Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw Schaamplaat

Hyllus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb eigenlijk pakweg elk jaar wel een overgeproduceerd popnummer dat ik dan toevallig erg kan waarderen om redenen die ik zelf ook niet begrijp. Twee jaar geleden was dat No Air van Jordin Sparks, vorig jaar was dat Happiness van Alexis Jordan. Happiness is op de compleet achterlijke tekst na een werkelijk fenomenaal nummer. Fijne drones en echo's, maar dan in een popjasje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]KFG6AoEScVE[/YOUTUBE]

:$

Haha hier ook. :mrgy:

En ja heb er nog wel eentje, dat is wel echt een schandalige. In 2006 en 2007 begon ik met Hip-Hop luisteren en daar zat echt een hoop crap tussen, de muziek die ik begon te luisteren. Maar sommige andere tracks die best hard zijn luister ik nog wel eens terug (Kanye West - Stronger, T.I. - Big Things Poppin', T.I. - Live In The Sky, Kardinal Offishal - Dangerous enz.)

Maar daar komt het, ik luister ook nog wel eens hele slechte tracks terug en eentje daarvan is Kaveman van Jibbs. Zal de mensen niets zeggen maar de 2e verse is een featuring van niemand minder dan Soulja Boy Tell'em, en jezus die verse is slecht joh, niet normaal. Maar toch ken ik hem uit mijn hoofd. :mrgy:

Soms moet je het leven niet zo serieus nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites