zo bijzonder joh. Vrij traag, een keer onterecht op punten gewonnen ook. Joshua pakt die gast wel, maximaal 4 rondes geef ik hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juni 2016 Share Geplaatst 25 juni 2016 Joshua (y) Breazeale toch nog 7 rondjes volgehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Was helaas in slaap gevallen tijdens Portugal - Kroatië :r Joshua - Breazeale gemist dus. Simpele overwinning voor Joshua toch weer, ondanks dat ik fan van hem ben wordt het tijd dat hij eens echt tegenstand geboden krijgt. Heeft nog niet echt een opponent gehad die ook maar enigszins goed kan bewegen, iedereen staat er maar bij als een bokszak en dat zijn de makkelijkste tegenstanders voor AJ. Ben wel benieuwd wie nu de kans gaat krijgen, denk Deontay Wilder als hij zijn volgende gevecht weet te winnen. Dat zou weleens een zware kluif kunnen worden voor Joshua. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Ik denk eerder Parker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Iemand ingeschakeld voor Joshua v Klitschko? :D Hoop Joshua, denk op ervaring en punten toch Klitschko. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 (bewerkt) Gvd, wat een prachtgevecht. AJ doet het toch. Vond hem niet supersterk, maar heeft zich uitstekend herpakt en slaat Klitschko toch gewoon KO he. Wat een man. :D En ook onwijs veel respect voor Klitschko. Fucking 41 jaar, maar nog steeds zo beweeglijk en sterk. Had het hem gegund. 29 april 2017 bewerkt door Magnifico Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Jammer, had het toch wel heel mooi gevonden als Klitschko hem pakte. Maar uiteraard een mooie partij gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Heb ook gekeken. Heb er de ballen verstand van, maar was erg boeiend om te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Was ongekend ja. Heroïsch en legendarisch gevecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april 2017 Share Geplaatst 30 april 2017 Helaas gemist, maar mooi dat Joshua heeft gewonnen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 Heerlijk hoor die Press Tour van MayMac :D Heb totaal niks met boksen maar de 26e ga ik absoluut kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 Is Mayweather die verdwaalde dierentuinganger met zijn slangenleerrugzakje die de hele tijd 'All work is what? Easy work!' stond de schreeuwen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Deze was mooier dan de eerste hé. Vind het format van de UFC wel beter, zag je ook wel in LA. Die speeches waren vooral erg cringy maar daarna op de persco met Floyd sr. was het weer stuk gaan:D. Sowieso zullen de mediadagen wel mooier zijn dat het evenement zelf op 26 augustus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Het evenement zelf is heel snel over denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Dacht eerst dat het dit weekend was met alle media-aandacht, is het ook echt pas 26 augustus. Gaan ze deze show eerst nog anderhalve maand opvoeren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 En die in London was nog mooier :-D Dat moment richting die vent van Showtime. Heeeerlijk. Daaaaaag Vond je? Heb woensdag van Toronto echt het meest genoten. Slaat ook eigenlijk nergens op om vier precies dezelfde evenementen te houden in vier dagen tijd. Floyd zei bijvoorbeeld vier dagen lang hetzelfde:D en Conor zag er helemaal naar de tering uit net. Kan nooit goed zijn voor een mens. Blijf er bij dat de opzet ook niet echt ideaal was om zo'n event te promoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten