JanVertonghen Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Haha, volgend jaar sturen we Bassie, die doet het vast beter. Of Koos Alberts, Frans Bauer of Marianne Weber? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik hoop dat de uitslag straks gepost wordt. Want er zaten een paar verrassing bij zeg. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Wel een mooi nummer van die Azeri's. Terecht gewonnen! Maar Denemarken vond ik persoonlijk een mooier nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 [YOUTUBE]aGVZktHLZhk[/YOUTUBE] Sorry, maar deze is best baas :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Beter sturen we volgend jaar dit clipje in: http://www.youtube.com/watch?v=pDgEKSB91BQ Geen optreden, gewoon alleen dit filmpje laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Nja, of je stuurt iemand als Armin van Buren. Als 's werelds beste DJ niet kan winnen dan weet ik het ook niet meer. Dat gezang is toch bij 9 op de 10 landen niet goed. Of Racoon, hebben goede nummers en dan heb je ook niet dat gekloot dat je het weer moet vertalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik vind Ali B ook wel een leuke optie om te sturen. Die leipe mocro flavourrr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Nederland schijnt laatste in de halve finale te zijn geworden (Y) België 11e.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 [YOUTUBE]aGVZktHLZhk[/YOUTUBE] Sorry, maar deze is best baas :oops: Eens! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2011 Nja, of je stuurt iemand als Armin van Buren. Als 's werelds beste DJ niet kan winnen dan weet ik het ook niet meer. Dat gezang is toch bij 9 op de 10 landen niet goed. Blue was vandaag ook gewoon kansloos. Zoals ik al zei. Murda Turk. Gegarandeerd 12 uit Turkije, Azerbaidjan, Bosnie en Duitsland. Belgie, Frankrijk en VK, zullen ook ongeveer 10 punten geven. De rest zal ook wat geven, aangezien ze zien dat hier wel sprake is van multiculturele samenleveing @Kingnigel; gefrustreerd jongen?:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Nederland schijnt laatste in de halve finale te zijn geworden (Y) België 11e.. :D:D:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Nja, of je stuurt iemand als Armin van Buren. Als 's werelds beste DJ niet kan winnen dan weet ik het ook niet meer. Dat gezang is toch bij 9 op de 10 landen niet goed. Of Racoon, hebben goede nummers en dan heb je ook niet dat gekloot dat je het weer moet vertalen. Of Amrin van Buuren ft. iemand. Esmee Denters ofzo. De mogelijkheden zijn eindeloos alleen er wordt jamme rgenoeg nooit wat mee gedaan en dat krijg je dit soort onzin. Nu is het pure geldverspilling en gewoon beschamend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Als sommige landen niet van die misgunners waren (lees: Kroatie en Turkije) dan hadden we sowieso gewonnen. Swiss gaf gewoon 12 punten, vond ik wel tof van ze. Maar ja wat wil je als er in één van je liedjes: 'Mijn leven is Zwitserland' heet ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Vooral België elfde! _O_ Een paar stemmen meer en we hadden de finale gehaald en dan hadden we zwaar gewonnen! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ja maar veel van die artiesten willen ook niet he. Ze zeiden vandaag ook al dat Within Temptation niet zelf wil optreden, ze wilden eventueel wel het nummer schrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Als sommige landen niet van die misgunners waren (lees: Kroatie en Turkije) dan hadden we sowieso gewonnen. Swiss gaf gewoon 12 punten, vond ik wel tof van ze. Maar ja wat wil je als er in één van je liedjes: 'Mijn leven is Zwitserland' heet ;e Turkije gaf 8 of 10 punten hoor volgens mij. 12 punten gaan altijd naar Azerbeidzjan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ja maar veel van die artiesten willen ook niet he. Ze zeiden vandaag ook al dat Within Temptation niet zelf wil optreden, ze wilden eventueel wel het nummer schrijven. ah gatver geen emoshit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Onbegrijpelijk hoe men zich hier zo druk over kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Als sommige landen niet van die misgunners waren (lees: Kroatie en Turkije) dan hadden we sowieso gewonnen. Swiss gaf gewoon 12 punten, vond ik wel tof van ze. Maar ja wat wil je als er in één van je liedjes: 'Mijn leven is Zwitserland' heet ;e Sowieso gewonnen?? Man, jullie bleven halverwege steken op 125 punten, niemand stemde meer op jullie. ;e En uiteindelijk winnen die Azeri's met 100 meer dan jullie... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2011 Als sommige landen niet van die misgunners waren (lees: Kroatie en Turkije) dan hadden we sowieso gewonnen. Swiss gaf gewoon 12 punten, vond ik wel tof van ze. Maar ja wat wil je als er in één van je liedjes: 'Mijn leven is Zwitserland' heet ;e De banden met Azerbeidzjan zijn veel beter/belangrijker dan met Bosnie he;) En zeg eerlijk Azerbeidzjan was vandaag gewoon nummer 1. Kingnigel; hoeveel buurlanden van Azerbeidzjan deden er vandaag mee? Misschien volgend jaar iets leuks sturen, dan mag je wel wat zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 ah gatver geen emoshit Jan Smit begon erover.:p En Within Temptation wil ik ook niet echt emo noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Turkije gaf 8 of 10 punten hoor volgens mij. 12 punten gaan altijd naar Azerbeidzjan. Dino treed ook op in Turkije hoor, alleen jullie moesten weer de buren 12 geven. Kroatië gaf 7 punten terwijl we buren zijn, maar Kroatië is heel modern qua muziek en daar luisteren ze nauwelijks naar Dino. Sowieso gewonnen?? Man, jullie bleven halverwege steken op 125 punten, niemand stemde meer op jullie. ;e En uiteindelijk winnen die Azeri's met 100 meer dan jullie... Ik was niet echt heel serieus hoor, maar sommige dachten dat Bosnië zwaar 15e werd of zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2011 Sanel; de Turkse vlag in haar handen. Dat zei toch wel genoeg? Turkije en Azerbeidzjan wordt wel vaak; twee landen, een volk genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Dino treed ook op in Turkije hoor, alleen jullie moesten weer de buren 12 geven. Kroatië gaf 7 punten terwijl we buren zijn, maar Kroatië is heel modern qua muziek en daar luisteren ze nauwelijks naar Dino. Buurland? Kom op zeg. Azerbeidzjan is voor ons veel belangrijker dan enkel een buurland. Die 8 of 10 punten die Bosnië kreeg vond ik gewoon genoeg. Turkije geeft elk jaar 12 punten aan Azerbeidzjan net als Cyprus elk jaar aan Griekenland bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Beter wordt Joegoslavië weer opgericht, al die kleine kutlandjes in de Balkan verneuken het weer :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten