Acquafresca Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 (bewerkt) Ik kan me niet inhouden :cab: Ik had gisterenavond tijd dus heb ik even 2 afleveringkjes gekeken. Het is een televisieserie, geen 12 stappenplan om af te kicken van heroïne. Van mijn part kijk je alle afleveringen na elkaar, prima, dat was mijn punt ook niet. Alleen 3 pagina's gemekker over het feit of men nu al de eerste 4 na elkaar gaat kijken of toch gaat wachten op de officiële release gaat mij een beetje te ver. Wat een dilemma, dat zijn wel de beslissingen die je wakker houden 's nachts, het is wat zeg :cab: Haha echt he. Verhaal zelf niet is niet eens zo interessant. Beetje vergelijkbaar met dit; verbind X persoon met Y persoon die elkaar niet kenden, vervolgens zorg je dat een vriend van X vijand is van Y etc. Het is zo onvoorspelbaar dat het gewoon te voorspelbaar is geworden. En na al 5 seizoenen moeten ze nogsteeds de winter uitvinden ofzeu. Einde van EP 4 is vet. Verder zijn ze nogal geïnspireerd door Isis 13 april 2015 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 En ik maar denken dat die discussies van mij en [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; beschamend waren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Cimbomcu en mij* Bah bah ga eens lekker in het DRM kijken wat voor aandoening hierbij past :S Klopt het dat dit seizoen maar 7 afleveringen telt? :cab: Of zijn het er wel gewoon 10? Het DRM sla ik liever even over als ik een psycholoog uit wil hangen. Kijk liever in de DSM. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Och die Pino is toch ook rijp voor een gesticht. Zie die hele vent hier nooit posten maar als er een rare discussie ontstaat staat meneer vooraan om zn azijn als een opgefokte kater rond te sproeien Niet geheel verrassend, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 En ik maar denken dat die discussies van mij en [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; beschamend waren... Ja man. Halt , Politie. Stel je voor mensen die een discussie hebben op een forum? Schandalig!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Ja man. Halt , Politie. Stel je voor mensen die een discussie hebben op een forum? Schandalig!!!! Je begrijpt zelf hopelijk wel dat het vooral om de inhoudelijke waarde gaat? Die is hier (en in de discussies van cim en mij [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]) in dezelfde mate aanwezig als mijn rationeel denkvermogen wanneer er 10 leuke meerderjarige meisjes zonder kleding voor me staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Ik moet wel lachen hoor. Iedereen meer dan 25.000 posts op een forum dat over Football Manager gaat, maar het kan dan niet dat iemand zich zo oplaadt voor een nieuw seizoen van zijn of haar favoriete serie dat ze het niet voor zichzelf willen verpesten. Als je een goed boek leest ga je toch ook niet speedreaden om er zo snel mogelijk doorheen te zijn? Ik ben ook iemand die gewoon 'live' meekijkt omdat ik er wel van hou om een week lang ergens naar uit te kijken. En ja, ik vind het eigenlijk wel erg naar dat er een lek is, want dat betekent dat ik Twitter, Facebook enzo weer wat meer moet negeren omdat ik geen spoilers wil zien. Ja vorig seizoen vond iemand het zo leuk om de dood van Geoffrey te verkondigen op Facebook. Het is dat ik geen dictator ben, anders was hem hetzelfde overkomen als Geoffrey :evil: Ben om die reden daarom ook maar geneigd om alles tot nu toe al te gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Als je altijd download, kan je maar gewoon gaan kijken wat mogelijk is ja :cab: althans dat doe ik, stop the fuss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Je begrijpt zelf hopelijk wel dat het vooral om de inhoudelijke waarde gaat? Die is hier (en in de discussies van cim en mij [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]) in dezelfde mate aanwezig als mijn rationeel denkvermogen wanneer er 10 leuke meerderjarige meisjes zonder kleding voor me staan. Ja maar zit hier nu 4.5 jaar en is me inmiddels wel duidelijk dat het volk hier niet van discussies houdt. Ongeacht of het inhoudelijk is of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 En ik maar denken dat die discussies van mij en [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; beschamend waren... Even teruggelezen vanwege je menton, nee hier kunnen wij niet tegen op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Beter houd iedereen weer op met z'n gejammer en gaan we het over de serie hebben. Toffe ep hoor (d) Vooral bij de Wall en tussen Tyrion en Varys (geweldig duo sowieso altijd). Mooie opbouw naar de rest van het seizoen. Deze ep vond i ktrouwens wel erg duister op momenten, lekker hoor. En leuk om een bekende uti de boeken eindelijk weer te zien. [spoiler=oude bekende] Kevan. Dan stoppen ze hem er toch alsnog wel in denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Nou jongens ik ga het nog een keer proberen. Kan eigenlijk niks meer herinneren van laatste keer dat ik aflevering 1 keek, behalve dat het enorm slechte kwaliteit was. Dat laat ik me geen tweede keer overkomen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Ik heb stiekem al ep 2 gekeken.. Kon het niet laten. Nu wil ik meer, maar wil ook weer niet 3 en 4 kijken. Arghhh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Wordt steeds meer fan van Cersei :<. Die eerste scene was briljant en de hatelijke macht die ze uitstraalt, heerlijk. Verder toffe ep als begin van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Alle vier de episodes gezien...gaat een heerlijk seizoen worden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Heb ze ook alle 4 gekeken. Ik ben dan ook wel zo'n bikkel die nu een paar weken kan wachten nop aflevering 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 [spoiler=S5E1]Wat vonden jullie van de flashback van Cersei? [spoiler=S5E1]Erg goed, had eerst niet eens het idee dat het een flashback was en al helemaal niet van Cersei. Ik dacht dat dat andere meisje zal wel de kleinste van de Sand zusjes zijn ofzo, totdat ze over koningin en kinderen enzo begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 (bewerkt) [spoiler=S5E1]Wat vonden jullie van de flashback van Cersei? [spoiler=S05E01]Wel een leuke toevoeging toch, nu snap je ook de angst van Cersei om haar kinderen zo erg te beschermen, ze gaan blijkbaar allemaal jong dood in de toekomst.. 14 april 2015 bewerkt door Mike-92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 [spoiler=-] Leek mij meer een methode om aan te geven dat er dit seizoen gebruik zal worden gemaakt van flashbacks, itt vorige seizoenen. Ik denk trouwens dat dat andere meisje de zus van Oberyn was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; [spoiler=ep1]Dat andere meisje is een 'jeugdvriendin' van Cersei als de boeken gevolgd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Wel geinig, plaatje waarop je ziet hoe groot Drogon nu is vergeleken met andere bekende draken. Vergeleken met z'n voorganger uit GoT kan ie nog wel even :-D [spoiler=plaatje] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Shenron > alle andere draken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Balerion The Black Dread _O_ IK hoop zo dat er ooit een seizoen komt over bijvoorbeeld Aegon the Conqueror of Robert's Rebellion _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 IK hoop zo dat er ooit een seizoen komt over bijvoorbeeld Aegon the Conqueror of Robert's Rebellion _O_ Er zijn dus geruchten dat er een spin-off zou komen en dan heb je eigenlijk tot nu toe maar een drietal opties (waaronder die twee) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 Een film of serie over Robert's Rebellion, met Rhaegar, Lyanne, the Mad King, the rebellion, hhhhhhhhhhnnnnnnnnnnnnnngggggggggggg dat zou zó mega vet zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten