Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Friends

Rexcoder

Aanbevolen berichten

Ook eens begonnen om deze vanaf het begin te kijken, vind het op zich wel grappig, maar toch zeker niet geniaal, is daar ook wat te veilig voor. Kijkt wel heel lekker makkelijk weg.

En Monica :<:<:< Fucking lekker jezus

Monica fucking lekker? Rare ben jij...

Rachel :love: :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond Monica na een tijdje wel loeiirritant worden, zelfde met Rachel een beetje. Phoebe was wel het grappigste van de dames. Maar de drie heren waren wel mijn favorieten ja, Chandler met zijn heerlijke opmerkingen, Ross met zijn droge manier van acteren en Joey als trouwe bro.

Genialiteit van de serie zat hem wat mij betreft vooral in het feit dat je na negen seizoenen nog steeds elke aflevering in een deuk ligt, is toch waar het meestal fout gaat bij sitcoms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha op de vorige pagina was je minder enthousiast.

Van ik hoef er nog niet om te glimlachen naar beste comedy die ik heb gezien :clap:

Ik weet het, dat vond ik ook altijd, omdat ik toen heel af en teo een losse aflevering keek met vrienden die het wel al gezien hadden en de personages kende. Zij moesten gigantisch hard lachen en ik vond het maar mwa. Het zijn namelijk vrij uitgesproken personages en als je ze dan gewoon al die seizoen volgt, dan worden de grappen zo veel grappiger dan dat het een random persoon was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Friends misschien objectief gezien beter, maar qua gevoel ga ik toch voor HIMYM :huhu: Merkt ook echt wel dat HIMYM ontzettend veel uit Friends heeft, net als waarschijnlijk alle sitcoms van de laatste jaren. Maar HIMYM had voor mij iets meer de echt geniale momenten, waar bij Friends het algemene niveau op de lange duur gewoon veel hoger lag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Friends is echt een van de beste hoor Wesley. Sowieso zijn echt veel grappen die jij in andere series waarschijnlijk wél grappig vindt omdat het geen Friends is, gejat van Friends ;) :huhu:

Het is gewoon niet mijn soort humor, net als het overgrote deel van andere populaire sitcoms. Ik kijk ze over het algemeen ook gewoon niet hoor, ik zie veel liever een goede stand-up show. Maar een Scrubs bijvoorbeeld vind ik al honderd keer beter dan Friends.

Om er trouwens nog aan toe te voegen, zéér veel grappen uit Friends zijn juist gejat van Seinfeld, die kan ik dan nog wel weer waarderen omdat het zichzelf totaal niet serieus neemt en het eigenlijk ook gewoon nergens over gaat.

bewerkt door Wesley
Link naar opmerking
Deel via andere websites