Justin Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik heb geen enkele spoiler gelezen, nothing niets. Loop precies op elke week een aflevering. :mrg: Al wil ik zo graag de boeken lezen. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 (bewerkt) [video=youtube;NBov-5gP1Vs] Wat een schattie is het ook :love: Op het eind btw een scene van het nieuwe seizoen, voor als mensen dat niet willen weten. 31 maart 2014 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Hahaha mooie scene Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Zou ik wel een beschuitje mee willen eten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 3 april 2014 Share Geplaatst 3 april 2014 Hey jongens.. Bijna! :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 april 2014 Share Geplaatst 3 april 2014 (bewerkt) Vier daagjes inderdaad (d) :-D 3 april 2014 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Morgen :<, ik heb hier zo ongekend veel zin weer in he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Hoe gaan jullie dit kijken? Heb geen HBO, dus als er ergens gestreamed wordt...graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Torrentboer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Torrentboer. Tegen de tijd dat die erop staan + gedownload zijn heb ik al van alle kanten spoilers gelezen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Ik download m morgen gewoon meteen na mn tentamen. Door dat tentamen kan ik m toch niet snachts kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Morgenavond lekker kijken op HBO. Is een aanbieding 3mnd voor slechts €7,50 ipv 15. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Ik download m morgen gewoon meteen na mn tentamen. Door dat tentamen kan ik m toch niet snachts kijken +1 hahahaha Kan echt niet wachten! Heerlijk ook die background infofilms [MENTION=12165]Justin[/MENTION]. Heel erg nice om te kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Bestaat er een fijna recap episode van Season 3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 http://eztv.it/ep/53071/game-of-thrones-the-politics-of-power-a-lookback-at-season-3-720p-hdtv-x264-2hd/ [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Thaaaanks man! ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Oh man, can't wait. Direct wanneer ik morgen wakker wordt gaat de download aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Gewoon zoals bij elke serie; heb namelijk niets van het nieuwe seizoen proberen te kijken. Dus heb ook niet echt zulke hoge verwachtingen, denk hetzelfde te zien als vorig seizoen. Dan ben ik al blij. Als ik sommigen hier zie posten, die verwachten dat er een gevecht komt tussen alle stammen families en dat de draken daarna de wereld overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Klote, daar gaat het plan om voor de colleges wat aan de studie te doen morgenochtend. Verwacht héél veel van dit seizoen:<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 (bewerkt) [spoiler=.]Ja, en wist je nog hoe iedereen reageerde bij S3E09.. Dat is juist waarom ik die serie zo leuk vind, dat onverwachte. Opeens 8 hoofdrolspelers weg, maar als je vervolgens een filmpje kijkt waar volgens mij in elk filmpje wel een aantal spoilers zitten of tenminste iets waaruit je kunt zien wat er deels gaat gebeuren, kijk ik liever niets. En dan gewoon net als S3e09, genieten van al die onverwachte dingen. :mrg: 6 april 2014 bewerkt door E2E Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 (bewerkt) Ik heb ook expres nog niks gekeken. Laat het allemaal over me heen komen (ha gay) EDIT: http://www.gameofthronescountdownclock.com 6 april 2014 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Hoe gaan jullie dit kijken? Heb geen HBO, dus als er ergens gestreamed wordt...graag. Als je tot laat op blijft kun je het via streams kijken ja. Wel super lage kwaliteit. [MENTION=6496]Arjan.[/MENTION]; Ja erg toffe filmpjes. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Kwaliteit haal ik later wel uit de torrents, wil nu gewoon kijken zodat ik de spoilers voor ben ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Ik keek vorig seizoen regelmatig via streams ook, zal eens kijken of ik die nog heb ergens. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten