Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Gevalletje what the fuck did I just see met zo'n einde. Maar goed, er wordt duidelijk naar een climax toegewerkt.

Dat gevoel had ik alleen het gehele eerste seizoen ook al... wordt toch echt tijd dat er iets groots gaat gebeuren nu!! En die draken moeten ook eens snel gaan groeien!!! (heb episode 4 trouwens nog niet gezien)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Geoffrey echt geniaal. Hoe een jong ventje het voor elkaar krijgt dat miljoenen mensen hem haten. Dat ventje zet echt een uitmuntende rol weg hoor potverdorie. Ik haat hem ook natuurlijk. Maar stiekem denk ik af en toe: wow.

Vind ik heel erg mee vallen. Hij, en eigenlijk alle Lannisters behalve Tyrion, is gewoon gecast om te haten. Heel veel 'bad-guys' uit de serie zijn vooral gecast om dat ze zo'n heerlijke foute uitstraling hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elk personage van de Lannisters heeft zo zijn goede en slechte kanten, al neigt het totaal wel iets meer naar het tweede. Behalve Joffrey. Die knul is niet echt een bad-guy, hij is gewoon een verwend, dom joch dat denk dat hij alles mag nu hij koning is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die laatste scene had voor mij niet gehoeven :cab:

Van mij wel :) Zou tijd worden dat er eens iets gaat gebeuren want seizoen 2 valt tot nu toe enorm tegen!! Al die tieten en konten van die lelijke wijven zit ik al helemaal niet op te wachten, als er dan toch naakt moet zijn was het einde van seizoen 1 een stuk leuker om te zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het nog steeds geweldig. Alleen ben ik wel bang dat 10 eps voor een boek gewoon te weinig is. Nu moeten ze 5, 6 verhaallijnen in een uurtje proppen. Maar nog, elke maandag een uur lang puur genieten hoor.

En die Joffrey, pure haat voor hem ja, maar dat jochie speelt echt heel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben begonnen met de serie. Aflevering 1-5 van seizoen 1 gezien. Nu bezig met 6. Wat een verschrikkelijk lekkere serie dit.

EDIT: Klaar met seizoen 1. Ik vind Daenerys Targaryen en Tyrion Lannister de tofste characters om naar te kijken.

bewerkt door Alessandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites