Toornstra Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Je speelt in de Eredivisie he. Dit is veel en dan ook veel te mager. Oké Eagles spelen er net, maar dan nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Je komt toch voor het voetbal, niet voor de luxe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Sowieso zonde dat het uitvak bij de Eagles is verplaatst. Vind sowieso stoeltjes een pre in het uitvak, wel even lekker om te zitten in de rust of voor de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 12 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2013 Stoeltjes zouden handig zijn ja. Als uitsupporter wordt je natuurlijk ruim voor aanvang van de wedstrijd in dat uitvak gegooid, en moet je vaak ook na afloop nog een hele tijd wachten voordat je weg kunt. Dan zijn stoeltjes wel handig, net als in de rust idd. Ben er zelf niet geweest zaterdag, maar hoorde van mensen die wel geweest zijn dat het zicht op het veld vanuit het uitvak ook slecht was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Stoeltjes zouden handig zijn ja. Als uitsupporter wordt je natuurlijk ruim voor aanvang van de wedstrijd in dat uitvak gegooid, en moet je vaak ook na afloop nog een hele tijd wachten voordat je weg kunt. Dan zijn stoeltjes wel handig, net als in de rust idd. Ben er zelf niet geweest zaterdag, maar hoorde van mensen die wel geweest zijn dat het zicht op het veld vanuit het uitvak ook slecht was. Jaa dat dak lijkt, iig op tv, ook aardig laag te zitten. Inderdaad, wij waren een uur en driekwartier te vroeg in Rotterdam vorig seizoen, nou lekker als je dan die tijd ook eens moet staan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Stoeltjes zouden handig zijn ja. Als uitsupporter wordt je natuurlijk ruim voor aanvang van de wedstrijd in dat uitvak gegooid, en moet je vaak ook na afloop nog een hele tijd wachten voordat je weg kunt. Dan zijn stoeltjes wel handig, net als in de rust idd. Ben er zelf niet geweest zaterdag, maar hoorde van mensen die wel geweest zijn dat het zicht op het veld vanuit het uitvak ook slecht was. Heb ik inderdaad ook gehoord, wij moesten er vorige week zelf ook doorheen toen we naar Utrecht gingen en toen vond ik het persoonlijk nog wel meevallen, maar ze hadden nog wat aangepast. Daarom zou het wel minder zijn. Als het goed is kregen de supporters van Ado nog €10,- terug van Kowet omdat ze hadden geklaagd dat ze maar de helft konden zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Wie is die Kowet? Doet me denken aan eens Turks/Marokkaans scheldwoord huhu. De trainer ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Verbastering van Go Ahead denk ik? Of maak je een grapje.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Ik? Ik heb serieus geen idee wie die Kowet is? Of wat het is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Go Ahead ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Wie is die Kowet? Doet me denken aan eens Turks/Marokkaans scheldwoord huhu. De trainer ofzo? Kowet (Go Ahead), is zoals wij onze ploeg noemen. Zij willen de supporters van Ado dus € 10,- terug betalen voor het slechte zicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Illias Bel Hasani gespot op het Zuiderpark vandaag! Een transfer lijkt aanstaande! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 13 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2013 ADO Den Haag Las het ook ja, leuke speler voor ons :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Kowet (Go Ahead), is zoals wij onze ploeg noemen. Zij willen de supporters van Ado dus € 10,- terug betalen voor het slechte zicht. Oh, ja sorry, was net als verbastering bedoelt, maar ik wist het echt niet :$. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Bel Hassani is echt een heerlijke speler als hij zin heeft, maar heeft Sparta ook al genoeg in de steek gelaten op belangrijke momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Broertje van Cabral dus? Ik zag die Cabral laatst weer schieten trouwens. Manmanman wat een vent is dat. Vind het heel jammer dat ADO hem gehaald heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 14 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2013 Lijkt vooralsnog een beetje hetzelfde type als Chery inderdaad. Maar goed, we zijn pas 2 wedstrijden ver, te vroeg om te oordelen. Als Bel Hassani komt verwacht ik trouwens dat ie vanaf het middenveld gaat spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Illias Bel Hasani gespot op het Zuiderpark vandaag! Een transfer lijkt aanstaande! Dat is wel een goede speler, zou ik ook graag bij ons zien. Goede buitenspeler met een zeer goede actie in huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 15 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2013 Zuiverloon is binnen, eindelijk een verdediger erbij :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Inderdaad, wou 't net ook gaan posten. Zuiverloon erbij, geweldige versterking natuurlijk. Ook nog gratis. Lekkah hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 15 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2013 Streep door de transfer van Bel Hassani, kon het niet eens worden met ADO over zijn salaris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Jansen met brancard van het veld :/ zag er niet goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Wat kan ik toch genieten van Holla. Heerlijke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Afgelopen. 1-2 overwinning. Terecht. Wel beetje gelukkig met de fout van Swerts, maar dat vind ik niet erg. :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 19 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2013 Jansen dus 6 tot 9 maanden eruit. Kut nieuws natuurlijk, erg zonde, vond hem de laatste tijd goed spelen. Ben benieuwd of er nu alsnog een nieuwe middenvelder komt. Wedstrijd tegen NAC niet gezien, voor het eerst sinds een paar jaar een wedstrijd van ADO gemist. Heb wel dat live verslag van FCUpdate erbij gehouden, kon ik niet laten. Die laatste minuut was niet goed voor mijn hart, maar uiteindelijk gelukkig nog de drie punten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten