Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Stoeltjes zouden handig zijn ja. Als uitsupporter wordt je natuurlijk ruim voor aanvang van de wedstrijd in dat uitvak gegooid, en moet je vaak ook na afloop nog een hele tijd wachten voordat je weg kunt. Dan zijn stoeltjes wel handig, net als in de rust idd. Ben er zelf niet geweest zaterdag, maar hoorde van mensen die wel geweest zijn dat het zicht op het veld vanuit het uitvak ook slecht was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stoeltjes zouden handig zijn ja. Als uitsupporter wordt je natuurlijk ruim voor aanvang van de wedstrijd in dat uitvak gegooid, en moet je vaak ook na afloop nog een hele tijd wachten voordat je weg kunt. Dan zijn stoeltjes wel handig, net als in de rust idd. Ben er zelf niet geweest zaterdag, maar hoorde van mensen die wel geweest zijn dat het zicht op het veld vanuit het uitvak ook slecht was.

Jaa dat dak lijkt, iig op tv, ook aardig laag te zitten. Inderdaad, wij waren een uur en driekwartier te vroeg in Rotterdam vorig seizoen, nou lekker als je dan die tijd ook eens moet staan :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik inderdaad ook gehoord, wij moesten er vorige week zelf ook doorheen toen we naar Utrecht gingen en toen vond ik het persoonlijk nog wel meevallen, maar ze hadden nog wat aangepast. Daarom zou het wel minder zijn. Als het goed is kregen de supporters van Ado nog €10,- terug van Kowet omdat ze hadden geklaagd dat ze maar de helft konden zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jansen dus 6 tot 9 maanden eruit. Kut nieuws natuurlijk, erg zonde, vond hem de laatste tijd goed spelen. Ben benieuwd of er nu alsnog een nieuwe middenvelder komt.

Wedstrijd tegen NAC niet gezien, voor het eerst sinds een paar jaar een wedstrijd van ADO gemist. Heb wel dat live verslag van FCUpdate erbij gehouden, kon ik niet laten. Die laatste minuut was niet goed voor mijn hart, maar uiteindelijk gelukkig nog de drie punten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites