Justin Geplaatst 22 april 2019 Share Geplaatst 22 april 2019 Ik vond deze zelf een stuk toffer dan de vorige. Werd toch wat meer de tijd genomen voor reunions en de emoties voelden een stuk echter aan. Spoiler Arya/Gendry, tof dat het toch wel gebeurd is. De Jon/Dany scene was misschien wel wat snel op het einde, maar nu zal het nog wel even lekker blijven borrelen. Scenes bij het haartvuur binnen waren prima, Tormund wel een eckte baas. Brienne eindelijk haar knighthood is ook een mooie conclusie van haar verhaal. Kan niet wachten op volgende week! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 april 2019 Share Geplaatst 22 april 2019 de eerste woorden van Bran deze aflevering vond ik wel mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Spoiler Ze weten de spanning wel op te bouwen zeg. Kan niet wachten op volgende aflevering. Vond die line van The Hound wel echt mooi zeg: “Thoros isn’t here anymore, so I hope you’re not about to give a sermon. Cause if you are, the lord of light is gonna wonder why he brought you back 19 times just to watch you die when I chuck you over this fucking wall” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Ik kan ook niet wachten man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Ja shit gaat wel helemaal los komen nu hoor. En vanaf nu ook 80 minuten durende eps Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Moet echt wel weer ff nadenken wat er allemaal gebeurd is in voorgaande seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 (bewerkt) Bloody hell wat een aflevering. Wat een spanningsopbouw. Strak hoor. Oh, en @Pino Spoiler Als Cersei echt zwanger is, had ze er inmiddels ongeveer zo uit moeten zien als Gilly Nee, geintje. Maar het zou wel echt een fout in het verhaal en de tijdlijnen zijn als er in de vorige aflevering nog geen spoor van te zien was en het wel echt zo blijkt te zijn. Btw, enig zwakke punt van deze aflevering vond ik de (romantische?) blik tussen Sansa en Theon. Kom op zeg. 25 april 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 ik denk dat Sansa haar familie weer terug wil. Dit shirt gekocht vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 april 2019 Share Geplaatst 27 april 2019 @Hwb Spoiler Ik vond dat mooi juist en pakte het helemaal niet romantisch op. Sansa en Theon hebben zo veel meegemaakt bij Ramsay en zijn daar samen uitgekomen. Bij zo'n hereniging komt dan zo veel emotie kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 april 2019 Share Geplaatst 27 april 2019 (bewerkt) Spoiler AHja die hebben natuurlijk beide Evil McFuckingCrazy meegemaakt. 27 april 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 27 april 2019 Share Geplaatst 27 april 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Dysproz: @Hwb Toon verborgen inhoud Ik vond dat mooi juist en pakte het helemaal niet romantisch op. Sansa en Theon hebben zo veel meegemaakt bij Ramsay en zijn daar samen uitgekomen. Bij zo'n hereniging komt dan zo veel emotie kijken. Ging me niet daarom, maar om een blik later in de courtyard. Was los, zat verder niet ingebed in een grotere scène. Hoop dat ik het verkeerd heb opgevat. 27 april 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 april 2019 Share Geplaatst 29 april 2019 Spoiler Mijn verwachtingen van deze aflevering waren echt enorm hoog. En hoewel het zeker geen slechte aflevering was had ik er toch iets meer van verwacht. Met name van de white walkers (muv Night King) die helemaal niets gedaan hebben. Ik had ook niet verwacht dat de Night King deze aflevering dood zou gaan maar die scene was wel mooi gedaan. Verder was de battle op sommige momenten vrij onrealistisch maar waren andere scenes wel weer heel goed gedaan (begin met de Dothraki, Unsullied toen de rest zich terugtrok, doodscenes van Beric en Jorah, Arya in de bieb, Melisandre). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 april 2019 Share Geplaatst 29 april 2019 Zal lekker gaan ruiken daar in Winterfell. Ben ik de enige die nogal teleurgesteld is dat de White Walkers nu al verslagen zijn? Ik vind dat echt een beetje lame. Je wordt godverdomme 7 seizoenen lekker gemaakt met dat al die oorlogjes in Westeros er geen kut toe doen, omdat de echte oorlog tussen de levende en de doden zal plaatsvinden. Vervolgens worden ze in één battle verslagen en loopt de serie af met... die fucking kutoorlogjes in Westeros zelf (lees: de ultieme battle tussen Cersei en Dany/Jon). Wat een ongelooflijke natte scheet zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 april 2019 Share Geplaatst 29 april 2019 Mee eens hoor. Spoiler Jezus, dat was de Night King dus. Niks geen interessant background story, gewoon een simpele badguy die alleen maar dood en verderf wilde. Wat kut zeg. En dan wordt hij ook nog na 1 gevecht al verslagen. Aflevering was verder wel vet hoor, maar hoe ze dit nu met de Night King en de Walkers gedaan hebben, wát een anti climax zeg. Je had zoveel met de NK kunnen doen en dan maak je er gewoon een simpel personage van zonder enig motief voor zijn daden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 april 2019 Share Geplaatst 29 april 2019 WTF halverwege stopt de download al bij een stuk of 4! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 april 2019 Share Geplaatst 29 april 2019 Mijn HD was gewoon vol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 april 2019 Share Geplaatst 29 april 2019 Spoiler Mijn vermoeden is dat we nog wel achter de reden van de Night King komen en dat het nog niet over is. Ik heb wel nog nooit zo gespannen naar een aflevering gekeken, leek wel of Ajax Champions League speelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 april 2019 Share Geplaatst 29 april 2019 Ik zie de aflevering nog niet op Ziggo staan. Klopt dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 29 april 2019 Share Geplaatst 29 april 2019 Spoiler De Dothraki die die charge uitvoeren en waar vervolgens één voor één de lichtjes uit gaan was wel mijn favoriete 'ooooh fuck' momentje van de hele serie hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 Ja inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 Spoiler Wat een tegenvallende 'epische' aflevering zeg.. Het gevecht waar we zoveel van hadden verwacht viel zo enorm tegen. Snap het ergens wel, want kosten etc.. maar je zat meer naar onduidelijke wazige close-ups van vechtende mensen te kijken dan dat je echt door had dat er een waanzinnige veldslag aan de gang was. Dikke kans gemist. Daarnaast zeer tegenvallend dat na 3 afleveringen de NK en de Walkers 'verslagen' zijn.... althans zo doet men het overkomen. Zou GoT niet zijn als er niet toch een plotchange zou komen... zie hier overigens wel een lekkere spin-off uit voortkomen, vooral omdat ze de NK totaal niet uitgelicht hebben. Wie was hij, waarom is hij in staat het leger van de doden te leiden etc... allemaal ingrediënten voor een mooie spin-off... Ben benieuwd nu naar het vervolg.. alles lijkt erop te wijzen dat je nu een gevecht bij Kings Landing gaat krijgen tegen Cersei en dat daarmee het verhaal voor nu dan klaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 Spoiler Vond het echt een hele intense episode, maar wat hier al eerder wordt gezegd; alle diepgang mist in deze aflevering. Actie 10/10 (soms wel een beetje te donker), maar verhaal echt een 1/10. Hoop dat we in volgende aflevering meer uitleg/verhaal krijgen over de Night King of waarom Bran de hele tijd was 'gewargd' totdat de NK er was. En waar was Dany de hele tijd? En waarom leeft Sam in godsnaam nog. De Night King, één van de machtigste wezens die Westeros als duizenden jaren het leven zuur maakt, is in één keer vechten gelijk weg, maar Samwell fucking Tarly overleeft weer eens een veldslag. Gaat er bij mij niet echt in. Conclusie; intens, maar voor Game of Thrones tegenvallend qua verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 Spoiler Ik snap die negativiteit niet zo goed: Het was toch logisch dat de NK zou sterven? Ik bedoel het gevecht was deze aflevering, de NK zou zich nooit terugtrekken, en de levenden zouden echt niet verliezen. Het kon niet anders dan dat de NK zou sterven. Natuurlijk was het donker en slecht te zien. Het was nacht en winter, het zou vreemder zijn als we alles wel konden zien, dat maakte het voor mij alleen maar mooier. Iemand zei dat we niet achter het verhaal van de NK zouden komen, maar daar waren we de vorige keer toch al achter gekomen, toen Brann dat zei. En dat we nu verder gaan met Lannisters vs Starks is toch ook logisch. De serie heet Game of Thrones, de NK heeft geen interesse in de Throne. Puntje van kritiek wel hoe kwam Arya zo makkelijk bij de NK, maar aan de andere kant, zij is daar wel een master in natuurlijk. Ik vermoed ook dat ze de "bewakers" van de NK al eerder vermoord had vlak voor ze de NK besprong Ik vond die laatste 15 min echt heel vet met die muziek. Dat moment dat al die lichtjes uitging van de Dorthraki was inderdaad wel een WTF moment. En het mooiste vond ik de spanning en opbouw naar het gevecht, het bleef dood en doodstil, ik heb nog nooit zo gespannen naar een TV serie gekeken. Ik vraag me eigenlijk af wat de mensen die dit tegen vonden vallen dan hadden verwacht.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten