Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Heerlijk begin ja. Niet heel veel gebeurd, maar je zit er meteen weer vol in. Had wel ff een schrik momentje met die scene met Sam en 'de arm'. ;c

Mwa i kweet niet wat betreft Euron. Hij is heel anders ja, maar ik ben nog wel benieuwd hoe het zal gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat de meeste scenes van Euron nog vooral waren om zijn verhaal op te starten (introductie, verkiezen tot koning, deze aflevering). Zijn actie gaat nog komen en dan kun je er denk ik pas meer over zeggen

Vind die acteur op zich sterk (iig vond ik dat in Borgen). Vergeleken met het boek is het personage wat lomp maar misschien pakt ie zijn momenten nog

bewerkt door Kweekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ed Sheeran als Lannister soldaat vond ik ook niet erg sterk. :r

Maar wel hele toffe ep hoor, kan niet wachten tot we weer een week verder zijn in elk geval. Ik vond de thuiskomst van Dany ook wel cool, maar Jon, Arya en Jamie ook wel weer de bom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euron heeft heel veel weg van Theon, qua praten/bewegen. Erg goed gedaan van casting en/of Pilou Asbaek.

Verder enorm tof. Wel jammer dat we er nauwelijks iets van hebben meegekregen dat Olenna nu blijkbaar House Tyrell aanvoert en vijand van de Lannisters is. Grappig btw dat iedereen Jon noemt, maar dat Sansa (iig deze ep) veel toffer was. Die las hem even goed de les, hopen dat hij er wat van oppikt.

Maar de ster van de aflevering was toch (wederom) Lyanna Mormont.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euron heeft heel veel weg van Theon, qua praten/bewegen. Erg goed gedaan van casting en/of Pilou Asbaek.

Verder enorm tof. Wel jammer dat we er nauwelijks iets van hebben meegekregen dat Olenna nu blijkbaar House Tyrell aanvoert en vijand van de Lannisters is. Grappig btw dat iedereen Jon noemt, maar dat Sansa (iig deze ep) veel toffer was. Die las hem even goed de les, hopen dat hij er wat van oppikt.

Maar de ster van de aflevering was toch (wederom) Lyanna Mormont.

Dat Olenna nu House Tyrell aanvoert en de Lannisters niet zo lief vindt was eind seizoen 6 al duidelijk toch? Daar sluit ze samen met Ellaria en Varys aan bij Daenarys.

Link naar opmerking
Deel via andere websites