Sanel Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Spanje is lekker vrolijk. Lena weer :love: ik wil haar wel een keer doen, voor de lol, tijdens een saaie avond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2011 Nee je zegt dat je het raar of whatever vind, dat ze nu nog steeds zo een nummer kunnen zingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Goed, als jij dat uit mijn post haalt, prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Moldavië is door. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Als deze landen al doorgaan moet NL wel doorgaan, anders is het lachwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Jan Smit :mrgy: Wat een bagger dit :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bastiaan Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 boycotten dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 JAAAAAAAAAAA! Ik hoef niet kaal_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Weer niet :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Zowel België als Nederland liggen er dus uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Jawel joh Nederland komt wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 SLOVENIE. tieten _O_ omg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Het is al gedaan hoor. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Wow zuur man. Ik vond 3J's niet slecht maar ja. Bosnië nou 3e geëindigd met aantal stemmen? Ziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Vreemde beslissingen, maarja nogmaals snap ik het wel. Hebben die C-landen ook wat om trots op te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2011 Heel duidelijk voorbeeld van vriendjespolitiek. Alle Scandinavische landen zijn door ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Die presentator is wel pokke irritant hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Hehe, nou het was gezellig jongens. Volgend jaar weer? Ben benieuwd wie zich dan laat strikken als kanonnenvoer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Kan je ook niet meer serieus nemen dit hoor. Hoe kan dat Moldavië nou doorgaan. ;e Volgend jaar gewoon Ben Saunders insturen, dan gaan we geheid door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Beter sturen we Kelly en Maike de Boer naar dat festival toe. Dan winnen we, ik zweer het je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Moldavie_O_ Ja ik vond die act net als vorig jaar echt geweldig:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxert Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Dikke vriendjespolitiek die Scandinavische landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Zat nu eens geen enkel deftig nummer tussen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Verrassend...not ;e Als je serieus verwacht met dit soort nummers door te gaan kan de TROS nog duuzend jaar doorgaan maar ga je nooit doorkomen. Op Oekraïne na eigenlijk geen verrassingen. Laat Estland dan maar winnen, of Slovenië vanwege die zangeres <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Kappen gewoon, geef dat belastinggeld aan een zender als 3fm om talenten te helpen. Ik dacht dat die vakjury een grote was, maar elk land heeft een eigen vakjury die net zo goed aan vriendjespolitiek doen als de inwoners. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten