Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Fortuna Sittard

Allybra

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 919
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hoe kun je nu hopen dat een club met een historie als Fortuna verdwijnt uit het betaalde voetbal en een nietszeggende club als Almere blijft :m:

Nja, helaas geen winnaar gisteren... blijft dus een vraagteken tot de allerlaatste speeldag.

Omdat onze vrienden uit Sittard toen Roda op de rand van degradatie stond een groot scherm op de Markt hadden geplaatst om het te vieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, maar degraderen naar de Jupiler is nog altijd wat anders als verdwijnen uit het betaalde voetbal.

Ervanuitgaande dat Fortuna sowieso verliest en Almere misschien punten kan pakken is er ook nog de mogelijkheid dat Top Oss het niet gaat redden en er geen andere club is die wil/kan promoveren naar de Jupiler... of dat RBC failliet verklaard wordt. Leuk, zo afhankelijk zijn van anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feli met lijfsbehoud! RBC heeft 3 punten aftrek gekregen en heeft een minder doelsaldo dan jullie.

Ik geloof dat het verschil maar iets van 2 doelpunten is dus een nederlaag en overwinning waarbij het verschil meer dan 1 doelpunt is bij een van de twee en Fortuna is nog steeds de sjaak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ok, maar ik zie RBC dus echt niet winnen tegen FC Dordrecht.

Had me verteld met doelsaldo, dacht dat het 12 in jullie voordeel was :oops:

Kan gebeuren, maar ik ben zelf geen Fortuna fan. Heb toch wel een soort sympathie voor Fortuna, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik een aantal vrienden heb die fan zijn, op een middelbare school in Sittard gezeten heb en een vijftal kilometer van het stadion af woon dus dan pik je zo 1 keer in het jaar een wedstrijdje mee ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites