Justin Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Net episode 4 gezien wtf dat einde. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Seizoen komt maar langzaam op gang ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Gevalletje what the fuck did I just see met zo'n einde. Maar goed, er wordt duidelijk naar een climax toegewerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 dafuq dat einde inderdaad.d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Haha raar einde, hopen dat het snel loskomt, laatste paar afleveringen lijkt het alsof het op 1 moment helemaal los gaat barsten met oorlogen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Tyrion weer like a baws :D En wtf momentje bij dat einde idd. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Gevalletje what the fuck did I just see met zo'n einde. Maar goed, er wordt duidelijk naar een climax toegewerkt. Dat gevoel had ik alleen het gehele eerste seizoen ook al... wordt toch echt tijd dat er iets groots gaat gebeuren nu!! En die draken moeten ook eens snel gaan groeien!!! (heb episode 4 trouwens nog niet gezien) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Wel een mooie stad trouwens dat Qarth. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Die laatste scene had voor mij niet gehoeven :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Om d'r van maar even een discussie tegenaan te gooien, wat is jullie top 5 favoriete personages? Wel leuk om te weten imo. Tyrion Catelyn Stark Ser Jorah Bronn Daenerys Wanneer gaat er echt iets gebeuren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Ok, dat einde was gewoon bizar. En Geoffrey moet gewoon even heel snel dood ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Ik vind Geoffrey echt geniaal. Hoe een jong ventje het voor elkaar krijgt dat miljoenen mensen hem haten. Dat ventje zet echt een uitmuntende rol weg hoor potverdorie. Ik haat hem ook natuurlijk. Maar stiekem denk ik af en toe: wow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Ik vind Geoffrey echt geniaal. Hoe een jong ventje het voor elkaar krijgt dat miljoenen mensen hem haten. Dat ventje zet echt een uitmuntende rol weg hoor potverdorie. Ik haat hem ook natuurlijk. Maar stiekem denk ik af en toe: wow. Vind ik heel erg mee vallen. Hij, en eigenlijk alle Lannisters behalve Tyrion, is gewoon gecast om te haten. Heel veel 'bad-guys' uit de serie zijn vooral gecast om dat ze zo'n heerlijke foute uitstraling hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Dan verschillen we van mening ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Het is Joffrey trouwens, niet Geoffrey. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Elk personage van de Lannisters heeft zo zijn goede en slechte kanten, al neigt het totaal wel iets meer naar het tweede. Behalve Joffrey. Die knul is niet echt een bad-guy, hij is gewoon een verwend, dom joch dat denk dat hij alles mag nu hij koning is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 De goodguygreg kant van Jaime Lannister heb ik anders ook nog niet ontdekt. ;c Cercei vind ik eigenlijk zo heel slecht nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Cersei is tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Cercei is een slang man :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Die Cersei vind ik ook zo'n kutwijf ;e Wincest for the win bij haar. :cab: Alleen Tyrion is een baas, verder niemand bij die Lannisters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 @Ozan, helemaal mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Die laatste scene had voor mij niet gehoeven :cab: Van mij wel :) Zou tijd worden dat er eens iets gaat gebeuren want seizoen 2 valt tot nu toe enorm tegen!! Al die tieten en konten van die lelijke wijven zit ik al helemaal niet op te wachten, als er dan toch naakt moet zijn was het einde van seizoen 1 een stuk leuker om te zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Ik vind het nog steeds geweldig. Alleen ben ik wel bang dat 10 eps voor een boek gewoon te weinig is. Nu moeten ze 5, 6 verhaallijnen in een uurtje proppen. Maar nog, elke maandag een uur lang puur genieten hoor. En die Joffrey, pure haat voor hem ja, maar dat jochie speelt echt heel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 april 2012 Share Geplaatst 25 april 2012 Trouwens Tyrion en Bronn zijn echt bazig samen. Wat een heerlijk duo zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 25 april 2012 Share Geplaatst 25 april 2012 (bewerkt) Ik ben begonnen met de serie. Aflevering 1-5 van seizoen 1 gezien. Nu bezig met 6. Wat een verschrikkelijk lekkere serie dit. EDIT: Klaar met seizoen 1. Ik vind Daenerys Targaryen en Tyrion Lannister de tofste characters om naar te kijken. 25 april 2012 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten