LosMerengues Geplaatst 11 juni 2014 Share Geplaatst 11 juni 2014 Ik vind Ser Allister trouwens echt iets hebben van Wilders. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 juni 2014 Share Geplaatst 12 juni 2014 Viel mij ook op indeedaad:p. Vind Samwell wel met de aflevering irritanter worden, net als dat meisje bij hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 juni 2014 Share Geplaatst 15 juni 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 juni 2014 Share Geplaatst 15 juni 2014 :r:r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 (bewerkt) [spoiler=banaan] Viel mij ook op indeedaad:p. Vind Samwell wel met de aflevering irritanter worden, net als dat meisje bij hem. Ik niet :P Lekker als persoon tegen de 'regeltjes' ingaan :) Ik vind het leuk :P 16 juni 2014 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 (bewerkt) [spoiler=ep10]Heerlijk dit. Exit Jojen, The Hound, Shae, Tywin. Arya gaat nu alleen maar meer badass worden denk ik, zal wel moeten wil ze het overleven. Op naar The Faceless Men (h) Overigens brengt dit wel een grote conclusie met zich mee voor House Lannister; Jaime en Cersei zijn nu openlijk aan het flikflooien. Als iemand daarachter komt, zal vrij snel de aanval op Tommen's positie als rechtmatige koning beginnen, en zal Stannis serieus aan steun winnen. Tyrion is nu erfgenaam van Casterly Rock maar is veroordeeld voor de moord op Joffrey en iedereen zal ook wel snappen dat de dood van Shae en Tywin en zijn ontsnapping ook met elkaar te maken hebben. 16 juni 2014 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 [spoiler=S04E10]Stannis (Y), daar verwacht ik veel van voor komend seizoen. Ik ben benieuwd wat hij zal gaan doen. Stannis Baratheon vs Roose Bolton wellicht komend seizoen? :< Ik ben er nog niet helemaal uit of ik blij ben met deze episode, maar het was in ieder geval schokkend. Dat dan weer wel heel zeker. Ik ben sowieso blij dat Tyrion nog leeft, maar baal dat Tywin dood is. Heerlijke badass die de serie verlaat. Wel echt respect voor Jaime en Varys dat ze Tyrion helpen en ook respect voor Tyrion dat hij eerst besluit om nog ff Shae en z'n vader te vermoorden voordat hij daadwerkelijk vertrekt, ben benieuwd wat voor rol hij nog kan spelen volgend seizoen. Gevecht Brienne vs The Hound erg vet, wat een lompe zoutzakken allebei zeg. Wel beetje jammer dat The Hound dood is opzich, weer een badass die het loodje legt. Wel cool dat Arya richting Braavos vertrekt. Kan ze vanuit daar mooi aan haar lijstje beginnen en half Westeros uitmoorden. Daenarys moet nu wel ff van haar luie gat gaan komen, in plaats daarvan sluit ze haar draken op. Ze moet gewoon lekker richting Westeros vertrekken en het daar tegen de zittende koning opnemen, wie het dan ook is. Beetje drakenvuur erbij en gaan met die banaan. Erg jammer dat haar storyline momenteel zo in een impasse zit, vond het 1 van de coolste en momenteel echt een van de minste. Brann trouwens erg cool hoor, als hij in Hodor zit is hij wel een beast. Benieuwd hoe die storyline zich verder zal ontwikkelen, ziet er tenminste naar uit dat daar nu eindelijk duidelijke ontwikkelingen gaan plaatsvinden. En ik hoop en verwacht ook wel dat er familie van Oberyn zijn intrede zal doen in seizoen 5 en dat kan ook alleen maar erg mans worden allemaal. Is het al bijna volgend jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 ZOOOO, Een seizoen lang rotzooi en nu beste aflevering ooit van GoT. :<:<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 [spoiler=S04E10]Heerlijk slot van het seizoen. Jon Snow sowieso een held, had niet gedacht dat Stannis met zo'n groot leger zou komen. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met de gevangen genomen 'wildlings'. Zal Snow Stannis gaan joinen? Ook sowieso erg benieuwd wat Stannis nu gaat doen, iig verwacht ik veel van hem en zijn leger in het komend seizoen. Vond het verhaal met Brann eigenlijk weer niet heel erg boeiend, sowieso is zijn verhaallijn in dit seizoen eigenlijk amper opgeschoten. Hij is nu dan op die plek aangekomen maar goh, om daar 10 afleveringen over te doen.. Sowieso dit stuk + die van Daenarys zijn echt saai, zit gewoon geen snelheid in. Daenarys heeft een groot leger + draakjes, wat doet ze? Draakjes opsluiten en verder chillen op haar lekkere kont. Laatste paar afleveringen praat ze eigenlijk alleen maar met die voormalig slaven. En die Nederlander (even z'n naam kwijt) zie je ook niet meer, die ging toch op een 'avontuur' voor haar? Arya natuurlijk weer heerlijk, komend seizoen zal ze enorm gaan vlammen. Dat kan toch niet anders. Toch raar trouwens dat je niets van haar ziet bij het huis van haar tante. Een ontmoeting met Sansa zat er gewoon in, beetje jammer. Maar van Arya kunnen we natuurlijk gaan verwachten dat ze gaat 'slachten' :< Ten slotte Jamie, fucking held. Zat er wel een beetje in dat hij Tyrion ging vrijlaten maar toch een mooie scene tussen beide karakter. Heerlijk ook dat Varys meehelpt met het ontsnappen en soort van beseft dat hij het beste toch maar kan mee gaan met die boot. Waar zullen ze heengaan? Ik had niet gedacht dat hij Tywin zou neerschieten, maar hij kon eigenlijk ook weinig anders doen. Sowieso dat Tyrion Shae afmaakt is meer dan terecht. Tyrion _O_ Zonde dat Tywin en the Hound dood zijn maar ja, all men must die. Wat mij betreft toch het beste seizoen tot nu toe, iedere aflevering eindigde met een heerlijk, spannend of sick slot. Nog een speciale ode aan 1 man, Oberyn _O_ De grootste held van GoT in de totale 4 seizoenen _O_ Moeten we nu echt weer een jaar wachten? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 BOEKENSPOILER [spoiler=boekenspoiler]Die conversatie tussen Jaime/Tyrion dat zijn eerste vrouw eigenlijk geen hoer was + over de ontrouw van Cersei niet in de serie opnemen is toch een blundertje hoor :S Verder had ik LSH stiekem verwacht als laatste scene maar dat houden ze blijkbaar voor volgend seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 [spoiler=10]gave ep weer, aantal belangrijke personen dood: jojen, eindelijk the hound, vind ik opzich wel jammer want die brienne vind ik ook maar niks tywin, had hiervan al per ongeluk een spoiler gelezen :( Stannis baaas En vond vooral dat stuk met Bran etc erg gaaf. Arya dus naar Braavos, wellicht dat het spel zich meer daar gaat afspelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 BOEKENSPOILER [spoiler=boekenspoiler]Die conversatie tussen Jaime/Tyrion dat zijn eerste vrouw eigenlijk geen hoer was + over de ontrouw van Cersei niet in de serie opnemen is toch een blundertje hoor :S Verder had ik LSH stiekem verwacht als laatste scene maar dat houden ze blijkbaar voor volgend seizoen [spoiler=BOEK] Echt heel zonde idd, nu gaan ze goed uit elkaar, terwijl ze in het boek toch nog 'ruzie' krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 [spoiler=10/vraag] Iemand die weet waarom Tyrion zijn killing streak niet verder zette? Hij had gewoon Naar Cersei moeten gaan, zij wil hem nog het meest van al dood, lekker wraak nemen. Of heeft hij een reden om dat niet te doen die ik gemist heb in één van de afleveringen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 [spoiler=10/vraag] Iemand die weet waarom Tyrion zijn killing streak niet verder zette? Hij had gewoon Naar Cersei moeten gaan, zij wil hem nog het meest van al dood, lekker wraak nemen. Of heeft hij een reden om dat niet te doen die ik gemist heb in één van de afleveringen? [spoiler=10]Op zijn weg naar Varys kwam hij Shae en Tywin tegen. Hij kan moeilijk ook nog naar Cersei zoeken want dan heeft hij een grote kans ontdekt te worden. Dat is denk ik de reden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 [spoiler=ep10]Heerlijk dit. Exit Jojen, The Hound, Shae, Tywin. Arya gaat nu alleen maar meer badass worden denk ik, zal wel moeten wil ze het overleven. Op naar The Faceless Men (h) Overigens brengt dit wel een grote conclusie met zich mee voor House Lannister; Jaime en Cersei zijn nu openlijk aan het flikflooien. Als iemand daarachter komt, zal vrij snel de aanval op Tommen's positie als rechtmatige koning beginnen, en zal Stannis serieus aan steun winnen. Tyrion is nu erfgenaam van Casterly Rock maar is veroordeeld voor de moord op Joffrey en iedereen zal ook wel snappen dat de dood van Shae en Tywin en zijn ontsnapping ook met elkaar te maken hebben. [spoiler=10]Faceless men, daar kijk ik nu al naar uit. Vond die Jaqen toen ook een geweldig karakter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 (bewerkt) Mooi slot, goed seizoen. [spoiler=s04e10]Het wordt nu wel erg interessant in King's Landing nu Tywin van het toneel verdwijnt. Cersei v Margaery, altijd leuk ;c 16 juni 2014 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 Deze ep _O_ [spoiler=S10] Stannis _O_ Tyrion _O_ Children of the Forest _O_ Arya _O_ Varys _O_ Jaime _O_ Valar Morghulis (d) The Hound :( Shae ;e Tywin :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 Prima samengevat ja. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; Minstens twee _O_ voor Stannis! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 Ja sowieso. (H) En [tekst]The Hound dood is pas zeker als je hem zo ziet of als je er van hoort lijkt me. [/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 BOEKENSPOILER [spoiler=boekenspoiler]Die conversatie tussen Jaime/Tyrion dat zijn eerste vrouw eigenlijk geen hoer was + over de ontrouw van Cersei niet in de serie opnemen is toch een blundertje hoor :S Verder had ik LSH stiekem verwacht als laatste scene maar dat houden ze blijkbaar voor volgend seizoen [spoiler=boek]De Kettlebacks zitten natuurlijk (nog) niet in de serie en verder blijkt niet uit de serie dat ze het met andere mannen dan Jaime doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 (bewerkt) [spoiler=boek]De Kettlebacks zitten natuurlijk (nog) niet in de serie en verder blijkt niet uit de serie dat ze het met andere mannen dan Jaime doet Je vergeet [spoiler=hoi]Lancel 16 juni 2014 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 Zou je even gewoon willen spoileren bvd Justin, wou t niet eens lezen maar mijn muis ging er per ongeluk overheen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 Ik ga me maar eens wagen aan een volledige recap en daar vanavond mee beginnen. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 Zou je even gewoon willen spoileren bvd Justin, wou t niet eens lezen maar mijn muis ging er per ongeluk overheen :) Okej. Maar dat is geen spoiler he, dat is in seizoen twee gebeurd. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten