Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Die defecte zwarte zon verneukt z'n hele staging (Estland), ook tragisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 3 minuten geleden zei Socrates: Die defecte zwarte zon verneukt z'n hele staging (Estland), ook tragisch. Ik heb ff gemist wat er met die zwarte zon in is. Wat is daar nou mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Die defecte zwarte zon verneukt z'n hele staging (Estland), ook tragisch. Nummer heeft potentie, maar vond hem uiteindelijk niet heel sterk. Welke nummers moet ik volgens jou terugkijken die vóór Ierland waren? Je zit qua eurovision wel een beetje in dezelfde smaakhoek geloof ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 5 minuten geleden zei Chiemel: Nummer heeft potentie, maar vond hem uiteindelijk niet heel sterk. Welke nummers moet ik volgens jou terugkijken die vóór Ierland waren? Je zit qua eurovision wel een beetje in dezelfde smaakhoek geloof ik Servië, Australië. San Marino als je dronken bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Nope nope. Stucwerk komt hier naar beneden. Klotenummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 (bewerkt) Polen is wel okéetjes, maar zo'n nummer waarbij je denkt dat je die al eerder hebt gehoord / gejat is. 12 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Zojuist zei Chiemel: Polen is wel okéetjes, maar zo'n nummer waarbij je denkt dat je die al eerder hebt gehoord / gejat is. Al gezegd, maar deed bij denken aan Arcade van Duncan Laurence. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 4 minuten geleden zei 007mark: Al gezegd, maar deed bij denken aan Arcade van Duncan Laurence. Waterthema en hoge noten, muzikaal niet echt imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 België weer eens met een goedkope staging. Ziet er niet uit. Nummertje ook een beetje te hoog voor hem op momenten. Dit gaat denk ik niet door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Mwah, vond het nog wel redelijk. Zweden heeft ook wel wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Zweden niet slecht, maar om de een of andere reden vond ik het irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Kom thuis, zit mijn huisgenoot het te kijken. Zegt ie: Vond San Marino en Montenegro wel tof. Begin serieus te denken dat hij een gehoorbeschadiging heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Zojuist zei 007mark: Kom thuis, zit mijn huisgenoot het te kijken. Zegt ie: Vond San Marino en Montenegro wel tof. Begin serieus te denken dat hij een gehoorbeschadiging heeft. Niet alleen een gehoorbeschadiging. Visueel is er ook iets niet helemaal in orde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Zojuist zei 007mark: Kom thuis, zit mijn huisgenoot het te kijken. Zegt ie: Vond San Marino en Montenegro wel tof. Begin serieus te denken dat hij een gehoorbeschadiging heeft. Montenegro zong wel goed hoor. San Marino totaal niet inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Zweden Deze inzending heeft alles; een enorm krachtig popliedje, een fantastische zangeres met een fabelachtig kraakje op haar stem en een goede act. Beste inzending die ik in jaren op Eurovision heb gezien. Elke andere winnaar dan Zweden is in mijn ogen onterecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 7 minuten geleden zei Socrates: Montenegro zong wel goed hoor. San Marino totaal niet inderdaad. Excuus, hij zei Noord Macedonië. Niet Montenegro. Onbegrijpelijk Zweden met kop en schouders erbovenuit. Verder enkel Belgie en Polen wst van mij echt door mag. Rest interesseert mij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 10 minuten geleden zei Grote Ree: Zweden Deze inzending heeft alles; een enorm krachtig popliedje, een fantastische zangeres met een fabelachtig kraakje op haar stem en een goede act. Beste inzending die ik in jaren op Eurovision heb gezien. Elke andere winnaar dan Zweden is in mijn ogen onterecht. Ik zag het aan je cijfers ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Voor mij: 1. Servië 2. Australië 3. Estland/Polen/Zweden 18. San Marino Voorspelling: Zweden, Polen, Australië, Azerbaijan, Tsjechië, Estland, Finland, Servië, San Marino, Ierland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Mijn keuzes voor deze halve finale op volgorde; Zweden, Polen, Azerbaijan, Tsjechië, Estland, België, Servië, Finland, Cyprus, Noord-Macedonië. Israël zou van mij ook nog mogen i.p.v. Noord-Macedonië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 4 minuten geleden zei Socrates: Voor mij: 1. Servië 2. Australië 3. Estland/Polen/Zweden 18. San Marino Voorspelling: Zweden, Polen, Australië, Azerbaijan, Tsjechië, Estland, Finland, Servië, San Marino, Ierland. Kan me hier op zich wel in vinden. Zweden vond ik wel de absolute nummer 1. Ierland schat ik zeker niet zo hoog in. Dan eerder Montenegro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 1 minuut geleden zei Chiemel: Kan me hier op zich wel in vinden. Zweden vond ik wel de absolute nummer 1. Ierland schat ik zeker niet zo hoog in. Dan eerder Montenegro Hm, denk niet dat daar veel mensen op stemmen. Maar Ierland was mijn twijfelgeval. Twijfelde vooral tussen Ierland en Roemenië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Jammer trouwens dat Cyprus live zo matig was, vind de vibe in dat nummer wel chill namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Achteraf had ik UK wel punten moeten geven in ons Eurovision 'spel'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Zweden, Australië, België, Finland, Polen, Israël, Estland, Tsjechië, Montenegro en Cyprus verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 (bewerkt) Spotify-voorspelling: 1. Italy - Mahmood and Blanco - 'Brividi' - 2,326,722 streams (-) 2. Netherlands - S10 - 'De diepte' - 1,308,510 (-) 3. Sweden - Cornelia Jakobs - 'Hold Me Closer' - 1216,451 (-) Italië staat overal hoog, maar ik vind die gasten helemaal niet fijn samen zingen en vind het een rommelig nummer 12 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten