Erwin. Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 Wordt wel wennen nu er geen nieuwe afleveringen meer komen elke week. Ik vond het einde helaas wel wat gerushed, maar ook wel oke. Eind van het jaar dus een nieuwe film en daarna hopelijk ook weer een nieuwe serie. Wat vond jij ervan @Thomassje123 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 [quote name='Erwin.']Wordt wel wennen nu er geen nieuwe afleveringen meer komen elke week. Ik vond het einde helaas wel wat gerushed, maar ook wel oke. Eind van het jaar dus een nieuwe film en daarna hopelijk ook weer een nieuwe serie. Wat vond jij ervan @Thomassje123 ?[/QUOTE] Veel open eindes, er zijn een aantal verhaallijnen die naar mijn mening nog niet klaar zijn. Dragonball gaat terug komen, daar ben ik overtuigd van. Het had beter gekund, hopelijk gaan ze de periode van niks gebruiken om eens goed na te denken over hoe ze verder willen gaan na de film Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 Oorspronkelijk zou het ook 1-2 afleveringen meer zijn. Daar zullen ze zich ook wel op verkeken hebben. Gelukkig hebben we info de tussentikd de dub en de manga nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Hier inmiddels als echte dragonball z fan alle dub afleveringen bekeken ( t/m 59 dacht ik). Zonder dub verloor het van mij teveel charme. Maar ik weet niet zo goed wat er van te vinden. In 60 afleveringen gebeurd er zoveel, iedereen word elke aflevering maar sterker. Vind het allemaal wel een beetje over the top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 juni 2018 Share Geplaatst 12 juni 2018 Toevallig meer mensen die de game dragonball LEGENDS op de mobiel spelen? Wat een vette game man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 juni 2018 Share Geplaatst 12 juni 2018 Heb hem wel ooit gedownload maar nooit echt gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 juni 2018 Share Geplaatst 12 juni 2018 Heb hem wel ooit gedownload maar nooit echt gespeeld Ik denk dat je een andere game bedoeld. Deze is volgens mij nog maar net live gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 juni 2018 Share Geplaatst 12 juni 2018 Ik denk dat je een andere game bedoeld. Deze is volgens mij nog maar net live gegaan. Ja een maand geleden ofzo, had hem gelijk gedownload maar verder nooit iets mee gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 12 juni 2018 Share Geplaatst 12 juni 2018 Inderdaad meteen gedownload toen het uit kwam, maar nog niet verder mee gegaan. Zal binnenkort eens verder in verdiepen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Toevallig zag ik net dat vanavond op RTL Telekids, Dragonball Super: Broly wordt uitgezonden. Eens kijken of het wat is, want van Super heb ik nog niks gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 1 uur geleden zei FMNOOB: Toevallig zag ik net dat vanavond op RTL Telekids, Dragonball Super: Broly wordt uitgezonden. Eens kijken of het wat is, want van Super heb ik nog niks gezien. Super is wisselend in kwaliteit maar Broly is een toffe film Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Dragon Ball-bedenker Akira Toriyama (68) overleden - https://nos.nl/l/2511899 Rip legend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 maart Auteur Share Geplaatst 8 maart Auw dit doet pijn. Bedankt voor alle mooie herinneringen die jou werk mij gebracht heeft, Dragonball is life. 😭 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 15 minuten geleden zei Big Mike: Auw dit doet pijn. Bedankt voor alle mooie herinneringen die jou werk mij gebracht heeft, Dragonball is life. 😭 Kut dit, he 😢 Wat vond jij van Super? Ik zat elke week midden in de nacht te kijken hoor. Zat er op het einde weer helemaal in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Erg jammer. Dragon Ball (Z) is echt een van mijn favoriete series die ik vroeger keek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 maart Auteur Share Geplaatst 10 maart Op 8-3-2024 om 11:16 zei Stefan.: Kut dit, he 😢 Wat vond jij van Super? Ik zat elke week midden in de nacht te kijken hoor. Zat er op het einde weer helemaal in. Was op zondagochtend vaste prik. Het miste de rauwheid van Z maar vond het zeker niet verkeerd. ToP was heel vet, zitten echt een paar hele zieke aflevering tussen. Meer Dragonball content is altijd top in mijn boekje haha. Volg de manga ook nog steeds, ben zelfs naar de bioscoop geweest voor de Broly movie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 19 minuten geleden zei Big Mike: Was op zondagochtend vaste prik. Het miste de rauwheid van Z maar vond het zeker niet verkeerd. ToP was heel vet, zitten echt een paar hele zieke aflevering tussen. Meer Dragonball content is altijd top in mijn boekje haha. Volg de manga ook nog steeds, ben zelfs naar de bioscoop geweest voor de Broly movie. Broly had ik gemist, maar vorig jaar de Super Hero movie wel gezien. Vond die wat minder tbh. Manga volg ik soms op YouTube, wil gewoon weer episodes zien. En heb je Daima gezien? Komt eind dit jaar. Niet echt zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Op 10-3-2024 om 17:07 zei Stefan.: Broly had ik gemist, maar vorig jaar de Super Hero movie wel gezien. Vond die wat minder tbh. Manga volg ik soms op YouTube, wil gewoon weer episodes zien. En heb je Daima gezien? Komt eind dit jaar. Niet echt zin in. Broly staat (of misschien inmiddels stond) op Videoland als je die hebt. Ik ben benieuwd of Daima dit jaar nog wel komt. Na het overlijden van Toriyama is de manga ook al on hold gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 4 uur geleden zei Erwin.: Broly staat (of misschien inmiddels stond) op Videoland als je die hebt. Ik ben benieuwd of Daima dit jaar nog wel komt. Na het overlijden van Toriyama is de manga ook al on hold gezet. Ik snap me eigen post niet eens meer. Ik denk dat ik bedoelde dat ik Broly niet in de bioscoop heb gezien, later online wel gekeken, is nice 🙂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten