Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Klopt, maar dat was het jaar dat de inzending werd bepaald door de Vlamingen, als de RTBF (Walen) de inzending bepaalt is het altijd bar, maar dan ook barslecht.

Wat een zever, Kate Ryan, Xandee en Sergio zijn toppers zeker ;e

De enige inzending die het de afgelopen 10 jaar zeer goed doet was een Waalse inzending

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ook dat was een ongelofelijk zeiknummer en vergeet niet dat dat was voor de instroom van nog een lading oostbloklanden. Snap trouwens niet waarom je Tom Dice bewust weglaat, deed het uitstekend met een 6de plaats. (2de plaats bij de jury, 13de bij het publiek).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

België heeft vorig jaar toch laten zien dat zelfs zo'n land hoog kan eindigen.

Nederland kan ook eerste worden, Duitsland heeft ook weinig fans denk ik zo :P maar ja niet met de drie nee's maar het ligt ook deels aan de vormgeving. Ze hadden er echt met z'n drieën moeten gaan staan en het liefst zonder muziek op de achtergrond :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een zever, Kate Ryan, Xandee en Sergio zijn toppers zeker ;e

De enige inzending die het de afgelopen 10 jaar zeer goed doet was een Waalse inzending

Euh, waar zeg ik dat de Vlaamse inzendingen wél goed? Nergens lijkt me, en de beste inzending een Waalse? Tom Dice is toch echt door de VRT gestuurd hoor. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zucht we moeten gewoon weer een nationaal songfestival houden, dan gaat er een mooi liedje naartoe en niet deze Volendamtroep die niet weten hoe ze een liedje moeten presenteren in Europa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh, waar zeg ik dat de Vlaamse inzendingen wél goed? Nergens lijkt me, en de beste inzending een Waalse? Tom Dice is toch echt door de VRT gestuurd hoor. ;)

Waar zeg ik dat de Waalse inzending de beste was? Nergens. Feit is dat we elk jaar brol sturen, iedereen stuurt brol, het is dan ook het eurovisiebrolfestival, beetje goedkoop om daar een communautair conflict in te zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt he zolang de TROS dit regelt blijven ze heel Volendam erheen sturen alvorens ze een goede artiest sturen, maargoed die voelen er toch niks voor het leeft hier gewoon niet in tegenstelling tot een Bosnië waar ze wel gewoon met een grote artiest op de proppen komen.

Wij zien het als een lachertje het Songfestival. C-landjes die met grote artiesten komen blijkbaar niet

Volgend jaar dus Do!:love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach. Het is toch leuk dat die landjes ook een toernooitje hebben waar ze kans maken op de titel. Nederland zit altijd bij de favorieten als het gaat om internationale voetbaltoernooien en België heeft.....

Hmm wat heeft België eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet in welk tijdperk jij leeft, maar als de 3J's iets niet zijn, dan zijn het bazen.

Kwestie van smaak, helaas is die van jou kut, maar wees niet bang. Wijsheid komt met de jaren heb ik wel eens gehoord, dus het kan nog ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites