Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dragonball Anime

Big Mike

Aanbevolen berichten

[quote name='Erwin.']Wordt wel wennen nu er geen nieuwe afleveringen meer komen elke week. Ik vond het einde helaas wel wat gerushed, maar ook wel oke. Eind van het jaar dus een nieuwe film en daarna hopelijk ook weer een nieuwe serie. Wat vond jij ervan @Thomassje123 ?[/QUOTE] Veel open eindes, er zijn een aantal verhaallijnen die naar mijn mening nog niet klaar zijn. Dragonball gaat terug komen, daar ben ik overtuigd van. Het had beter gekund, hopelijk gaan ze de periode van niks gebruiken om eens goed na te denken over hoe ze verder willen gaan na de film
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier inmiddels als echte dragonball z fan alle dub afleveringen bekeken ( t/m 59 dacht ik). Zonder dub verloor het van mij teveel charme. Maar ik weet niet zo goed wat er van te vinden. In 60 afleveringen gebeurd er zoveel, iedereen word elke aflevering maar sterker. Vind het allemaal wel een beetje over the top.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FMNOOB:

Toevallig zag ik net dat vanavond op RTL Telekids, Dragonball Super: Broly wordt uitgezonden. Eens kijken of het wat is, want van Super heb ik nog niks gezien.

Super is wisselend in kwaliteit maar Broly is een toffe film

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Big Mike:

Auw dit doet pijn. Bedankt voor alle mooie herinneringen die jou werk mij gebracht heeft, Dragonball is life. 

😭

Kut dit, he 😢

Wat vond jij van Super? Ik zat elke week midden in de nacht te kijken hoor. Zat er op het einde weer helemaal in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-3-2024 om 11:16 zei Stefan.:

Kut dit, he 😢

Wat vond jij van Super? Ik zat elke week midden in de nacht te kijken hoor. Zat er op het einde weer helemaal in. 

Was op zondagochtend vaste prik. Het miste de rauwheid van Z maar vond het zeker niet verkeerd. ToP was heel vet, zitten echt een paar hele zieke aflevering tussen. Meer Dragonball content is altijd top in mijn boekje haha. Volg de manga ook nog steeds, ben zelfs naar de bioscoop geweest voor de Broly movie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Big Mike:

Was op zondagochtend vaste prik. Het miste de rauwheid van Z maar vond het zeker niet verkeerd. ToP was heel vet, zitten echt een paar hele zieke aflevering tussen. Meer Dragonball content is altijd top in mijn boekje haha. Volg de manga ook nog steeds, ben zelfs naar de bioscoop geweest voor de Broly movie. 

Broly had ik gemist, maar vorig jaar de Super Hero movie wel gezien. Vond die wat minder tbh. Manga volg ik soms op YouTube, wil gewoon weer episodes zien. 

En heb je Daima gezien? Komt eind dit jaar. Niet echt zin in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-3-2024 om 17:07 zei Stefan.:

Broly had ik gemist, maar vorig jaar de Super Hero movie wel gezien. Vond die wat minder tbh. Manga volg ik soms op YouTube, wil gewoon weer episodes zien. 

En heb je Daima gezien? Komt eind dit jaar. Niet echt zin in. 

Broly staat (of misschien inmiddels stond) op Videoland als je die hebt. 

Ik ben benieuwd of Daima dit jaar nog wel komt. Na het overlijden van Toriyama is de manga ook al on hold gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Erwin.:

Broly staat (of misschien inmiddels stond) op Videoland als je die hebt. 

Ik ben benieuwd of Daima dit jaar nog wel komt. Na het overlijden van Toriyama is de manga ook al on hold gezet.

Ik snap me eigen post niet eens meer. Ik denk dat ik bedoelde dat ik Broly niet in de bioscoop heb gezien, later online wel gekeken, is nice 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites