Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Ik kan me niet inhouden :cab: Ik had gisterenavond tijd dus heb ik even 2 afleveringkjes gekeken. Het is een televisieserie, geen 12 stappenplan om af te kicken van heroïne.

Van mijn part kijk je alle afleveringen na elkaar, prima, dat was mijn punt ook niet. Alleen 3 pagina's gemekker over het feit of men nu al de eerste 4 na elkaar gaat kijken of toch gaat wachten op de officiële release gaat mij een beetje te ver. Wat een dilemma, dat zijn wel de beslissingen die je wakker houden 's nachts, het is wat zeg :cab:

Haha echt he. Verhaal zelf niet is niet eens zo interessant. Beetje vergelijkbaar met dit;

0671.jpg

verbind X persoon met Y persoon die elkaar niet kenden, vervolgens zorg je dat een vriend van X vijand is van Y etc. Het is zo onvoorspelbaar dat het gewoon te voorspelbaar is geworden. En na al 5 seizoenen moeten ze nogsteeds de winter uitvinden ofzeu.

Einde van EP 4 is vet. Verder zijn ze nogal geïnspireerd door Isis

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cimbomcu en mij* Bah bah ga eens lekker in het DRM kijken wat voor aandoening hierbij past :S

Klopt het dat dit seizoen maar 7 afleveringen telt? :cab: Of zijn het er wel gewoon 10?

Het DRM sla ik liever even over als ik een psycholoog uit wil hangen. Kijk liever in de DSM. :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja man. Halt , Politie. Stel je voor mensen die een discussie hebben op een forum? Schandalig!!!!

Je begrijpt zelf hopelijk wel dat het vooral om de inhoudelijke waarde gaat? Die is hier (en in de discussies van cim en mij [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]) in dezelfde mate aanwezig als mijn rationeel denkvermogen wanneer er 10 leuke meerderjarige meisjes zonder kleding voor me staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet wel lachen hoor. Iedereen meer dan 25.000 posts op een forum dat over Football Manager gaat, maar het kan dan niet dat iemand zich zo oplaadt voor een nieuw seizoen van zijn of haar favoriete serie dat ze het niet voor zichzelf willen verpesten. Als je een goed boek leest ga je toch ook niet speedreaden om er zo snel mogelijk doorheen te zijn? Ik ben ook iemand die gewoon 'live' meekijkt omdat ik er wel van hou om een week lang ergens naar uit te kijken.

En ja, ik vind het eigenlijk wel erg naar dat er een lek is, want dat betekent dat ik Twitter, Facebook enzo weer wat meer moet negeren omdat ik geen spoilers wil zien.

Ja vorig seizoen vond iemand het zo leuk om de dood van Geoffrey te verkondigen op Facebook. Het is dat ik geen dictator ben, anders was hem hetzelfde overkomen als Geoffrey :evil:

Ben om die reden daarom ook maar geneigd om alles tot nu toe al te gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je begrijpt zelf hopelijk wel dat het vooral om de inhoudelijke waarde gaat? Die is hier (en in de discussies van cim en mij [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]) in dezelfde mate aanwezig als mijn rationeel denkvermogen wanneer er 10 leuke meerderjarige meisjes zonder kleding voor me staan.

Ja maar zit hier nu 4.5 jaar en is me inmiddels wel duidelijk dat het volk hier niet van discussies houdt. Ongeacht of het inhoudelijk is of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter houd iedereen weer op met z'n gejammer en gaan we het over de serie hebben.

Toffe ep hoor (d) Vooral bij de Wall en tussen Tyrion en Varys (geweldig duo sowieso altijd). Mooie opbouw naar de rest van het seizoen. Deze ep vond i ktrouwens wel erg duister op momenten, lekker hoor.

En leuk om een bekende uti de boeken eindelijk weer te zien.

[spoiler=oude bekende]

Kevan. Dan stoppen ze hem er toch alsnog wel in denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S5E1]Wat vonden jullie van de flashback van Cersei?

[spoiler=S5E1]Erg goed, had eerst niet eens het idee dat het een flashback was en al helemaal niet van Cersei. Ik dacht dat dat andere meisje zal wel de kleinste van de Sand zusjes zijn ofzo, totdat ze over koningin en kinderen enzo begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S5E1]Wat vonden jullie van de flashback van Cersei?

[spoiler=S05E01]Wel een leuke toevoeging toch, nu snap je ook de angst van Cersei om haar kinderen zo erg te beschermen, ze gaan blijkbaar allemaal jong dood in de toekomst..

bewerkt door Mike-92
Link naar opmerking
Deel via andere websites