Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Wedkantoren zeggen nu dat Oekraïne gaat winnen (18% kans). Die kans acht ik echter wel groter want het is eenzelfde soort nummer als 2022 (toen ze ook wonnen)

België is sinds de bekendmaking van het nummer flink gestegen bij de wedkantoren. Ze staan nu 5e (5% kans)

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Christian.:

We gaan dat songfestivalletje echt lachend winnen. Instant banger. 

Jammer genoeg zijn er heel veel van dit soort nummers dit jaar. Kroatië, Estland, Finland, Zwitserland en Nederland. 

Eerlijk gezegd gaan we lachend ten onder, mits de staging goed is.. 

6 uur geleden zei Dansmeister:

Dit is zo’n banger. Intro super goed(beetje Scooter vibes), iedereen in de zaal kent dat Euro papa deuntje en die man kan bizar performen. Wordt een feestje dit. NL top 3 hoor.

Ook voor jou. Dit wordt absoluut geen top 3, mits de staging goed is. Kroatië (en in mindere maten Estland en Zwitserland) doen ongeveer hetzelfde en zijn naar mijn mening (en volgens de bookies) gewoon beter jammer genoeg :(

Mijn eerlijke mening: veel te veilig en voor dit genre vrij normaaltjes en saai. Alleen de laatste 30 seconden (het New Kids Paul Elstak stuk) was echt goed. Als het hele nummer zo was dan zou het naar mijn mening beter aansluiten. 

Maar goed, de staging zal wel goed zijn want ik hoor dat hij daar echt de koning in is. Laten we hopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Badmuts:

Ook voor jou. Dit wordt absoluut geen top 3, mits de staging goed is. Kroatië (en in mindere maten Estland en Zwitserland) doen ongeveer hetzelfde en zijn naar mijn mening (en volgens de bookies) gewoon beter jammer genoeg :(

Deze man moet het van staging hebben. Wordt een banger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Dansmeister:

Deze man moet het van staging hebben. Wordt een banger.

Mochten S10, Donnie en Tim Haars (alle 3 in de video te zien) als backups op het podium staan en gaan hakken dan wordt het zeker een banger. Ik ben wel benieuwd. 

Zit nu wel serieus te overwegen om naar Eurovision in concert te gaan om zijn staging te zien... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites