Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 België beter dan de vorige keer, maar blijft wat geknepen en de staging is nog steeds wat magertjes. Wel wat jurypunten, maar televotes kan weleens drama worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 2 minuten geleden zei aron24: Het is anders, dat ben ik met je eens, maar anders is niet hetzelfde als bijzonder. Dat is dan je eigen interpretatie. Als iets sterk afwijkt (in deze context in genre) van de geldende norm kan je iets prima bijzonder noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 (bewerkt) Aii, Griekenland wat minder dan tijdens de halve finale. Vond ik een goede outsider, maar nu niet meer. 14 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Paar keer ernaast. Raar, tot nog toe juist heel goed vocaal geweest, de Griekse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Paar keer ernaast. Raar, tot nog toe juist heel goed vocaal geweest, de Griekse. Het zou ook wel met de zenuwen te maken hebben gehad. Echter, voor Griekenland misschien wel het geluk dat de jury gisteren al de beoordelingen heeft gedaan (en ik gok dat Griekenland daar het grote deel van de punten haalt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 IJsland weer mooi, nu even kakken want weinig muzikale shitshow Moldavië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Moet bij deze zanger meteen denken aan die van 'pretty fly for a wise guy' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Hey ho, let’s go Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Moldavië zouden ze nou eens wat sympathy votes moeten geven. Geniaal dit! Hou van deze vrolijkheid (één zo'n nummer ertussen is wel meer dan genoeg overigens). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 (bewerkt) Eigenlijk een best sterke finale. Veel nummers die gewoon een voldoende scoren. Typ ik nu Moldavië is, maar hierna ook nog een reeks sterke uitdagers. Vind niet dat Moldavië hoog moet eindigen, maar voor de afwisseling wel even fijn. Net zoals goede optredens op Lowlands bekijken om vervolgens nog even een feestje te vieren bij Kees van Hondt. 14 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Moldavië zouden ze nou eens wat sympathy votes moeten geven. Geniaal dit! Hou van deze vrolijkheid (één zo'n nummer ertussen is wel meer dan genoeg overigens). Haha ik vind dit ook prachtig hoor. Even wat minder serieus en lekker vrolijk. Mooi man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei Chiemel: Eigenlijk een best sterke finale. Veel nummers die gewoon een voldoende scoren. Typ ik nu Moldavië is, maar hierna ook nog een reeks sterke uitdagers. Straks krijg je met Australië - UK - Polen een battle aan vocaal geweldige zangers. En dan performance art en de beste lyrics van het jaar van Servië. Heerlijke volgorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Hmm, Zweden ook al ietsjes minder dan bij de halve finale. Nog steeds wel sterk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Zweden sterk hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Zweden nog irritanter dan tijdens de halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Zweden zoals je het verwacht van Zweden eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei Chiemel: Hmm, Zweden ook al ietsjes minder dan bij de halve finale. Nog steeds wel sterk hoor. Ik vond het vocaal juist sterker. Extra hoge noot erbij ook. Wat vond je minder? De act is na twee keer wel weer wat erg gelikt, maar dat is Zweden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Nu komt de beste zanger van de avond hoppa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Die trappen doen me denken aan Harry Potter dat ze heen en weer bewegen. Vocaal kan hij wel wat, maar ik vind niet dat Australië hier bij hoort... 0 points van mij dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Socrates: Ik vond het vocaal juist sterker. Extra hoge noot erbij ook. Wat vond je minder? De act is na twee keer wel weer wat erg gelikt, maar dat is Zweden. Eerste deel leek ze soms wat buiten adem ofzo. Nog steeds erg sterk hoor. Zo'n rauw randje vind ik wel erg sexy hoor. Australië sterk gezongen, maar kan weinig met het nummer ofzo. 14 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Zojuist zei Bogatyr: Nu komt de beste zanger van de avond hoppa. Je krijgt drie goede stemmen achter elkaar, als het goed is. Die volgorde is dan ook wel prettig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Wauw, wat een stem jongens, wat een stem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Hoeveel nummers heeft die Laura Pussini nu al gezongen deze week? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 4 minuten geleden zei Socrates: Wauw, wat een stem jongens, wat een stem. Mocht Australië winnen, wordt het dan ook daar gehouden en zitten we dan al bij het ontbijt achter de tv? Of blijft het dan gewoon in Europa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Pfff Wow Engeland.. zo hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten