Dr. Bibber Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Haha die vrouw met die baard, wtf is dat nou weer? Iets te veel aan de hormonen gezeten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Publiek werd gek zeg tijdens Oostenrijkn polen beter nummer dan verwacht. Noorwegen nogsteeds de favoriet voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Vrolijk nummertje van Wit Rusland :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Wat een afschuwelijk nummer dit zeg, die heeft duidelijk een Skopje onder haar kont nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 ik vond Nederland best wel goed dinsdag, als Belg zijnde. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Israël, Noorwegen, Finland, Ierland, Slovenië, Zwitserland, Roemenië, Macedonië, Oostenrijk en Malta denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Roemenië behoort bij de topfavorieten denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Hoop niet dat die Oostenrijker wint om een statement die zij/hij wil maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Die freakshows gaan altijd door puur omdat ze freakshows zijn he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Oostenrijk. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Geen Israel in de finale :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 De organisatie is iig niet op de hand van die Oostenrijkse. Presentatrice geeft volledige aandacht, spanning opgebouwd en dan twee presentators die enthousiast worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Geen Israël? Hahahaha, wat een onzin. En die Oostenrijkse wel uiteraard. Nuff said. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Voor de 2e halve finale denk ik Israel, Noorwegen, Oostenrijk, Finland, Ierland, Belarus, Macedonië, Griekenland, Slovenië en Roemenië door naar de finale. Kijken of ik er beetje kijk op heb ;c Toch 7/10 Had Ierland na optreden ook niet meer verwacht eigenlijk. Favoriet lijkt me toch Oostenrijk te worden. Gunfactor enzzooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 We staan op 1 bij de bookies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 We staan op 1 bij de bookies. Verschilt per bookie geloof ik. Bij unibet nog altijd 2e (hoewel dat mijn inziens nog altijd veeeeeeel te hoog is) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Dat Israël niet doorgaat is echt triest... Diep triest. Echt veel landen die gewoon minder waren vandaag als pakweg Slovenië, Wit-Rusland, Zwitserland enz. enz. Hopen nu dat Nederland als laatste aan de beurt is in de finale :P Ook al vind ik het niet het beste nummer, ze mogen van mij best winnen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Toch 7/10 Had Ierland na optreden ook niet meer verwacht eigenlijk. Favoriet lijkt me toch Oostenrijk te worden. Gunfactor enzzooo haha, als je bedenkt dat er 10 van de 15 doorgaan is 7 op 10 bijna de slechtste score die je kan halen op 6 en 5 na. maar het is natuurlijk moeilijk te voorspellen. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Of dat Polen doorgaat. Geil wijf hoor, zou dr zeker doen, maar dat nummer was echt drama en een pure imitatie van Iggy Azalea en al die troep, van die female rappers die meer op aesthetics uitgaan dan van muzikale kwaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Belangrijkste: is Litouwen door? Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 nee [MENTION=13501]Viktor[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 :( Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Polen idem, blind gestemd op die lekkere wijven. Niet serieus te nemen dit. En dan Israël er gewoon uit he, ongelooflijk. Oostenrijk werd ook veruit het meeste aandacht aan besteed vanavond, zou me niet verbazen dat ze zaterdag ook winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Maak je niet druk, ik ben haar al aan het troosten. Komt helemaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Haha, die gay op Nederland 1. :r Mongool. Loopt even te geilen op Waylon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten