Cyril Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 Ik denk dat Fortuna en Almere beide gaan verliezen de laatste wedstrijd, of Fortuna moet er gewoon tegenaan gaan tegen het sterke RKC. Lijkt me lastig dus, en ook zie ik Almere niet winnen tegen Den Bosch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 Hoe kun je nu hopen dat een club met een historie als Fortuna verdwijnt uit het betaalde voetbal en een nietszeggende club als Almere blijft :m: Nja, helaas geen winnaar gisteren... blijft dus een vraagteken tot de allerlaatste speeldag. Omdat onze vrienden uit Sittard toen Roda op de rand van degradatie stond een groot scherm op de Markt hadden geplaatst om het te vieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 Ok, maar degraderen naar de Jupiler is nog altijd wat anders als verdwijnen uit het betaalde voetbal. Ervanuitgaande dat Fortuna sowieso verliest en Almere misschien punten kan pakken is er ook nog de mogelijkheid dat Top Oss het niet gaat redden en er geen andere club is die wil/kan promoveren naar de Jupiler... of dat RBC failliet verklaard wordt. Leuk, zo afhankelijk zijn van anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brada Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 en rbc kan ook nog failliet gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Feli met lijfsbehoud! RBC heeft 3 punten aftrek gekregen en heeft een minder doelsaldo dan jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Feli met lijfsbehoud! RBC heeft 3 punten aftrek gekregen en heeft een minder doelsaldo dan jullie. Ik geloof dat het verschil maar iets van 2 doelpunten is dus een nederlaag en overwinning waarbij het verschil meer dan 1 doelpunt is bij een van de twee en Fortuna is nog steeds de sjaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Ja ok, maar ik zie RBC dus echt niet winnen tegen FC Dordrecht. Had me verteld met doelsaldo, dacht dat het 12 in jullie voordeel was :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Ja ok, maar ik zie RBC dus echt niet winnen tegen FC Dordrecht. Had me verteld met doelsaldo, dacht dat het 12 in jullie voordeel was :oops: Kan gebeuren, maar ik ben zelf geen Fortuna fan. Heb toch wel een soort sympathie voor Fortuna, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik een aantal vrienden heb die fan zijn, op een middelbare school in Sittard gezeten heb en een vijftal kilometer van het stadion af woon dus dan pik je zo 1 keer in het jaar een wedstrijdje mee ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Ik ga vanavond ook maar weer eens een keertje bij Fortuna kijken. Ervanuitgaande dat ze met een nulletje of 5 verliezen kan het (hoop ik) alleen maar meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Als ze erin blijven, is alles best toch Alex ;) Ik hoop het in ieder geval! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 De derby blijft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Waar is je optimisme Cyril :( We gaan gewoon promoveren ;c Nee zonder gelul, super dat jullie het weer hebben gered! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Haha dat kan ook nog, dan hebben we nog de derby tegen Roda. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Hopppaaa! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Ondanks weer een nederlaag (heb Fortuna nog nooit live zien winnen) toch erg gezellig gister, leuk sfeertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Ondanks weer een nederlaag (heb Fortuna nog nooit live zien winnen) toch erg gezellig gister, leuk sfeertje. Ik vaker dan jouw dus:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Had vandaag kunnen gaan, gekozen om het niet te doen en dan winnen ze 5-1 :cab: Zo blijft het een feit dat ik ze nog nooit live heb zien winnen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Mooi resultaat hoor. Niet verwacht van Fortuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Heb Fortuna ook als 8e neergezet dit seizoen. Goed team hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 En tegen 10 man he ;) Maar haha Gommans, cultheld _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 19 augustus 2011 Share Geplaatst 19 augustus 2011 Gaat voortvarend daar in Sittard :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 19 augustus 2011 Share Geplaatst 19 augustus 2011 Lekker hoor, hopelijk komen ze nog eens terug in de eredivisie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veldmate. Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Lekker hoor, hopelijk komen ze nog eens terug in de eredivisie :) Wacht... wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Niets is onmogelijk in het voetbal :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ghehe, dat zou me toch wat zijn hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten