Nom de Guerre Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Maar waarom zou het niet kunnen? De schulden zijn gesaneerd, laat ze maar eens rustig bouwen. Zodra het een beetje fatsoenlijk loopt zitten er al snel 5,000 of meer supporters, dus waarom zou het niet kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Wat een blunder van Wintjens zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 :-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 :-D:-D:-D Beetje jammer hoor Rik, zo'n beetje het hele forum heeft afgelopen seizoen meegeleefd met Willem II en dan moet je hier zo reageren. Anyway, het was een gezellige pot. En yup, de 2-2 was idd een blunder maar even daarvoor hield diezelfde Wintjens Den Bosch nog van de 2-0 af met een prachtige redding. De pingel van Fortuna was ook een kadootje dus 2-2 was een vrij terechte uitslag. Helaas kan ik dus nog steeds geen overwinning toevoegen aan m'n rijtje bijgewoonde wedstrijden :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Ik vond het gewoon een lachwekkende blunder. Verder niks tegen Fortuna ofzo. Sterker nog vind Fortuna een van de mooiere tegenstanders dit jaar. Redelijk volle tribunes ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Ok, vergeten en vergeven ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Prachtige redding daarvoor? Ik heb een bal zelden zo matig ingeschoten zien worden als dat die Verbeek deed, allemachtig zeg. En die penalty bij AGOVV-Eindhoven :-D werkelijk waar hardop lachen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Prachtige redding daarvoor? Ik heb een bal zelden zo matig ingeschoten zien worden als dat die Verbeek deed, allemachtig zeg. Kom op zeg, laat mij gewoon in de waan dat het een prachtige redding was ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordi_FCDB Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Dus die penalty was onterecht? Vanaf het uitvak was het niet goed te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Dus die penalty was onterecht? Vanaf het uitvak was het niet goed te zien. Ik heb er geen herhaling ofzo van gezien dus lastig te zeggen, maar iedereen om me heen incl ik zelf hadden wel allemaal zoiets van ok, bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Wintjens heeft Fortuna 3 tot 4 keer toe in de wedstrijd gehouden alleen jammer van die blunder in de laatste minuut. Maar ik vind zelf eigelijk dat als een team had moeten winnen dat het Den Bosch had moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Ik vond de penalty die Fortuna kreeg wel terecht hoor. Werd weldegelijk geraakt. Lullig van die blunder van Wintjes op het einde, heeft zijn ploeg de hele wedstrijd in de wedstrijd gehouden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordi_FCDB Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Ik heb net de samenvatting gezien, geen strafschop. Het interview met die Hoesen (die ik overigens de hele wedstrijd al vervelend vond met zijn schwalbe's) zegt ook al genoeg. Maar verder was het een sportieve wedstrijd. De sfeer was ook goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Vanavond tegen Almere :D Moet opzich te doen zijn maar met zo'n langzame verdediging zul je altijd tegengoals krijgen. Dus mijn voorspelling: 3-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 18 september 2012 Share Geplaatst 18 september 2012 Fortuna Sittard erkent contact met Qatarese investeringsmaatschappij Fortuna Sittard heeft dinsdagmorgen bevestigd dat er gesprekken gaande zijn over een eventuele overname van de club door externe financiers. De Limburgse club, de nummer negen van de Jupiler League, wordt al jaren geteisterd door financiële problemen. "Een aantal weken geleden zijn wij via ons bestaande netwerk in contact gekomen met een investeringsmaatschappij die haar roots heeft in Qatar", zegt voorzitter Wil Meijers op de website van de club. "Met de vertegenwoordigers van deze investeringsmaatschappij zijn de afgelopen weken diverse gesprekken gevoerd over de rol die zij kunnen spelen in de gezondmaking van Fortuna Sittard", geeft Meijers aan. "Deze gesprekken zijn nog steeds gaande. Er is derhalve nog geen duidelijkheid over een samenwerking die mogelijkerwijs tot stand gaat komen." "Mocht een en ander in de komende periode concreet worden, dan zullen wij dat op correcte wijze en op het juiste moment communiceren naar onze stakeholders. Tot dat moment doen wij geen uitspraken over de inhoud van de gesprekken." Fortuna terug naar de Eredivisie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 september 2012 Share Geplaatst 18 september 2012 Er is nog niets getekend... We zullen zien of er iets concreets uitkomt. Duchatelet was eerst ook een zekerheidje, maar dat werd getorpedeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 september 2012 Share Geplaatst 27 september 2012 Er is nog niets getekend... We zullen zien of er iets concreets uitkomt. Duchatelet was eerst ook een zekerheidje, maar dat werd getorpedeerd. En het bleek een luchtkasteel te zijn. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 september 2012 Share Geplaatst 28 september 2012 Godsamme wat was die rechtsback van Go Ahead een jankerd vanavond. Die heeft meer tijd op de grond gebracht dan iets anders. Wel een lekkere zege. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Echt lachwekkend met die gast uit Qartar, haha wat een bak :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Het was geen gast uit Qatar. Het was een Marokkaanse Belg, die aanvankelijk als intermediair voor een Qatarees-Braziliaanse investmentmaatschappij leek te te dienen en later zelf de toko wilde kopen. Maar ja, het was een redelijk slappe zooi. Helaas verkeert Fortuna niet in de luxepositie dat ze dergelijke snullen zonder meer de deur kunnen wijzen. Alors, zolang het sportief zo blijft gaan, zal het wel goed komen. En ja, dan bekijk ik de zaak door een groen-gele bril :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rimmshot Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 Fortuna is tot nu toe toch wel de verrassing uit de jupiler league. Ik had het echt niet verwacht dit seizoen. Ik hield rekening met degradatie,en zie hier. Super. Genieten voor zolang het duurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 Helaas zitten ze nu weer met financiële problemen, Als ik het goed begrepen heb moet ze voor komende Vrijdag (wedstrijd tegen Sparta) 2ton betalen, anders kunnen ze de wedstrijd niet eens spelen. Voor de maand December moeten ze ook 2ton betalen. Lastig verhaal daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 Klopt, maar denk dat er altijd wel mensen berijdt zijn om geld in Fortuna te pompen. Zeker nu er weer contacten zijn met Hofland en de familie Van Bommel zal er niets ernstigs gaan gebeuren in Sittard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rimmshot Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Helaas zitten ze nu weer met financiële problemen, Als ik het goed begrepen heb moet ze voor komende Vrijdag (wedstrijd tegen Sparta) 2ton betalen, anders kunnen ze de wedstrijd niet eens spelen. Voor de maand December moeten ze ook 2ton betalen. Lastig verhaal daar Hahahahaha ,niet meegaan met die media L1 en Dagblad de limburger verhalen,die klopppen de boel wel heel erg op. Ik wil niet weten wat de schuld van roda nog is!? En mvv in mindere mate. Die wedstrijd tegen sparta gaat zeker door. Bij deze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 13 november 2012 Share Geplaatst 13 november 2012 Roda heeft ook meer middelen om de schulden af te betalen (meer spelerswaarde) en dus kunnen zij een hogere schuld hebben zonder failliet te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten