Mathi Geplaatst 5 oktober 2013 Share Geplaatst 5 oktober 2013 Hmmz, waardig einde, maar imo had het beter gekund. [spoiler=""]Ik vind dat het allemaal te snel is gegaan imo. Ineens bijna een jaar verder. Skyler woont opeens in een ander huis met haar kinderen, Walt staat ineens bij Gretchen en Eliott. Van Saul en Huell was niet eens meer sprake, ... Het had imo wat uitgebreider gekund. Desondanks toch nog wel een voorspelbaar, maar mooi einde van deze fantastische serie. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 18 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2013 (bewerkt) Cranston en Paul krijgen bescheiden rolletjes in "Better Call Saul", of wrs eerder cameo's. 18 oktober 2013 bewerkt door Rexcoder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Awesome review door Gamekings. http://www.gamekings.tv/videos/seriekings-over-breaking-bad/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 november 2013 Share Geplaatst 6 november 2013 Zelf net klaar met kijken. Mooi einde. Top serie. Duurde wel lang voordat ik over het punt heen was dat ik me niet meer stoorde aan bepaalde personage´s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Bestaat dat punt? Marie en Skyler :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Haha inderdaad. Op het moment dat ik Skyler niet zo irritant meer vond, begon ik een verschrikkelijke hekel te krijgen aan die Marie :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 november 2013 Share Geplaatst 11 november 2013 Vind het zelf altijd wel een knap staaltje acteerwerk als je zo'n hekel hebt aan bepaalde personages. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 november 2013 Share Geplaatst 12 november 2013 Ik denk dat Junior (of bijvoorbeeld Codie en Asther uit Dexter) die theorie wel redelijk ontkrachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 november 2013 Share Geplaatst 12 november 2013 Wats er mis met Junior? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 12 november 2013 Share Geplaatst 12 november 2013 Wats er mis met Junior? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 november 2013 Share Geplaatst 13 november 2013 Hij heeft dezelfde ziekte als Junior in de serie volgens mij, alleen slikt hij normaal gesproken er medicijnen voor. Tijdens de opnames doet hij dat dan niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Breaking bad op netflix , vanavond al 2 afleveringen gekeken een hele goede serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 17 november 2013 Auteur Share Geplaatst 17 november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=9kZivVxB3vU :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 december 2013 Share Geplaatst 16 december 2013 Ik volg deze serie nu en ik vind het goed, maar mijn god wat is die Skyler een irritant personage. Saul is wel cool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEs_Vlok Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Amen voor heel Breaking Bad. Ieder seizoen werd beter met een heerlijk en passend einde. Alhoewel S05E14 echt alles sloeg wat betreft series. De beste serie allertijden voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Verkeerd topic:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Vriendin heeft S1 gedownload, gezegd dat ik mee wil kijken :< weer zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 Better call Saul gaat airen in november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 januari 2014 Share Geplaatst 13 januari 2014 fuck yeah (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 13 januari 2014 Share Geplaatst 13 januari 2014 Terecht _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 13 januari 2014 Share Geplaatst 13 januari 2014 Golden Globes.... Bitch! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Pff, afgelopen 2 weken alle 5 seizoen gezien: _O__O__O__O__O_ Jesse Pinkman toch wel uitgegroeid als favo personage van de serie hoor (samen met Gus en Hector Salamanca), terwijl ik Heisenberg langzaam aan bloed vervelend begon te vinden. En dood aan Skyler natuurlijk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Één van de laatste eps van Breaking Bad is nu op NL3. Blijft genieten zeg. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Ik heb alle seizoenen opnieuw gekeken met mijn zus. Ik werd wederom depressief toen de laatste ep begon. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Op Nederland 3 nog eens de laatste episode bekeken. Het is dat ik er geen geduld voor heb maar heb gelijk weer de kriebels om alles nog eens te kijken. Geweldige serie was dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten