Justin Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Zo lang nog :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Zo lang nog :( Jij vond het toch wel meevallen? Ik had begrepen dat pas in augustus begon dus vind juli 2017 meevallen dan... Vermaak me voorlopig prima met Vikings :D :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Ik had het pas in het najaar verwacht dus ik vind dit niet tegenvallen. Maar door deze toffe teaser kan ik eigenlijk niet veel langer wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Maar dit is toch geen teaser? Dit is gewoon gemaakt door een fan met behulp van oude geluidsfragmenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Er is wel een officiele van HBO ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Maar dit is toch geen teaser? Dit is gewoon gemaakt door een fan met behulp van oude geluidsfragmenten. Deze is officieel. De uploader niet maar HBO had hem op dat moment nog niet op YouTube staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Ach so, dat wist ik niet. Met die kennis word ik overigens nog steeds niet heel warm van de teaser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 mei 2017 Share Geplaatst 25 mei 2017 HYPED Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 mei 2017 Share Geplaatst 25 mei 2017 Sickkkkk:<. Het komt weer aardig dichtbij, heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 Eergisteren voor het eerst begonnen met GoT. Nu 2 seizoen af. Wat een lekkere serie :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 Dan moet je nog aardig je best doen voor komende zondadg :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 juli 2017 Share Geplaatst 15 juli 2017 (bewerkt) Het begint morgen alweer joh:<. Dacht dat het pas veel later zou komen. Dat wordt weer genieten elke maandagmorgen. 15 juli 2017 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 We zijn weer begonnen, heerlijk :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Heerlijk begin ja. Niet heel veel gebeurd, maar je zit er meteen weer vol in. Had wel ff een schrik momentje met die scene met Sam en 'de arm'. ;c Mwa i kweet niet wat betreft Euron. Hij is heel anders ja, maar ik ben nog wel benieuwd hoe het zal gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 (bewerkt) Ik denk dat de meeste scenes van Euron nog vooral waren om zijn verhaal op te starten (introductie, verkiezen tot koning, deze aflevering). Zijn actie gaat nog komen en dan kun je er denk ik pas meer over zeggen Vind die acteur op zich sterk (iig vond ik dat in Borgen). Vergeleken met het boek is het personage wat lomp maar misschien pakt ie zijn momenten nog 17 juli 2017 bewerkt door Kweekie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Ed Sheeran als Lannister soldaat vond ik ook niet erg sterk. :r Maar wel hele toffe ep hoor, kan niet wachten tot we weer een week verder zijn in elk geval. Ik vond de thuiskomst van Dany ook wel cool, maar Jon, Arya en Jamie ook wel weer de bom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 Ik vond hem ook wel weer tof. Opening scène was erg goed. Maar Euron vond ik ook tegenvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 Arya_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 Euron heeft heel veel weg van Theon, qua praten/bewegen. Erg goed gedaan van casting en/of Pilou Asbaek. Verder enorm tof. Wel jammer dat we er nauwelijks iets van hebben meegekregen dat Olenna nu blijkbaar House Tyrell aanvoert en vijand van de Lannisters is. Grappig btw dat iedereen Jon noemt, maar dat Sansa (iig deze ep) veel toffer was. Die las hem even goed de les, hopen dat hij er wat van oppikt. Maar de ster van de aflevering was toch (wederom) Lyanna Mormont. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 Na lang wachten door Ziggo gisteravond heb ik dan eindelijk tegen middernacht de aflevering kunnen kijken. En het was weer ouderwets genieten. Ik hoop echt dat Ziggo haar zaakjes volgende week beter op orde heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 Euron heeft heel veel weg van Theon, qua praten/bewegen. Erg goed gedaan van casting en/of Pilou Asbaek. Verder enorm tof. Wel jammer dat we er nauwelijks iets van hebben meegekregen dat Olenna nu blijkbaar House Tyrell aanvoert en vijand van de Lannisters is. Grappig btw dat iedereen Jon noemt, maar dat Sansa (iig deze ep) veel toffer was. Die las hem even goed de les, hopen dat hij er wat van oppikt. Maar de ster van de aflevering was toch (wederom) Lyanna Mormont. Dat Olenna nu House Tyrell aanvoert en de Lannisters niet zo lief vindt was eind seizoen 6 al duidelijk toch? Daar sluit ze samen met Ellaria en Varys aan bij Daenarys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 dat Olenna nu blijkbaar House Tyrell aanvoert en vijand van de Lannisters is. Dat was toch wel redelijk duidelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 Great minds think alike. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 (bewerkt) @Hwb [Spoiler=s06e10]https://youtu.be/-RmC7hWZGdA Fire and Blood zijn de woorden van Targaryan.[/Spoiler] 18 juli 2017 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 Great minds think alike. Alweer....... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten